Forum
Multimedialne tablice informacyjne z opóźnieniem
wysłane przez jas59 ?
Ale to odkrywcze. Przedstawiciel organizatora komunikacji miejskiej nie wie, że zazwyczaj tabor tramwajowy i autobusowy jest w ciągłym ruchu - kiedy stoi nie zarabia. Komunikacja miejska jest krwiobiegiem miasta.
Co stało na przeszkodzie, że nie zdołano postawić na terenie miasta w określonych lokalizacjach tych 80 ledowych tablic informacyjnych jak również 30 automatów biletowych – też pas drogowy kursuje?
Zła organizacja pracy przy montowaniu urządzeń powoduje ciągłe aneksowanie umowy. Wydaje mi się, że inwestycja powinna z pierwotną umową z GMV już zakończyć się i cały system powinien działać.
Od samego początku inwestycja nie jest realizowana zgodnie z harmonogramem, bez przerwy napotyka na trudności, których nie może przezwyciężyć organizator komunikacji i GMV.
-- cogito ergo sum
cogito ergo sum
wysłane przez LagunaGrandtour 105
> „Nie zdążyliśmy tego zrobić, bo tabor ciągle > kursuje - tłumaczy Krzysztof Miller z Zarządu Dróg i > Transportu Miejskiego w Szczecinie” > > Ale to odkrywcze. Przedstawiciel organizatora komunikacji > miejskiej nie wie, że zazwyczaj tabor tramwajowy i > autobusowy jest w ciągłym ruchu - kiedy stoi nie zarabia.
Aj tam, czepiasz się ;) Oni do pewnych wniosków dochodzą powoli.
> Co stało na przeszkodzie, że nie zdołano postawić na > terenie miasta w określonych lokalizacjach tych 80 ledowych > tablic informacyjnych jak również 30 automatów biletowych
Sorry, taki mamy klimat. Raz za ciepło, raz za zimno.
wysłane przez Luke_Police 163
> Zła organizacja pracy przy montowaniu urządzeń powoduje > ciągłe aneksowanie umowy. Wydaje mi się, że inwestycja > powinna z pierwotną umową z GMV już zakończyć się i > cały system powinien działać.
Od początku wiedziałem, że do końca sierpnia to oni nie mają szans choćby połowy tego systemu uruchomić. Coś tam zrobili w kilu autobusach i kilku tramwajach, a potem na długo słuch po nich zaginął. Kilka tygodni przed końcem terminu nagle GMV sobie przypomniało, że za chwilę minie termin realizacji zapisów umowy i co? I nagle na wariata trwa montowanie kasowników, kamer, monitorów i innych urządzeń w odstawionych do tego celu pojazdach, co utrudnia przewoźnikom wykonywanie usług komunikacyjnych taborem zgodnym z wymogami organizatora (patrz SPA Dąbie). Aha, warto jeszcze dodać, że w PKS Szczecin pomontowano urządzenia GMV niepotrzebnie w niektórych wozach przeznaczonych do wycofania z ruchu w najbliższym czasie...
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez MQ ?
wysłane przez Luke_Police 163
> Do listy zarzutów warto dorzucić ten, że w Tatrach przy > środkowych drzwiach kasownik GMV zajął miejsce jednego > przycisku do drzwi. Czyli przy tych drzwiach, przez które > przewija się najwięcej pasażerów, został tylko jeden > przycisk (w przeciwieństwie do np. drzwi ostatnich, gdzie > przyciski są po obu stronach).
W T6A2D ostatnie i pierwsze drzwi mają jeszcze dodatkowy przycisk do otwierania na rurce z kasownikiem R&G.
W niektórych Solarisach Urbino również zastąpiono przycisk kasownikiem, natomiast owy przycisk powędrował ze 20cm wyżej i w niektórych pojazdach został źle podłączony - przyciśnięcie nie powoduje otwarcia drzwi (przy aktywnym pozwoleniu) lub zamiast zielonej diody przy zezwoleniu otwarcia drzwi zapala się czerwona - bodaj w #774 takie coś widziałem.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez Tatra108 10
> W niektórych Solarisach Urbino również zastąpiono przycisk > kasownikiem
I teraz chcąc wysiąść z autobusu będziemy musieli nacisnąć kasownik ;)
-- SST - Są Stare Tramwaje ;)
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez Jasiek 36
> I teraz chcąc wysiąść z autobusu będziemy musieli nacisnąć > kasownik ;)
Szczecin i te partacze będą sławni. :D Dodam, że pracownicy GMV w niektórych autobusach pomontowali głośniki zaraz przed ramką na termometr, co obecnie utrudnia włożenie termometru. Jest tak np. w #2152 przy trzecich drzwiach.
wysłane przez Tatra108 10
-- SST - Są Stare Tramwaje ;)
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez Luke_Police 163
> Dodam, że pracownicy GMV w > niektórych autobusach pomontowali głośniki zaraz przed ramką na > termometr, co obecnie utrudnia włożenie termometru.
Standard. Żeby wymienić wyświetlacz czołowy w T6A2D trzeba zdewastować kamerę na suficie w kabinie motorniczego ;)
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez man1995 55
> Szczecin i te partacze będą sławni. :D Dodam, że pracownicy GMV w > niektórych autobusach pomontowali głośniki zaraz przed ramką na > termometr, co obecnie utrudnia włożenie termometru. Jest tak np. w > #2152 przy trzecich drzwiach.
W Volvach też tak było to poodwracano ramki. :P
wysłane przez Jasiek 36
> W Volvach też tak było to poodwracano ramki. :P
W przegubowych Manach nie da się odwrócić, bo jest z drugiej strony plastik obudowujący przegub.
wysłane przez Tatra108 10
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez Jasiek 36
> Od samego początku inwestycja nie jest realizowana zgodnie z > harmonogramem, bez przerwy napotyka na trudności, których > nie może przezwyciężyć organizator komunikacji i GMV.
Bo Pan Miller i Pan Gajda oraz Ci, którzy ich kryją, to przed prokuratorem powinni stanąć, za niegospodarność w wydawaniu unijnych pieniędzy. Niech ktoś się wreszcie tym zainteresuje i sprawdzi jak ten system działa, a raczej nie działa. Dodatkowo Zditm jeszcze nie postawił biletomatów, a już interes zwija, ograniczając godziny pracy kas biletowych. Ciekawe czy ktoś tam na Klonowica przewidział, że te automaty mogą być tak samo dobre, jak owe montowane urządzenia GPS w autobusach i ups nagle przestaną działać.