Forum

Stocznia upada. Jak będzie się w przyszłości nazywała...

zdjęcie
Stocznia upada. Jak będzie się w przyszłości nazywała pętla "Stocznia Szczecińska"?
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Nazwa pętli to drobnostka, mnie zastanawia, czy jeżeli na terenach stoczniowych zaprzestana zostanie produkcja nastąpi jakaś rewolucja komunikacyjna w tym rejonie. Wszak chyba bezcelowe będzie utrzymanie na pętli 3 linii.
TCT napisał(a):

> jakaś rewolucja komunikacyjna w tym rejonie. Wszak chyba > bezcelowe będzie utrzymanie na pętli 3 linii.

Tylko gdzie je wcześniej zawrócić? Giedroyć się do tego nadaje, a poza tym ucina się możliwość przesiadki na linie kursujące przez ul.Sczanieckiej.
t105n napisał(a):

> Tylko gdzie je wcześniej zawrócić? Giedroyć się do tego > nadaje, a poza tym ucina się możliwość przesiadki na linie > kursujące przez ul.Sczanieckiej.

Ale wtedy nawet Kołłątaja bezpośrednio nie będzie obsłużone....

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
paki napisał(a):

> Ale wtedy nawet Kołłątaja bezpośrednio nie będzie > obsłużone....

Aha, i jeszcze brak przesiadki na tramwaj w stronę Ludowej i Gocławia. Sądzę więc, że z uwagi na zachowanie spójności sieci autobusy będą dojeżdżać do obecnej pętli.
t105n napisał(a):

> Tylko gdzie je wcześniej zawrócić?

Może do tymczasowej pętli na Emilii Plater?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
bartez napisał(a):

> Może do tymczasowej pętli na Emilii Plater?

Tylko, że dalej masz brak możliwości przesiadki na linie tramwajowe (6, 11).
Wojtek napisał(a):

> Tylko, że dalej masz brak możliwości przesiadki na linie > tramwajowe (6, 11).

Myślę, że co najmniej jedna linia powinna tam pozostać właśnie w celu przesiadki na tramwaj.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Wszak chyba > bezcelowe będzie utrzymanie na pętli 3 linii.

Czy nie za szybko na takie dywagacje. Owszem stocznia zostanie zlikwidowana jako byt prawny ale na jej miejscu powstaną nowe przedsiębiorstwa do których dalej będą dojeżdżać pracownicy. Ponad to widząc obecną politykę miasta to zdaje się, skłonność do reformowania sieci komunikacyjnej jest mizerna.
TCT napisał(a):

> Nazwa pętli to drobnostka, mnie zastanawia, czy jeżeli na > terenach stoczniowych zaprzestana zostanie produkcja nastąpi > jakaś rewolucja komunikacyjna w tym rejonie. Wszak chyba > bezcelowe będzie utrzymanie na pętli 3 linii.

Najlogiczniejszym rozwiązaniem mogłoby być przedłużenie linii 53 oraz 60 do pętli na Ludowej podobnie zresztą jak linię 67, która tylko okresowo jeździ na Ludową przesunąć na stałe. Chociaż pisząc ten komentarz mamy aktualnie rok 2019 to linie 53, 60 oraz 67 (wybrane kursy śmigają na Ludową) w dalszym ciągu jeżdżą na pętle Stocznia Szczecińska.
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):

  > Najlogiczniejszym rozwiązaniem mogłoby być przedłużenie > linii 53 oraz 60 do pętli na Ludowej podobnie zresztą jak > linię 67, która tylko okresowo jeździ na Ludową przesunąć > na stałe. Chociaż pisząc ten komentarz mamy aktualnie rok > 2019 to linie 53, 60 oraz 67 (wybrane kursy śmigają na > Ludową) w dalszym ciągu jeżdżą na pętle Stocznia > Szczecińska.

Tylko na jaki grzmot na ludowej aż 5 linii? Jak chcesz je tam upchnąć? Widziałeś potoki pasażerskie w autobusach tam jadących? Przy aktualnym rozkładzie to wystarcza tam 80 i ewentualnie te 67 w obecnej formie, nic więcej tam nie potrzeba. Nawet 69 bym stamtąd wywalił bo prawie nikt tym na Ludową nie jeździ.
lukaszenko napisał(a):

> Tylko na jaki grzmot na ludowej aż 5 linii? Jak chcesz je tam > upchnąć? Widziałeś potoki pasażerskie w autobusach tam > jadących? > Przy aktualnym rozkładzie to wystarcza tam 80 i ewentualnie te > 67 w obecnej formie, nic więcej tam nie potrzeba. Nawet 69 bym > stamtąd wywalił bo prawie nikt tym na Ludową nie jeździ.

To tylko zwykła sugestia bo jakby nie patrzeć, gdzieś te autobusy miałyby przecież zawracać to raz, dwa nawet obecnie na pętli Stoczni Szczecińskiej i tak większość osób wsiada dopiero na Emilii Plater, a tak praktycznie autobusy zamiast wozić pasażerów od pętli wożą tak na dobrą sprawę powietrze ewentualnie w godzinach 3-5 pasażerów.
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):

> To tylko zwykła sugestia bo jakby nie patrzeć, gdzieś te > autobusy miałyby przecież zawracać to raz, dwa nawet obecnie na > pętli Stoczni Szczecińskiej i tak większość osób wsiada > dopiero na Emilii Plater, a tak praktycznie autobusy zamiast wozić > pasażerów od pętli wożą tak na dobrą sprawę powietrze > ewentualnie w godzinach 3-5 pasażerów.

To chyba lepiej wozić powietrze do Stoczni niż ciągnąc je aż na Ludową.
Jeśli by realnie jeszcze dziś myślał o zmianie nazwy tej pętli, to jedynym rozsądnym pomysłem byłoby "Grabowo". Ale czy w ogóle takie pomysły nad zmianą nazwy były?

STMKŻ
Ferrix napisał(a):

> Jeśli by realnie jeszcze dziś myślał o zmianie nazwy tej > pętli, to jedynym rozsądnym pomysłem byłoby "Grabowo".

Tylko po co, skoro historycznie nazwa jest jak najbardziej odpowiednia, a poza tym kojarzy się już wszystkim?
man napisał(a):

> Ferrix napisał(a):

> a poza tym kojarzy się już wszystkim?

Powiedz to radnemu Matiasowi, który twierdzi, że "Rondo Ułanów Podolskich jest bardziej znaną nazwą niż Zdroje Krzyżówka". Tylko jakoś ten (niepo)radny nie zauważył, że wszyscy mówią "zobaczymy się na krzyżowce" albo "jedź na krzyżówkę w Zdrojach" zamiast "jedź na R.U.P.".

-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja