Forum

Pierwszy "trojak" z serii T6A2D na jeździe próbnej

zdjęcie
Pierwszy "trojak" z serii T6A2D na jeździe próbnej
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez piotrek4

Chciałbym się spytać czy ten trojak poradzi sobie na ul. Wyszyńskiego jadąc pod górkę z pasażerami?
piotrek4 napisał(a):

> Chciałbym się spytać czy ten trojak poradzi sobie na > ul. Wyszyńskiego jadąc pod górkę z pasażerami?

Przecież wszystkie wagony są silnikowe, więc w czym problem?
piotrek4 napisał(a):

> Chciałbym się spytać czy ten trojak poradzi sobie na > ul. Wyszyńskiego jadąc pod górkę z pasażerami?

Skoro 3x105Na dały radę to czemu Tatry by nie dały? Przecież trzeci wagon jest motorowy, a nie doczepny...

-- Tatry T6A2D i Solarisy to moje ulubione pojazdy. :-)

wysłane przez M21 8

Pytanie do osób, które się znają. Czemu aż 2 pantografy są w górze? Zawsze na zdjeciach trojaków T6 z innych miast, jeden pantograf był podniesiony.

wysłane przez kajetansz 65

M21 napisał(a):

> Pytanie do osób, które się znają. Czemu aż 2 pantografy > są w górze? Zawsze na zdjeciach trojaków T6 z innych miast, > jeden pantograf był podniesiony.

Wychodzi na to, że Szczecin jest pierwszym miastem, gdzie tramwaje T6A2D bedą eksploatowane w trójskładach. To o czym mówisz to tzw. "Grosszug", czyli połączenie dwóch tramwajów motorowych T6A2D z doczepnym B6A2D. A doczepa nie potrzebuje takiego napięcia by oba odbieraki były w górze.

-- Штирлиц

Штирлиц