Forum

Spokojna emerytura jako eksponat muzealny

zdjęcie
Spokojna emerytura jako eksponat muzealny
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Ktoś wie, czy ta stodwójka jest sprawna i może wyjeżdżać na miasto, czy stoi tylko jako eksponat?
lukaszenko napisał(a):

> Ktoś wie, czy ta stodwójka jest sprawna i może > wyjeżdżać na miasto, czy stoi tylko jako eksponat?

Podejrzewam, że tak jak wszystko co w muzeum, czyli stoi jako eksponat.

-- Tu ma promise Volvo, et est arrivé... Solaris. Pourquoi?

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
lukaszenko napisał(a):

> Ktoś wie, czy ta stodwójka jest sprawna i może > wyjeżdżać na miasto, czy stoi tylko jako eksponat?

Ta stodwójka raczej nie jest sprawna. Ostatni raz wyjechała na linię(chyba)w 2004 roku.

-- 720+701 i #1410 - moje ulubione pojazdy w Szczecińskiej KM

720+701 i #1410 - moje ulubione pojazdy w Szczecińskiej KM

wysłane przez raper91

O ile mi wiadomo, to już zaczęli grzebać coś na ER (jak kto woli Centralne Warsztaty CW) w "Helmucie" 915. Ale czy będzie on ruchomym eksponatem, czy wagonem technicznym tego jeszcze nie wiadomo. W sumie zaskoczył by mnie widok 915-tki za rok na linii 0 bo w sumie już ile można jeździć tymi eNkami. Staje się to nudne. Przez to nie dziwię się, że w tamtym roku na "golęcińskiej" brygadzie "zerówki" frekwencja wołała o pomstę do nieba (o ile dobrze pamiętam to było jakoś w II niedzielę lipca). A taki helmut? Na pewno wzbudził by zainteresowanie nie tylko miłośników KM i naszych mieszkańców, ale i niemieccy turyści byliby pewnie zadowoleni.

-- T III EZG- Polak Potrafi :P

T III EZG- Polak Potrafi :P

wysłane przez NWO

raper91 napisał(a):

> O ile mi wiadomo, to już zaczęli grzebać coś na ER (jak > kto woli Centralne Warsztaty CW) w "Helmucie" 915. Ale czy > będzie on ruchomym eksponatem, czy wagonem technicznym tego > jeszcze nie wiadomo. W sumie zaskoczył by mnie widok 915-tki > za rok na linii 0 bo w sumie już ile można jeździć tymi > eNkami.

Zapomnij, wozu 915 już nie ma. Zezłomowano go.

wysłane przez raper91

NWO napisał(a):

> Zapomnij, wozu 915 już nie ma. Zezłomowano go.

A skąd ta pewność? Udowodnij.

T III EZG- Polak Potrafi :P

wysłane przez bartez 336

raper91 napisał(a):

> A skąd ta pewność? Udowodnij.

To Ty udowodnij co pisałeś kilka postów wyżej.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez raper91

bartez napisał(a):

> To Ty udowodnij co pisałeś kilka postów wyżej.

To co pisałem o "Helmucie" na linii 0 to były tylko moje przypuszczenia. Jeżeli chodzi o frekwencję na ubiegłorocznym golęcińskim "Zero" jest to prawda, gdyż parę osób a może nawet więcej to potwierdzi. A co do 915-tki to podczas transportu zabytków z CW na ul. Żołnierską stał na jednej z hal CW (obiekt był widziany przez lekko otwartą bramę). Gdyby był kasowany to znajdowałby się na tyłach Centralnych Warsztatów, bądź zostałby skasowany dawno na Zajezdni Pogodno, gdzie stał dłuższy czas.

-- T III EZG- Polak Potrafi :P

T III EZG- Polak Potrafi :P
raper91 napisał(a):

> A co do 915-tki to podczas transportu > zabytków z CW na ul. Żołnierską stał na jednej z hal CW (obiekt > był widziany przez lekko otwartą bramę). Gdyby był kasowany to > znajdowałby się na tyłach Centralnych Warsztatów,

Przez lekko otwartą bramę na ER można zobaczyć lakiernię, albo... tyły warsztatów.

> bądź > zostałby skasowany dawno na Zajezdni Pogodno, gdzie stał dłuższy > czas.

Wagonów na zajezdniach od jakiegoś czasu się nie kasuje (lub robi to baaaardzo sporadycznie), większość jest targana technicznymi na warsztaty (na dodatek z asekuracją tak jak to robi Golęcin). Przejrzyj sobie niusy i fotki Mariusza Belki.

Do tego rozmawiałem z jedną z osób, która widziała tego Helmuta od wewnątrz. Wysyłając wagon do remontu, nie wyrywa się całego układu sterowania czy pulpitu, aby później ich użyć. A tyrystorów w niego raczej nie włożą ;P

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez paki

raper91 napisał(a):

> A skąd ta pewność? Udowodnij.

Według moich informacji: 25.11.2012 wywieziony na pocięcie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375172_387860734631629_908660308_n.jpg

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez Dymitr

paki napisał(a):

> Według moich informacji: 25.11.2012 wywieziony na pocięcie: > https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375172_387860734631629_908660308_n.jpg

No tak. Zezłomowano już 2 zabytkowy wagon. Miały być 3, a z nieznanych powodów pocięto je na złom. Tak samo jak wagon 102Na 603, który mógłby pójść na części zamienne dla powyższej 102Na.

Homo sum et nihil ferrivium stratarium a me alienum esse putto.

wysłane przez bartez 336

Dymitr napisał(a):

> Tak samo jak wagon 102Na > 603, który mógłby pójść na części zamienne dla powyższej > 102Na.

A jakie części zamienne są potrzebne dla niejeżdżącego eksponatu i skąd wiesz, że podczas złomowania nie zachowano jakiś części?

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Dymitr

bartez napisał(a):

>  > A jakie części zamienne są potrzebne dla niejeżdżącego eksponatu > i skąd wiesz, że podczas złomowania nie zachowano jakiś części?

Chociażby można było wykorzystać kratownicę. Nie została ona zachowana, ponieważ gdyby ją zachowano, na pewno wstawiono by ją do tego 102Na.

Homo sum et nihil ferrivium stratarium a me alienum esse putto.