Forum

Za niedługi czas autobusu tutaj nie spotkamy

zdjęcie
Za niedługi czas autobusu tutaj nie spotkamy
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez pawko

A jaka jest przyczyna przyszłej absencji?

Kleeberga->Wernyhory->Brama Portowa/Plac Zwcięstwa->LO9
pawko napisał(a):

> A jaka jest przyczyna przyszłej absencji?

Zapewne powrót na stałą trasę ;)
Zobaczyć można autobus PKS oraz jadącą w przeciwnym kierunku wyjazdówkę na 77/4 :D

wysłane przez Luke_Police  163

Taka ciekawostka obok tematu. Na początku obowiązywania tych objazdów zdarzały się różne pomyłki. I tak miałem okazję obserwować autobus PKS-u Kamień Pomorski, którego kierowca za późno zobaczył oznakowanie na ulicy Goleniowskiej i na pamięć pojechał prosto... Chwilę później wracał do krzyżówki na wstecznym http://www.phototrans.eu/14,372095,0,Autosan_H10_10_80501.html

Technik serwisu :)

wysłane przez dziala_police

Luke_Police napisał(a):

> Taka ciekawostka obok tematu. Na początku obowiązywania > tych objazdów zdarzały się różne pomyłki. I tak miałem > okazję obserwować autobus PKS-u Kamień Pomorski, którego > kierowca za późno zobaczył oznakowanie na ulicy > Goleniowskiej i na pamięć pojechał prosto... Chwilę > później wracał do krzyżówki na wstecznym > http://www.phototrans.eu/14,372095,0,Autosan_H10_10_80501.html

Podobna sytuacja była z popołudniowym "G" (kierunek Plac Rodła), kiedy kilka miesięcy temu trwały jakieś prace przy wjeździe na "pomocniczą" Struga z Pomorskiej. Kierowca zamiast jechać "główną" pojechał jak "73D" i musiał zrobić "trójkątowanie" na Łąkowej :)
Według projektu budowy ronda na skrzyżowaniu Goleniowska, Lubczyńska, Nowoprzestrzenna nie przewiduje się połączenie odcinka Goleniowskiej gdzie obecnie remontuje się mostki do nowego ronda. Jeśli taki wariant zostanie to obecny objazd być może stanie się stałą trasą. Projekt ronda: http://img532.imageshack.us/i/dsc08210a.jpg/

-- 62, 69, 72, 74
Błażej napisał(a):

[ciach]

Jeżeli mają tak zrobić, to według mnie jest to bardzo dziwne rozwiązanie. By zachować obecny objazd jako stałą trasę należałoby: 1. Poszerzyć Lubczyńską przynajmniej do Kniewskiej - dzisiaj dwa przeguby mają duży problem z wyminięciem siebie nawzajem. 2. Zapewnić sensowny dostęp ludzi pracujących w zakładach położonych w pobliżu dzisiejszych przystanków "Wolińska" i "Stacja Doświadczalna" do komunikacji miejskiej. Z tamtych rejonów dojście do Kniewskiej czy do tego ronda zajmuje dużo czasu. 3. Położyć nową nawierzchnię na Kniewskiej - dzisiaj wygląda jak ser szwajcarski. 4. Zbudować porządną "pseudo-pętlę" na Kniewskiej, ponieważ to, co dzisiaj się tam znajduje to czysta prowizorka.

Pozostaje tylko klasyczne pytanie: czy koszty tych operacji nie byłyby zbyt duże, bo na pewno przy realizacji tego ronda trzeba wyłożyć niemałe pieniądze na reorganizację KM.

"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"