Forum
Od dziś "gąsienicą" na Gumieńcach
wysłane przez MlodyS53 78
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez zack1989 12
> Łał wreszcie zmądrzeli i numer taborowy jest na tle > zielonego a nie na białym. > Stara wersja wyglądała koszmarnie.
A mnie się właśnie bardziej podobała wcześniejsza wersja. Wyglądała nowocześniej.
-- "Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez Tatra108 10
> A mnie się właśnie bardziej podobała wcześniejsza wersja. > Wyglądała nowocześniej.
I była lepiej widoczna z daleka.
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez Jasiek 36
> A mnie się właśnie bardziej podobała wcześniejsza wersja. > Wyglądała nowocześniej.
Mnie też, bo bardziej widoczne były numery taborowe, a ponadto logotyp gryfa też na białym tle. Jeśli koordynator SIM będzie ulegał każdemu widzimisię, to przeczuwam niezły bajzel, zresztą to obecnie nic nowego w naszym mieście.
wysłane przez maciekos95 3
> Mnie też, bo bardziej widoczne były numery taborowe, a ponadto > logotyp gryfa też na białym tle. Jeśli koordynator SIM będzie > ulegał każdemu widzimisię, to przeczuwam niezły bajzel, > zresztą to obecnie nic nowego w naszym mieście.
Przypomnę, ze FG miało być malowaniem "elastycznym", czyli dostosowywać się do każdego pojazdu osobno. Zresztą te numery na białym tle to pomysł TS (domyślam się, że po to, aby ciąć koszty, bo przezroczyste tło jest droższe). Spółki autobusowe stosują od początku tło przezroczyste (albo brak tła). Ja jak zobaczyłem Swingi z nowymi numerkami to od razu mi się ładniejsze i bardziej estetyczne wydały.
wysłane przez Jasiek 36
> Zresztą te numery > na białym tle to pomysł TS (domyślam się, że po to, aby ciąć > koszty, bo przezroczyste tło jest droższe).
A jesteś pewien że TS?
> Spółki autobusowe > stosują od początku tło przezroczyste (albo brak tła).
A to ciekawe. A w jakiej części nadwozia numery są nalepiane na autobusach? Wystarczy sprawdzić (wyjątek pierwsze MAN-y NG312 ze SPAD - numer z przodu). A tak po raz kolejny zamieszano, chyba tak dla zabawy. Tak się zastanawiam czy ktoś jeszcze nad tym panuje, bo co rusz inna osoba wymyśla co innego.
wysłane przez maciekos95 3
> A jesteś pewien że TS?
No pewien nie jestem, ale wszystko na to wskazuje, bo zanim oni to wprowadzili, to numery nie były nigdzie na białym tle.
wysłane przez Jasiek 36
> No pewien nie jestem, ale wszystko na to wskazuje, bo zanim oni to > wprowadzili, to numery nie były nigdzie na białym tle.
A to ciekawostka, radzę Ci popatrzyć na Solarisy.
wysłane przez matiuszek
wysłane przez Jasiek 36
> Najpierw narzekaliście na poprzednią wersję, a teraz za > nią tęsknicie. Nie rozumiem was.
Przeczytaj kto narzekał, a później pisz.
wysłane przez Czarny87
Bez idiotycznych podcięć, osłony wózków nie sterczą.
wysłane przez mike_1994
[ciach]
Poznań w specyfikacji przetargowej zażyczył sobie tramwaj bez skosów, więc jak kazano, tak Solaris zrobił.
wysłane przez LLUZNIAK
> Poznań w specyfikacji przetargowej zażyczył sobie tramwaj > bez skosów, więc jak kazano, tak Solaris zrobił.
Tylko że biorąc pod uwagę posiadanie przez tramwaj drzwi odskokowych, a także fakt, że pudło bez skosów uzyskuje się zwykle poprzez wyrównanie dolnej jego krawędzi względem najbardziej wystającego w srkajni statycznej elementu (tu osłon wózków - choć w sumie to powinienem napisać że pudło ze skosami uzyskuje się poprzez cofnięcie od tej skrajni dolnej jego części - byłoby bardziej prawdziwie i poprawnie) to w przypadku zapowiadanego kolejnego przetargu na tramwaje z pudłem bez skosów, przy wygranej pesy może się okazać że pozostaniemy z sześcioma tramwajami obsługującymi Gumieńce - właśnie przez przystanek CC i brak miejsca na otwarcie drzwi przy analogicznym pudle bez skosów.
wysłane przez Mareczek 5
> przy wygranej pesy może się okazać że > pozostaniemy z sześcioma tramwajami obsługującymi Gumieńce - > właśnie przez przystanek CC i brak miejsca na otwarcie drzwi > przy analogicznym pudle bez skosów.
Osłony w Pesach na tyle wystają, że raczej nie ma się czym martwić. A jeśli nawet, można zrobić mniejsze skosy, w końcu mamy czasy, gdzie producent się dostosowuje do zamawiającego.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Jasiek 36
> A jeśli nawet, można zrobić mniejsze skosy, w końcu mamy > czasy, gdzie producent się dostosowuje do zamawiającego.
Nic z tych rzeczy, pudło powinno być proste. Przecież przez jeden przystanek nie pozostaniemy z tramwajami niskopodłogowymi ze skosami. Zresztą sprawdzimy jak będzie zachowywał się #503+504.