Forum

"Swing" na 10, czyli już od dłuższego czasu codzienność

zdjęcie
"Swing" na 10, czyli już od dłuższego czasu codzienność
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Trochę się na 10 wyniszczają.
man napisał(a):

> Trochę się na 10 wyniszczają.

Ciekawe jakie byłyby wrażenia z jazdy którymś z pierwszych Swingów a potem przesiadka na nowszy model. Dziś miałem przesiadkę z Tatry 115 na 162 i różnica jest duża. Zostaną dobite jak GT6. Ale jak mamy w TS takiego pana Dąbrowskiego, który po wykolejeniu na Pl. Rodła mówi, że "stan torów jest technicznie dobry" to nie mam więcej pytań.
kicek napisał(a):

> ciach

Oj bez przesady. Pierwsze Tatry jeżdżą już od siedmiu lat i głównie na 1,4,9 a więc przez Potulicką. Najgorszy odcinek 10 jest porównywalny z Gdańską, a jest w planach jego remont.

-- Waldemar Fornalik - pierwszy Polak, który pojechał do Angli, żeby stracić pracę

wysłane przez MlodyS53 78

Tak się cały czas zastanawiam kiedy TS dostanie jakieś mandaty od Policji lub innych służb za nie właściwie zainstalowane pseudo dzienne.

Jednym z warunków technicznych jest że mają się nie świecić z innymi światłami pojazdu. Na zdjęciu natomiast widać ewidentnie jak włączone są światła postojowe oraz obrysowe i na dodatek jeszcze ledy. Chciałbym zmierzyć jeszcze miejsca ich zamontowania.

From Wikipedia: "Światła dzienne muszą być zainstalowane: Symetrycznie względem osi pojazdu Na równej wysokości Odległość od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi musi wynosić minimum 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu Nie mogą być zamontowane dalej niż 40 cm od obrysu pojazdu Lampy włączają się automatycznie po ustawieniu urządzenia zapłonowego w pozycji umożliwiającej uruchomienie silnika W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej."

Dodatkowo jeszcze są przepisy ECE-R87 oraz ECE-R-48 m. in. "Minimalna powierzchnia świetlna każdej lampy to 25 cm²"

-- SPPK Police - mimo wielu, wielu, trudów istnieje już 15 lat.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Jeśli światła LED są fabrycznie montowane to te zasady nie obowiązują. To co tu prezentujesz dotyczy to kupnych LEDów do samochodu.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
LagunaGrandtour napisał(a):

> Jeśli światła LED są fabrycznie montowane to te zasady nie > obowiązują. To co tu prezentujesz dotyczy to kupnych LEDów > do samochodu.

Mylisz się. Te przepisy dotyczą wszystkich pojazdów, a w szczególności tych z fabrycznie montowanymi światłami do jazdy dziennej. Mnie natomiast zastanawia fakt, że z LEDami zapalają się tylko pozycyjne przednie (bez tylnych) co chyba nie jest zgodne z przepisami.

wysłane przez mxk

MlodyS53 napisał(a):

[ciach]

Wymagania, które podałeś, nie obejmują tramwajów. Zamiast sięgać do Wikipedii, sięgnij raczej do Dziennika Ustaw z 2011 r. nr 65 poz. 344. Podpowiem: załącznik nr 2, tabela, lp. 14.

-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"

"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"