Forum

Najnowsze nabytki na placu zajezdni

zdjęcie
Najnowsze nabytki na placu zajezdni
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez dami3030 0

Witam. Wiadomo coś na temat manów, które już wcześniej przyjechały?
dami3030 napisał(a):

> Witam. Wiadomo coś na temat manów, które już wcześniej > przyjechały?

2453 jeździ od 1 listopada. Dwa pozostałe niedługo zadebiutują.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez konjo  4

bartez napisał(a):

> 2453 jeździ od 1 listopada. Dwa pozostałe niedługo > zadebiutują.

To razem z tymi nowymi jest 5? (Nie śledzę tego, aż tak bardzo.)

So never mind the darkness.
konjo napisał(a):

> bartez napisał(a):

> > 2453 jeździ od 1 listopada. Dwa pozostałe niedługo > > zadebiutują. >  > To razem z tymi nowymi jest 5? (Nie śledzę tego, aż tak > bardzo.)

Tak. Wszystkich nowych używek w SPADzie jest 5.

wysłane przez rokl

dami3030 napisał(a):

> Witam. Wiadomo coś na temat manów, które już wcześniej > przyjechały?

Wracając dzisiaj wieczorem widziałem na tyłach zajezdni następnego przemalowanego Mana z numerem 2451

-- MRM Sz-n

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca." ~ Paulo Coelho
Najprawdopodobniej to ten sam co widziałem 4 dni temu jak "przepychali" z jednej hali na drugą.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez PawlukBoss21

Wczoraj na placu SPAD stał identyczny MAN jak te zdjęcia bez tablic rejestracyjnych i jakąś kartką na przedniej szybie Czyżby to był 3 taki pojazd, czy jeden z 2 pojazdów oczekujacych malowania w barwy FG?

wysłane przez rokl

PawlukBoss21 napisał(a):

> Wczoraj na placu SPAD stał identyczny MAN jak te zdjęcia > bez tablic rejestracyjnych i jakąś kartką na przedniej > szybie

Dopowiem też, że ten egzemplarz ma zbite tylne reflektory.

-- MRM Sz-n

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca." ~ Paulo Coelho

wysłane przez PawlukBoss21

rokl napisał(a):

> Dopowiem też, że ten egzemplarz ma zbite tylne reflektory.

Ja już się pogubiłem. Wczoraj zauważyłem na samym końcu zajezdni takiego samego MAN-a bez tablic niemieckich. Czy są to te same wozy z tego komentowanego zdjęcia, czy jakieś kolejne sprowadzenia pojazdów? Nie chcę mi się wierzyć, że tak długo te pojazdy są szykowane do ruchu.

PS. SST to tramwaj, który w 60% zniszczy działalność SPAD na prawobrzeżu.

wysłane przez pawelp19 −3

PawlukBoss21 napisał(a):

>  > PS. SST to tramwaj, który w 60% zniszczy działalność SPAD na > prawobrzeżu.

Niekoniecznie. Mi się wydaję, że SPAD i SPAK nie będą robić w najbliższym czasie żadnych większych zakupów i po uruchomieniu SST i po decyzjach ZDiTM nastąpią przetasowania na liniach. Np SPAK zyska kilka brygad z pośpiechów bo pewnie przejmie je w całości SPAD. Do tego SPAD może przejąć kilka brygad chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę. Zmniejszy się tabor a więc zakupy nie będą konieczne a Volva będzie można kasować. Ale to luźne takie przemyślenia tego co może się zdarzyć :P

wysłane przez PrzemekW

pawelp19 napisał(a):

> ciach

Z jakiej racji SPAK czy SPAD miałyby nie wykorzystywać unijnych funduszy w najbliższej perspektywie? Gubisz się chłopie w tym co mówisz "SPAK zyska kilka brygad z pośpiechów bo SPAD je przejmie", to jak jest w końcu? Zmniejszenie taboru mija się z celem, rezerwa taborowa musi być (obecnie jest raczej średnio z tym), a i nikt nie powiedział że nie powstaną nowe linie, które będą dowoziły ludzi do Turkusowej w zamian za autobusy pospieszne. Z resztą, nie wiem czy to odpowiedni temat na takie dyskusje.

wysłane przez Michal105N

pawelp19 napisał(a):

> Do tego SPAD może przejąć kilka brygad > chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę.

