Forum

Strajkowa organizacja komunikacji miejskiej

W związku z prawdopodobnym strajkiem pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego przedstawił plan funkcjonowania komunikacji zastępczej w okresie zapowiadanej akcji strajkowej.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

"autobusy linii A, B, C i G będą się dodatkowo zatrzymywać w ciągu ul. Gdańskiej i ul. Energetyków na wysokości przystanków tramwajowych." Czy to oznacza, że na ten odcinek dla tych autobusów będzie obowiązywała taryfa jak dla linii zwykłych, oraz czy będą jakieś specjalne rozkłady dla tych linii, bo jeśli nie, to możemy się spodziewać dużych opóźnień pośpiechów.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
gregoreksamsa napisał(a):

> Czy to oznacza, że na ten odcinek dla tych autobusów > będzie > obowiązywała taryfa jak dla linii zwykłych,

Jak dla mnie to nie będzie obowiązywała żadna taryfa w tych dniach. Dlaczego - domyśl się.

-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D
Iwo napisał(a):

> > Jak dla mnie to nie będzie obowiązywała żadna taryfa w tych > dniach. Dlaczego - domyśl się.

ZDiTM nie informuje o żadnych zmianach taryfowych na czas strajku, ani o możliwości bezpłatnej jazdy. Prawo jest prawem. :-]
Robert napisał(a):

> ZDiTM nie informuje o żadnych zmianach taryfowych na czas > strajku, ani o możliwości bezpłatnej jazdy. Prawo jest prawem. > :-]

Dobrze, może inaczej. Jak sobie wyobrażasz np. kontrolę biletów w "klamkowym" autosanie na "zatramwaju" ?

-- - Poprosze studencki!
- Nie ma :D
Iwo napisał(a):

> > Dobrze, może inaczej. Jak sobie wyobrażasz np. kontrolę biletów > w "klamkowym" autosanie na "zatramwaju" ?

Po pierwsze, to nie mój problem, a po drugie, nie zwalnia mnie to z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. Dochodzi tu jeszcze kwestia obowiązkowego wyposażenia pojazdów w kasowniki.

Swoją drogą uważam, że jest mało prawdopodobna obecność Autosana H9-21 na liniach zastępczych. Szczecin to nie GOP. ;-)
gregoreksamsa napisał(a):

> czy będą jakieś specjalne rozkłady dla tych linii, bo jeśli > nie, to możemy się spodziewać dużych opóźnień > pośpiechów.

Wydaje mi się, że nie to będzie największym problemem. Spóźniony autobus to też w miarę dobry autobus, ale autobus do którego nie da się wsiąść, podobnie jak do trzech następnych to już jest większy problem. A mam wrażenie że tak to będzie niestety wyglądało.

wysłane przez tatrownik

BatiX napisał(a):

> Spóźniony autobus to też w miarę dobry autobus, ale autobus > do którego nie da się wsiąść, podobnie jak do trzech > następnych to już jest większy problem. A mam wrażenie że > tak to będzie niestety wyglądało.

Oj niestety to prawda i chyba na czas strajku większość powinna wybrać naturalne siły czyli nóżki, ale odbije sie ten strajk na kierowcach. Aaaa i złotówy ile zarobią:)

wysłane przez Jasiek 36

Zditm to chyba zapomniał o małym szczególe, jakim jest SPPK, bo co będzie z zastępczymi liniami obsługiwanymi przez tą spółkę, gdy także oni zastrajkują?

wysłane przez alat57

lukas napisał(a):

> Zditm to chyba zapomniał o małym szczególe, jakim jest > SPPK, bo co będzie z zastępczymi liniami obsługiwanymi > przez tą spółkę, gdy także oni zastrajkują?

Jesteś przyjacielu troszkę do tyłu, ale to nic, SPPK nie ma żadnego sporu z "miastem" to jest wewnętrzy ich "bajzel",i nie róbmy użytkownikom KM wody z mózgu bo to się zemści tylko i wyłącznie przeciwko nim.

