Forum

Widok na przód "nowej" Tatry

zdjęcie
Widok na przód "nowej" Tatry

wysłane przez wilq90

Czy mi się wydaje, czy nie zostały zamontowane w środku tablice z informacją pasażerską?

wysłane przez Sebastin821

wilq90 napisał(a):

> Czy mi się wydaje, czy nie zostały zamontowane w środku > tablice z informacją pasażerską?

Wydaje Ci się. Tablica z numerem linii oraz przystankami została zamontowana (ramka nad nią) na pokrywie od wyświetlacza prawego, tak samo jak w innej Tatrze (nr. bocznego nie pamiętam). Szkoda że nie zamontowali wewnętrznych wyświetlaczy.

-- http://www.youtube.com/user/MaslanaLoczek Profil JuTube z udziałem Komunikacji Miejskiej // Podzrowienia Dla Miłośników KM-u

Pozdrawiam Wszystkich Szpicli z SPA-Klonowica...

wysłane przez wilq90

Sebastin821 napisał(a):

[ciach]

No dokładniej to właśnie o wyświetlacze mi chodziło. Ktoś orientuje się, dlaczego ich nie zamontowano?

wysłane przez Sebastin821

wilq90 napisał(a):

> Ktoś orientuje się, dlaczego ich nie zamontowano?

Prawdopodobnie: -zapomnieli -celowo nie zamontowano -mieli problemy z podłączeniem -albo po prostu nie mają na stanie 2 sztuk :D

-- http://www.youtube.com/user/MaslanaLoczek Profil JuTube z udziałem Komunikacji Miejskiej // Podzrowienia Dla Miłośników KM-u

Pozdrawiam Wszystkich Szpicli z SPA-Klonowica...

wysłane przez Luke_Police  163

Sebastin821 napisał(a):

> Prawdopodobnie: > -zapomnieli

A w Moderusach nie zapomnieli? Raczej nie było takiej potrzeby.

> -celowo nie zamontowano

Bardzo możliwe, w końcu jest kaseta na tablicę z numerem linii i termometrem.

> -mieli problemy z podłączeniem

Wykluczam taką możliwość. Wyświetlacz wewnętrzny podobnie jak kasowniki, czy wyświetlacze zewnętrzne, wykorzystuje 4 przewody: 2 na zasilanie i 2 informacyjne. W Tatrze do podłączenia wykorzystywane są przewody po niemieckich tablicach Adtranz, które są doprowadzone do szafy za kabiną motorniczego, gdzie można je bezproblemowo podłączyć do instalacji R&G. Założenie 9-stykowej wtyczki z 4 wykorzystanymi stykami na poniemieckie przewody nie stanowi problemu. 10 minut roboty. Większy problem pewnie byłby z wykonaniem trwałego mocowania wyświetlacza R&G do sufitu tramwaju.

> -albo po prostu nie mają na stanie 2 sztuk :D

Na stanie to jest nawet więcej, ale wszystkie zamontowane w jeżdżących tramwajach. Ale na magazynie pewnie nie ma zapasowych i dodatkowych.

-- "Po tramwaj przyjechał zapasowy motorniczy, który zawiózł go do zajezdni" - Gazeta Wyborcza o zgubionym na trasie wagonie T6A2D.

Technik serwisu :)
Po raz kolejny proszę o usunięcie linka ze stopki.