To byłby hit.

wysłane przez kasper1 50

A które Volvo kasować? B10MA, czy 7700A bądź 7700?

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.

wysłane przez konjo  4

kasper1 napisał(a):

> A które Volvo kasować? B10MA, czy 7700A bądź 7700?

Bezwzględnie 7700/7700A. :)

So never mind the darkness.

wysłane przez PawlukBoss21

kasper1 napisał(a):

> A które Volvo kasować? B10MA, czy 7700A bądź 7700?

Oczywiscie, że B10MA. A 7700 i 7700A mogą znów sprowadzić z Darmstadt.

Ale nikt z was nie odpowiedział na moje pytanie co do tych nowo sprowadzonych Manów.

wysłane przez lukaszenko 16

pawelp19 napisał(a):

> Do tego SPAD może przejąć kilka brygad > chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę.

Haha, tak dobrego żartu już dawno nie słyszałem. Ty myślisz, że SPAD specjalnie robiłby tyle kilometrów na samych dojazdach żeby obsłużyć linię typowo lewobrzeżną, w dodatku przejeżdżającą koło swojej zajezdni i mającą pętlę rzut beretem od zajezdni?

wysłane przez pawelp19 −3

lukaszenko napisał(a):

> pawelp19 napisał(a):

> > Do tego SPAD może przejąć kilka brygad > > chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę. >  > Haha, tak dobrego żartu już dawno nie słyszałem. Ty myślisz, że > SPAD specjalnie robiłby tyle kilometrów na samych dojazdach żeby > obsłużyć linię typowo lewobrzeżną, w dodatku przejeżdżającą > koło swojej zajezdni i mającą pętlę rzut beretem od zajezdni?

Haha widzę, że ":P" na końcu nic nie daje niektórym do myślenia. Czy tu muszą być tylko i wyłącznie profesorskie tłumaczenia bez żadnej ironii bo zaraz gratka specjalistów się buntuje ;] A ironizując dalej to do 75 SPAD by miał tyle samo co do 61,81 i 61bis a jakoś SPAD dojeżdża. Ale koniec tematu bo niektórych zaraz znowu to oburzy :D

wysłane przez (użytkownik usunięty)

> PawlukBoss21 napisał(a):

> Niekoniecznie. Mi się wydaję, że SPAD i SPAK nie będą robić w > najbliższym czasie żadnych większych zakupów i po uruchomieniu > SST i po decyzjach ZDiTM nastąpią przetasowania na liniach. Np > SPAK zyska kilka brygad z pośpiechów bo pewnie przejmie je w > całości SPAD. Do tego SPAD może przejąć kilka brygad > chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę. > Zmniejszy się tabor a więc zakupy nie będą konieczne a Volva > będzie można kasować. Ale to luźne takie przemyślenia tego co > może się zdarzyć :P

Niektórzy to się czepili tych pośpiechów. Ktoś to musi powiedzieć głośno. W raz z powstaniem SST nie może istnieć równoległa komunikacja autobusówa pośpiechami prawobrzeża z lewobrzeżem. Dlaczego? Nie wiem tak dokładnie, nie odpowiem ale rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za przygotowanie analizy SST (mój ćwiczeniowiec i to on mi to powiedział, takie musieli przyjąć założenie, którego serdecznie z tego miejsca pozdrawiam!:) ) Być może przez pierwsze miesiące jeszcze pośpiechy będą funkcjonować ( zaraz po budowie SST zaczynamy przecież remont BG)ale w dalszej perspektywie przestaną funkcjonować pośpiechy w takiej formie jak je obecnie znamy. Ile można o tych pośpiechach gadać?

wysłane przez pioko17 38

projack napisał(a):

> W raz z powstaniem SST nie może istnieć > równoległa komunikacja autobusówa pośpiechami prawobrzeża z > lewobrzeżem.