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)

wysłane przez Luke_Police  163

lukas napisał(a):

> Zditm to chyba zapomniał o małym szczególe, jakim jest > SPPK, bo co będzie z zastępczymi liniami obsługiwanymi > przez tą spółkę, gdy także oni zastrajkują?

Ponadto zastanawiałem się jaki tabor wystawi SPPK na linie zastępcze, bo w dni powszednie przy codziennej obsłudze wychodziłoby, że wolne pozostają 3 przegubowce (+ jeden zepsuty, co grzeje plac), a reszta to solówki 12-metrowe, chyba, że dadzą tabor 12-metrowy na 3 z 5 linii pracowniczych i wszystkie brygady 63, wówczas do dyspozycji będą jeszcze 2 deski. Na szczęście jednak, błąd wynikał z mojego niedoczytania, że 5 brygad wspomagających obsługiwane ma być przez SPPK tylko w dni świąteczne, zaś w powszednie tylko 2. Tak czy owak, z uwagi na problemy z kierowcami ZDiTM mógłby zawiesić chociaż 102A...

Technik serwisu :)

wysłane przez Pepe 236

Luke_Police napisał(a):

> Ponadto zastanawiałem się jaki tabor wystawi SPPK na linie > zastępcze, bo w dni powszednie przy codziennej obsłudze > wychodziłoby, że wolne pozostają 3 przegubowce (+ jeden > zepsuty, co grzeje plac)

A wierzysz w takie cuda, że przy zapotrzebowaniu na kierowców i wozy do obsługi linii strajkowych np. taka 107 będzie miała swoje 14 brygad? Bo ja nie. Nie łudźmy się. Linie, których kursowanie teoretycznie nie powinno kolidowac ze strajkiem napewno w jakimś tam stopniu nie będą obsługiwane, zwłaszcza taka 107 czy 109.

wysłane przez Luke_Police  163

man751 napisał(a):

> A wierzysz w takie cuda, że przy zapotrzebowaniu na kierowców i > wozy do obsługi linii strajkowych np. taka 107 będzie miała > swoje 14 brygad? Bo ja nie.

Nie zdziwię się jak zobaczę kwiatki typu solówka na 107. Tak się składa, że od wprowadzenia rozkładów z 14 brygadami na 107, oberwało się liniom pracowniczym... Dotychczas, o ile sprawność taboru na to pozwalała, było zawsze 5 przegubowców na liniach pracowniczych (czasami zdarzała się jakaś deska lub Jelcz zamiast któregoś). Obecnie mamy 2 przeguby na całodziennych 13/23 i 14/24, deskę lub przeguba na 22 i niemal zawsze solówki na 21 i 19, często zresztą są to Jelcze 120M... Tak więc nawet w przypadku gdyby kierowców wystarczyło do obsługi 107 w dniu strajku, to z uwagi na bieżące awarie zabrakłoby na tę linię taboru przegubowego w szczycie...

Technik serwisu :)

wysłane przez BatiX  14

Luke_Police napisał(a):

>Tak czy owak, z uwagi na problemy z kierowcami ZDiTM > mógłby zawiesić chociaż 102A...

Ta linia w ogóle wymaga chyba jakiejś poważnej interwencji, bo już słyszałem historię taką, że każda zmiana robi prawie 20 kursów, a jak jeden z kierowców pokusił się o policzenie ile osób wiózł, to wyszło mu w ciągu całej porannej zmiany... około 15. Osoba jadąca najpierw w jedną stronę, potem z powrotem była liczona podwójnie oczywiście. Aha - był to dzień powszedni... Mam nadzieję, że ten dzień był wyjątkowy...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Mareczek 5

BatiX napisał(a):

> Ta linia w ogóle wymaga chyba jakiejś poważnej interwencji, bo > już słyszałem historię taką, że każda zmiana robi > prawie 20 kursów, a jak jeden z kierowców pokusił się o > policzenie ile osób wiózł, to wyszło mu w ciągu całej > porannej zmiany... około 15.

Co się przejmujesz, Hydrobudowa płaci, SPPK dostaje kasę i wszyscy są zadowoleni, nawet ta mała gromadka pasażerów ;)

-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids