Forum

Nowy, wygodny, i do tego niskopodłogowy

zdjęcie
Nowy, wygodny, i do tego niskopodłogowy
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Maciej 4

Te numery i logo w białych ramkach wyglądają żałośnie... Jest szansa, że ktoś w TS się zreflektuje i zanim tramwaj wyjedzie na linie zrobią to jakoś estetyczniej?
Maciej napisał(a):

> Te numery i logo w białych ramkach wyglądają > żałośnie... > Jest szansa, że ktoś w TS się zreflektuje i zanim tramwaj > wyjedzie na linie zrobią to jakoś estetyczniej?

Pewnie nie, a jak byś to inaczej widział? Na zielonym przodzie szarych cyferek nie będzie widać.

-- lukas -> jasiek

wysłane przez BatiX  14

Jasiek napisał(a):

> Pewnie nie, a jak byś to inaczej widział? > Na zielonym przodzie szarych cyferek nie będzie widać.

Wystarczy nakleić cyferki zamiast płachty z cyferkami. zdecydowanie lepiej wyglądają akcenty same, bez tła. Tak samo gryfa, też lepiej wyglądałby chyba bez białej otoczki.
BatiX napisał(a):

> Wystarczy nakleić cyferki zamiast płachty z cyferkami. > zdecydowanie lepiej wyglądają akcenty same, bez tła. Tak samo > gryfa, też lepiej wyglądałby chyba bez białej otoczki.

No tak, ale na zielonym przodzie szarych cyferek nie będzie widać. A można to sprawdzić na tyłach Neoplanów N4011 #2805, 2806, które w wyniku pojawienia się reklam dostały dodatkowe numery na zielone zderzaki.

-- lukas -> jasiek
Jasiek napisał(a):

> No tak, ale na zielonym przodzie szarych cyferek nie będzie > widać. A można to sprawdzić na tyłach Neoplanów N4011 #2805, > 2806, które w wyniku pojawienia się reklam dostały dodatkowe > numery na zielone zderzaki.

E tam, wystarczy tylko lekko rozjaśnić czcionkę z numerem i od razu wygląda przyjemniej dla oka. Moim zdaniem rzecz jasna, bo to oczywiście kwestia gustu ;-)

http://img9.imageshack.us/i/swingh.png/ http://img543.imageshack.us/i/swing2.png/ [Autorem oryginalnej fotki jest ..:Smolo:.. z forum SCC]
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Maciej napisał(a):

http://img9.imageshack.us/i/swingh.png/http://img543.imageshack.us/i/swing2.png/

Tylko odpowiedni gradient szarych cyferek jest chyba gdzieś ustalony, a więc nie można go sobie dowolnie zmieniać, a na pewno powinno to być określone w SIM. Zresztą osobiście propozycje podlinkowane uważam za przekombinowane podobnie, jak miejsce naklejenia z przodu numerów taborowych na 696+712, pierwsza wersja była lepsza.

-- lukas -> jasiek
Jasiek napisał(a):

> Maciej napisał(a):

> > http://img9.imageshack.us/i/swingh.png/ > > http://img543.imageshack.us/i/swing2.png/ > Zresztą osobiście propozycje podlinkowane > uważam za przekombinowane podobnie

Przekombinowane? Przecież propozycja pierwsza jest identyczna jak ta zaprezentowana przez TS - pozbyłem sie jedynie tego białego tła. No ale ok, każdy ma rzecz jasna inny gust :-) Mi np. nowy numer na Moderusie się podoba ;-)
Maciej napisał(a):

> Przekombinowane? Przecież propozycja pierwsza jest identyczna jak ta > zaprezentowana przez TS - pozbyłem sie jedynie tego białego tła.

Aha no ok, wydawały mi się same cyferki po prostu już rozjaśnione. :P

-- lukas -> jasiek
Jasiek napisał(a):

> Aha no ok, wydawały mi się same cyferki po prostu już rozjaśnione.

No to oczywiście dobrze Ci się wydawało - lekko rozjaśniłem ;-)
Maciej napisał(a):

> No to oczywiście dobrze Ci się wydawało - lekko rozjaśniłem ;-)

Kiedyś w MAN-ach NG312 #2601-2606 ze SPAD też naklejane były na zielonym zderzaku, po czym UM zmienił decyzję i kazano naklejać numery wyłącznie na białych elementach nadwozia. Do tej pory niektóre mają po staremu. A więc i w Pesie musi być na białym, według mnie da się to jakoś przeżyć. :P

-- lukas -> jasiek

wysłane przez Michal105N

Odchodząc, od wszystkich zachwytów nad tym cudem techniki, mam pytanie odnośnie pantografu. Czy jego położenie nie sprzyja najeżdżaniom na izolatory "z prądem"? A może wręcz przeciwnie? O ile teraz stosunkowo łatwo można określić położenie "patyka", w Swingu może być już troszkę trudniej.

wysłane przez miq

Michal105N napisał(a):

> Odchodząc, od wszystkich zachwytów nad tym cudem techniki, > mam pytanie odnośnie pantografu. Czy jego położenie nie > sprzyja najeżdżaniom na izolatory "z prądem"? A może > wręcz przeciwnie? O ile teraz stosunkowo łatwo można > określić położenie "patyka", w Swingu może być już > troszkę trudniej.

A do tego będzie później załączana sygnalizacja wzbudzana (z czujnikami na sieci).