Autobus nie jest konkurencją dla tramwaju. Ich oferta wspólnie ma zachęcić do przesiadki z samochodu do KM a nie do tendencji odwrotnej.

> rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za przygotowanie analizy SST

Ta analiza nie jest wiążąca. Już same pomysły tego pana z ZUT świadczą że się do tego nie nadaje i nie wie jakie są potrzeby na Prawobrzeżu. A pomysł z przerzucenem 77 na Zdroje już w ogóle należał do żałosnych. Tak jakby ludzie z Prawobrzeża tylko do centrum jeździli. Pomysły odnośnie C i G też nielepsze. To po prostu uśmierci KM na Prawym brzegu.

Z resztą na Komisie jest jedna osoba która z pewnością będzie miała nieco większy wpływ na to wszytko. :)

wysłane przez torwid  67

pawelp19 napisał(a):

Mi się wydaję, że SPAD i SPAK nie będą robić w > najbliższym czasie żadnych większych zakupów i po uruchomieniu > SST i po decyzjach ZDiTM nastąpią przetasowania na liniach. Np > SPAK zyska kilka brygad z pośpiechów bo pewnie przejmie je w > całości SPAD. Do tego SPAD może przejąć kilka brygad > chociażby 75 i wtedy jakoś to się wyrówna tak myślę. > Zmniejszy się tabor a więc zakupy nie będą konieczne a Volva > będzie można kasować. Ale to luźne takie przemyślenia tego co > może się zdarzyć :P

Dobrze zacząłeś. Wydaje Ci się.

Z jakiej racji SPAK ma cokolwiek oddawać? Już pomijam wątek odnośnie 75, bo ktoś to wyjaśnił. Ale jeśli nic się nie zmieniło i SPAK nadal liczy na Gazelę, to będzie musiał mieć zapewnioną wieloletnią umowę o określonej liczbie wzkm. I pewnie ją dostanie, a nawet jak się nie załapie na Gazelę (a raczej się nie załapie), to zostanie z umową, z której miasto (ZDiTM) już się raczej nie wycofa. A to wszystko oznacza, że SPAK nie tylko nie powinno nic oddawać, ale wręcz przeciwnie - powinno mieć zapewnione jak najwięcej wzkm.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez t105n  49

pawelp19 napisał(a):

> Niekoniecznie. Mi się wydaję, że SPAD i SPAK nie będą robić w > najbliższym czasie żadnych większych zakupów i po uruchomieniu > SST i po decyzjach ZDiTM nastąpią przetasowania na liniach.

A wiesz, czego ja się spodziewam? Połączenia SPAD i SPAK w jedną firmę. Oczywiście pozostaną dwie zajezdnie, ale pod jednym szyldem, jak to kiedyś było. Owszem, spadnie zatrudnienie autobusów na pośpiechach, ale równie dobrze może się zwiększyć na zwykłych liniach. Ja bym się nie spodziewał dramatycznego spadku ilości autobusów, raczej kilka procent ilostanu.

-- Zima i śnieg nie zmieniają kwalifikacji drogi dla rowerów - to nadal nie jest chodnik, parking ani miejsce składowania hałd śniegu.

wysłane przez PawlukBoss21

t105n napisał(a):

>  > A wiesz, czego ja się spodziewam? Połączenia SPAD i SPAK w jedną > firmę. Oczywiście pozostaną dwie zajezdnie, ale pod jednym > szyldem, jak to kiedyś było. > Owszem, spadnie zatrudnienie autobusów na pośpiechach, ale równie > dobrze może się zwiększyć na zwykłych liniach. Ja bym się nie > spodziewał dramatycznego spadku ilości autobusów, raczej kilka > procent ilostanu.

Jestem za połączenie SPAD i SPAK w jedną firmę a'la Tramwaje Szczecińskie.

Co do linii a SST Rozmawiałem ostatnio ze znajomymi z Bukowego i mówią, że są na 100% pewni, że SST będzie jeździć na trasie: Turkusowa - Basen Górniczy. Czyli w tym wypadku likwidacja linii A i B jest nieetyczna. Co do D i E się nie wypowiadam, gdyż jak ktoś kiedyś powiedział, że zamiast E można wydłużyć linię 52. A zamiast D to dać 71 do Pl. Zwycięstwa. A autobusów nie może być mniej. Ba. Nowe używane pojazdy które zastąpią B10MA ( niestety szkoda, że w SPAD są to 3-drzwiowe pojazdy )

Jestem za wycofaniem autobusów B10MA i MANÓW 2- generacji, w zamian za 4-drzwiowe pojazdy typu Lions City G :)

wysłane przez djdark  0

PawlukBoss21 napisał(a):

> Co do linii a SST > Rozmawiałem ostatnio ze znajomymi z Bukowego i mówią, że są na > 100% pewni, że SST będzie jeździć na trasie: Turkusowa - Basen > Górniczy.

Na 100% są w błędzie.

-- "Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez Bamip

PawlukBoss21 napisał(a):

> ciach

Coraz częściej pojawiają się pomysły, żeby SST stanowiły osobne linie, a nie wydłużenie istniejących. Jest możliwe, że przy takich warunkach jak:

-rozwój mieszkalnictwa na Prawobrzeżu -rozbudowa Specjalnych Stref Ekonomicznych w Dąbiu -wzrost ilości sklepów i placówek usługowych przy Struga -planowane lokalizacje Park & Ride

Popyt na transport publiczny znacząco wzrośnie. To wszystko stanowi znakomite zaopatrzenie SST w pasażerów. P&R na lotnisku Dąbie to wprost wymarzona inwestycja. Prawobrzeże przestało być sypialnią, a zaczyna stawać się ważną częścią Szczecina.

-- Waldemar Fornalik - pierwszy Polak, który pojechał do Angli, żeby stracić pracę

wysłane przez djdark  0

Bamip napisał(a):

> Coraz częściej pojawiają się pomysły, żeby SST stanowiły osobne > linie, a nie wydłużenie istniejących.

Na szczęście te pomysły nie doczekają się realizacji :>

> Jest możliwe, że przy takich > warunkach jak: >  > -rozwój mieszkalnictwa na Prawobrzeżu > -rozbudowa Specjalnych Stref Ekonomicznych w Dąbiu > -wzrost ilości sklepów i placówek usługowych przy Struga > -planowane lokalizacje Park & Ride

Czyli że co? Jak to powyższe będzie spełnione to Twa magiczna kula pokazała pojawienie się linii SST-1 SST-2 i SST-3?

> Popyt na transport publiczny znacząco wzrośnie.

Na tą chwilę to my mamy tendencję spadkową.

> To wszystko stanowi znakomite zaopatrzenie SST w pasażerów.

Chłopie weź się ogarnij, SST to nazwa robocza, tak jak Most Nowocłowy.

> P&R na > lotnisku Dąbie to wprost wymarzona inwestycja. Prawobrzeże przestało > być sypialnią, a zaczyna stawać się ważną częścią Szczecina.

W dziedzinie handlu chyba.

-- "Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez Bamip

djdark napisał(a):

> Na szczęście te pomysły nie doczekają się realizacji :>

Powiedział narzekający na nadmiar samochodów.   > Czyli że co? Jak to powyższe będzie spełnione to Twa magiczna kula > pokazała pojawienie się linii SST-1 SST-2 i SST-3?

Raczej 20, 21, itp. i raczej nie magiczna kula.   > na razie mamy tendencję spadkową

To efekt zeszłorocznej podwyżki cen biletów i formalnego spadku ilości mieszkańców. Bilety wzrosły kiedy ropa była po 6 zł, a trend spadkowy ma się utrzymywać. Tak się składa, że miałem w rękach plan transportowy, w którym wyraźnie wskazane są trendy.

> To wszystko stanowi znakomite zaopatrzenie SST w pasażerów.

A co ma roboczość nazwy do popytu na usługę?

> W dziedzinie handlu chyba.

1. Gdyby nie ów handel, w mieście żyło by się dużo gorzej. 2. Już wspomniałem o Specjalnych Strefach Ekonomicznych

-- Waldemar Fornalik - pierwszy Polak, który pojechał do Angli, żeby stracić pracę

wysłane przez djdark  0

Bamip napisał(a):

> Powiedział narzekający na nadmiar samochodów.

