Forum

Golęciński skład Tatr dziś długo nie pojeździł

zdjęcie
Golęciński skład Tatr dziś długo nie pojeździł
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez rafaleczekpereczek15

A co było przyczyną tak krótkiej jazdy "kanarka"?
rafaleczekpereczek15 napisał(a):

> A co było przyczyną tak krótkiej jazdy "kanarka"?

Problemy z sterownikiem w drugim wagonie.

wysłane przez rafaleczekpereczek15

No prosze, a mówią że są one takie nowe i bezawaryjne hih. Szczerze mówiąc to helmuty choć pół wieczne to ani razu nie były zepsute z czego moje oko widziało.

wysłane przez mike_1994

rafaleczekpereczek15 napisał(a):

> Szczerze mówiąc to helmuty choć pół wieczne to ani > razu nie były zepsute

No to dużo Cię ominęło...

> z czego moje oko widziało.

Co?

P.S. Na przyszłość - jeśli chcesz odpowiedzieć używaj funkcji "Odpowiedz na ten post".

-- moderator@mkm.szczecin.pl

wysłane przez MarcinB

rafaleczekpereczek15 napisał(a):

> No prosze, a mówią że są one takie nowe i bezawaryjne > hih. Szczerze mówiąc to helmuty choć pół wieczne to ani > razu nie były zepsute z czego moje oko widziało.

Hehe, rozumiem, że nie mieszkasz w Szczecinie. Bo co do helmutów to są to jedne z bardziej awaryjnych tramwajów.

wysłane przez DamTram

Mr_Reaper napisał(a):

> Hehe, rozumiem, że nie mieszkasz w Szczecinie. Bo co do > helmutów to są to jedne z bardziej awaryjnych tramwajów.

Oczywiście w Szczecinie, bo u nas zamiast nowych części regeneruje się stare, lub bierze się je z innych tramwajów, nie konicecznie z GT6. Gdyby nie to to GT6 podobnie jak eNki byłyby praktycznie bezawaryjne.

-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane

wysłane przez t105n  49

DamTram napisał(a):

> regeneruje się stare, lub bierze się je z innych tramwajów, > nie konicecznie z GT6.

A części z GT6 montuje się w 105-tkach :-)

> Gdyby nie to to GT6 podobnie jak eNki > byłyby praktycznie bezawaryjne.

DamTram, nie ma tramwajów bezawaryjnych. Nawet N-ki, w których za niewiele może się zepsuć, to jednak się psuły, choć przyznam, że znacznie mniej. Może wystarczy odpowiednio zadbać o wozy, to i 105-tki będą chodzić jak szwajcarskie zegarki ;-)

-- "57bis to też na Warszewo, tylko że pospieszny" - zasłyszane od pewnej pasażerki

wysłane przez DamTram

t105n napisał(a):

> Może wystarczy odpowiednio zadbać o wozy, to i 105-tki będą > chodzić jak szwajcarskie zegarki ;-)

Zgadza się, ale zdecydowanie łatwiej dba się o eNki i GT6 do mas tam mniej rzeczy, które mogą się zepsuć.

-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane

wysłane przez Moderator 0

DamTram napisał(a):

> do mas > tam mniej rzeczy,

Przed wysłaniem posta jest takie okienko "Czy jesteś pewien, że chcesz wysłać tę wypowiedź? Sprawdź jeszcze raz poprawność napisanego przez Ciebie posta i upewnij się o jego związku z tematem wątku." Ale cóż, widać, kto klika od razu "OK".

moderator@mkm.szczecin.pl
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.