Gdzie ja narzekam na liczbę samochodów?

> > Czyli że co? Jak to powyższe będzie spełnione to Twa magiczna > kula > > pokazała pojawienie się linii SST-1 SST-2 i SST-3? >  > Raczej 20, 21, itp. i raczej nie magiczna kula.

Z tego co wiem jednak mają być wydłużone 2, 7 i 8 plus może nowa linia.

> > na razie mamy tendencję spadkową >  > To efekt zeszłorocznej podwyżki cen biletów i formalnego spadku > ilości mieszkańców. Bilety wzrosły kiedy ropa była po 6 zł, a > trend spadkowy ma się utrzymywać. Tak się składa, że miałem w > rękach plan transportowy, w którym wyraźnie wskazane są trendy.

No i? Właśnie sam sobie zaprzeczyłeś.

> > To wszystko stanowi znakomite zaopatrzenie SST w pasażerów. >  > A co ma roboczość nazwy do popytu na usługę?

To Ty nawiązałeś do tego, ja tylko Ci wytknąłem.

> > W dziedzinie handlu chyba. > 1. Gdyby nie ów handel, w mieście żyło by się dużo gorzej. > 2. Już wspomniałem o Specjalnych Strefach Ekonomicznych

Gdzie strefy a gdzie SST i gdzie ten handel a gdzie SST. Zejdź na ziemię zamiast nabijać bezsensownymi postami sobie licznik

-- "Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez man1995 55

Bamip napisał(a):

> djdark napisał(a):

>  > > Na szczęście te pomysły nie doczekają się realizacji :> >  > Powiedział narzekający na nadmiar samochodów.

W ogóle Cię nie rozumiem. Napisałeś teraz z taką ironią bo? Bo "djdark" nie ma racji? Czy może po prostu ciężko Ci zrozumieć, że linie typu 2,7 i 8 kończące na Basenie byłyby bezsensem? A byłyby. I to dużym.

wysłane przez Bamip

man1995 napisał(a):

>ciach

Gdybym był złośliwy, to bym przytaknął i czekał aż to samo powiesz mieszkańcom Prawobrzeża. Mieszkam kilkaset metrów od przebiegu torowiska i znam opinie mieszkańców. Tak więc najbardziej entuzjastycznie nastawieni są mieszkańcy zachodniego Słonecznego. Najbardziej sceptyczni są mieszkańcy Podjuch, bo dla nich przesiadka na Granitowej to ewidentne wydłużenie trasy. Mówisz o bezsensowności linii kończących na Basenie. No nie powiedziałbym, że mieszkańcy Dąbia będą zadowoleni wsiadając do zawsze zapełnionego tramwaju. Do tej pory zawsze tramwaj przejmował ludzi z autobusu. Poza tym taka piątka kończy przy stoczni i nikt jej nie ciągnie do Gocławia.

-- Waldemar Fornalik - pierwszy Polak, który pojechał do Angli, żeby stracić pracę

wysłane przez lhb178 19

Bamip napisał(a):

> Mówisz o bezsensowności linii kończących na Basenie. No nie > powiedziałbym, że mieszkańcy Dąbia będą zadowoleni wsiadając do > zawsze zapełnionego tramwaju. Do tej pory zawsze tramwaj przejmował > ludzi z autobusu.

Dlatego, w ramach sprawiedliwości, chcesz dodatkowej przesiadki dla większości. Projekt nowego Basenu jest już dostępny. Słabo tam widać wsparcie dla przesiadek z tramwaju na tramwaj i kończenia 6 linii tramwajowych (SST licząc za 3).

> Poza tym taka piątka kończy przy stoczni i nikt jej nie ciągnie do > Gocławia.

Takie 56 kończy przy Basenie i nikt go nie ciągnie do centrum - to jest adekwatne porównanie do 5.

wysłane przez man1995 55

Bamip napisał(a):

> Gdybym był złośliwy, to bym przytaknął i czekał aż to samo > powiesz mieszkańcom Prawobrzeża.

No to bądź. Tak się składa, że też jestem mieszkańcem Prawobrzeża, co mam powiedzieć reszcie mieszkańców?

> Najbardziej sceptyczni są mieszkańcy Podjuch, bo dla nich przesiadka > na Granitowej to ewidentne wydłużenie trasy.

Na Granitowej?

> Do tej pory zawsze tramwaj przejmował ludzi z autobusu.

A nie działało to w obie strony?

wysłane przez Tatra108 10

A co to? Jeden tramwaj na godzinę ma jechać, że będzie taki zatłoczony jak to dramatyzujesz w tym swoim poście? Bez przesady, równie dobrze można powiedzieć, że ludzie, którzy teraz wsiadają na Parnicy, Baltonie czy też Energetyków też nie są zadowoleni z tego, że wsiadają do "zatłoczonego" tramwaju.

-- SST - Są Stare Tramwaje ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez man1995 55

Tatra108 napisał(a):

> A co to? Jeden tramwaj na godzinę ma jechać, że będzie taki > zatłoczony jak to dramatyzujesz w tym swoim poście? Bez przesady, > równie dobrze można powiedzieć, że ludzie, którzy teraz wsiadają > na Parnicy, Baltonie czy też Energetyków też nie są zadowoleni z > tego, że wsiadają do "zatłoczonego" tramwaju.

ZBUDUJMY PĘTLĘ NA MERKATORA! :D

wysłane przez djdark  0

man1995 napisał(a):

> ZBUDUJMY PĘTLĘ NA MERKATORA! :D

Pętla co przystanek! Dobre hasło na plakaty wyborcze :D

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez Tatra108 10

man1995 napisał(a):

> ZBUDUJMY PĘTLĘ NA MERKATORA! :D

Genialny pomysł! Kolega Bamip nie będzie narzekał na to, że wsiada się do zatłoczonego autobusu / tramwaju. Tylko nie krzycz tak! :P

-- SST - Są Stare Tramwaje ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez t105n  49

Bamip napisał(a):

> Najbardziej sceptyczni są mieszkańcy Podjuch, bo dla nich przesiadka > na Granitowej to ewidentne wydłużenie trasy.

Pierwsze słyszę, że na Granitowej miałyby być jakieś przesiadki. Z czego do czego? Z Podjuch dojedziesz normalnie autobusem do trasy SST i przesiądziesz się w tramwaj (przystanek "Gryfińska"), tak jak dotychczas dzieje się to na Basenie.

-- Zima i śnieg nie zmieniają kwalifikacji drogi dla rowerów - to nadal nie jest chodnik, parking ani miejsce składowania hałd śniegu.
t105n napisał(a):

> Pierwsze słyszę, że na Granitowej miałyby być jakieś przesiadki. > Z czego do czego? > Z Podjuch dojedziesz normalnie autobusem do trasy SST i przesiądziesz > się w tramwaj (przystanek "Gryfińska"), tak jak dotychczas dzieje > się to na Basenie.

Z Podjuch to nie trzeba nawet się przesiadać do tramwaju, aby dojechać do miasta.

-- Czy mógłby pan zabrać nogi z siedzenia, czy też chce pan abyśmy znowu kupili starocie z Niemiec? :D

wysłane przez Tatra108 10

PawlukBoss21 napisał(a):

> A zamiast D to dać 71 do Pl. Zwycięstwa.

71 prędzej widzę jako uzupełnienie dla mieszkańców Płoni, Smerdnicy i Jezierzyc. Mam "przyjemność" podróżowania w tamte rejony i słuchając opinie mieszkańców trójosiedla można wywnioskować, że nie mamy komunikacji miejskiej tylko... wiejską. Kto to widział aby autobus kursował tam co 40 minut w między szczycie? Ogólnie mieszka tam 3911 osób, zaś dostosowanie kursowania tej linii jest po prostu śmieszne. Wiem, że znajdzie się zaraz jakaś osoba, która powie, że "nie jest tak źle", "po co się gorączkujesz", "autobusy jeżdżą tam puste". Owszem jeżdżą puste, bo pasażer jak ma do wyboru czekać na ZDiTM'owski wsiobus, a ma do wyboru wsiąść we własny samochód to zawsze wybierze transport indywidualny. Gdyby linia 71 zaczęła kursować na trasie Turkusowa - Smerdnica pętla, zawsze "estetka" (tak nazywam SST) zyskałaby dodatkowych pasażerów z południowo-wschodnich peryferii Szczecina.

-- SST - Są Stare Tramwaje ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez t105n  49

Tatra108 napisał(a):

> 71 prędzej widzę jako uzupełnienie dla mieszkańców Płoni, > Smerdnicy i Jezierzyc.

A po co? Zwiększenie częstotliwości 79 nie wystarczyłoby, że musi być druga linia?

-- Zima i śnieg nie zmieniają kwalifikacji drogi dla rowerów - to nadal nie jest chodnik, parking ani miejsce składowania hałd śniegu.

wysłane przez wolvo1565 24

t105n napisał(a):

> A po co? Zwiększenie częstotliwości 79 nie wystarczyłoby, że musi > być druga linia?

Zwiększenie częstotliwości nie wystarczyłoby bo sporo pasażerów właśnie z Jezierzyc, Śmierdnicy i Płoni jadą do Dąbia, dlatego jest potrzebne uruchomienie nowej linii np. w propozycji Tatry108 albo puścić tą nową linię ze Śmierdnicy do Turkusowej przez Piaseczną i Balińskiego bo tam autobus również by się przydał a 79 zostawić w spokoju. A autobusy linii 79 szczególnie na odcinku Wiosenna-Płonia jeżdżą niekiedy mocno zapełnione ;)

wysłane przez Tatra108 10

Też pomyślałem o Piasecznej. Nie dość, że dowiozła by uczniów do tamtejszej szkoły to jeszcze 1 listopada miała by niewiele większe obłożenie dowożąc mieszkańców trójosiedla do cmentarza przy Ceramicznej (odchodząca od Piasecznej).

-- SST - Są Stare Tramwaje ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez Jasiek 36

wolvo1565 napisał(a):

> Zwiększenie częstotliwości nie wystarczyłoby bo sporo pasażerów > właśnie z Jezierzyc, Śmierdnicy i Płoni jadą do Dąbia,

Popatrz a wraz z uruchomieniem SST 79 podobno chcą zabrać do Zdrojów.

wysłane przez Tatra108 10

t105n napisał(a):

> A po co? Zwiększenie częstotliwości 79 nie wystarczyłoby, że musi > być druga linia?

Póki co widzę, że ZDiTM tnie rozkład, a nie dokłada kursy ;)

-- SST - Są Stare Tramwaje ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez rokl

Jadąc 65 pół godziny temu zauważyłem, że tego Mana już nie ma w tamtym miejscu :)

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca." ~ Paulo Coelho

wysłane przez PawlukBoss21

Przepraszam was wszystkich za zapoczątkowanie wątku o siatce połączeń po SST

Wróćmy proszę to tematu głownego czyli nowych pojazdów w SPAD.

Piszcie co wiecie w tym temacie. Przypomnę, że sprowadzono 2 takie same pojazdy co są na zdjęciu, lecz niedawno było widać 2 podobne pojazdy. Jeden był bez tylnych reflektorów, a drugi bez tablic.

Czy są takie wozy 4 czy 2?

wysłane przez LLUZNIAK

PawlukBoss21 napisał(a):

> Przypomnę, że sprowadzono 2 takie same pojazdy co są na > zdjęciu, lecz niedawno było widać 2 podobne pojazdy. Jeden > był bez tylnych reflektorów, a drugi bez tablic.

No popatrz, "nowe", a już się rozpadają od samego tylko przebywania na terenie zajezdni ;-)

wysłane przez Tatra108 10

Rozpadają się, bo zobaczyły stan polskich dróg. Mają cichą nadzieję, że SPAD odda je z powrotem tam skąd przyszły ;)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez kasper1 50

Mam nadzieje że zadebiutują, oraz nie są sprowadzone na części.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.