Forum

Twój Ruch pyta czy musi dojść do tragedii

Twój Ruch pisze do wiceprezydenta Szczecina w sprawie przystanku autobusowego: "czy musi dojść do tragedii, aby urzędnicy zaczęli myśleć?" - czytamy w dokumencie.
No to co za problem? Słupek przystankowy stoi, wystarczy położyć kilka płytek chodnikowych i przewiesić oznaczenia.

#TramwajemPoŚwiecie
fan004 napisał(a):

> No to co za problem? Słupek przystankowy stoi, wystarczy > położyć kilka płytek chodnikowych i przewiesić > oznaczenia.

Problem polega na tym, że są to kolejne pieniądze. To się tak mówi "hop-siup". Ale wszystko kosztuje. Ludzie, paliwo, czas pracy... I tak można wymieniać...

-- "Pewne miejsca, faktycznie schodzą na psy. Wszystko się zepsuło."

Kiedyś to było, teraz to nie ma.
Przystanek został przeniesiony na peron tramwajowy m.in. po to by nie wydawać pieniędzy na robienie peronów. Przed uruchomieniem przystanku wykonany został przejazd techniczny autobusem przegubowym z SPA Klonowica, którym kierował wytypowany przez przewoźnika kierowca. Po pozytywnej opinii przewoźnika na temat tego rozwiązania przystanek został uruchomiony w obecnym w miejscu. Dodatkowo zamontowane zostało lustro drogowe w miejscu wskazanym przez kierowców SPA Klonowica aby poprawić widoczność. Jeżeli kierowcy z różnych względów uwazaja, że obecna lokalizacja jest zła wrócimy do starej po wydaniu (naszym zdaniem zbędnie) środków publicznych, które można wydać na poprawę infrastruktury gdzieś indziej. Proszę tę wypowiedź traktować jako oficjalne stanowisko ZDiTM w tym temacie. Pozdrawiam DW
Jestem ciekaw czy autobus przegubowy wyrobi się na zakręcie jeżeliby przenieśli przystanek. Gdy autobusy zatrzymywały się na starym przystanku były to tylko solówki.

#TramwajemPoŚwiecie

wysłane przez PrzemekW

DAWO napisał(a):

> ciach

Szkoda, że ZDiTM nie liczył tak skrupulatnie pieniędzy w momencie, gdy 54 miliony złotych poszły napchać czyjeś kieszenie w związku z wdrażaniem przez firmę GMV systemu zarządzania komunikacją miejską. Wręcz bardzo szkoda, że ZDiTM pozwala na przesuwanie terminu oddania całej "inwestycji" do użytku, bo pogoda nie taka, bo autobusy złe, bo montera męczy kac, bo na Alasce pada śnieg. Czy mógłby Pan, Panie Dariuszu powiedzieć nam wszystkim, kto będzie płacił za wymianę uszkodzonych kasowników w pojazdach? bo nie wiem czy zdaje Pan sobie sprawę z tego, że duża część z nich, już w chwili obecnej ma niesprawne wyświetlacze dotykowe. Podobna sytuacja jest z wyświetlaczami wewnętrznymi, które w zamyśle Pańskich współpracowników miały wyświetlać trasę przejazdu (obecnie trasa stanowi jakieś 10% powierzchni wyświetlacza, reszta to białe tło i ciapki w barwach Floating Garden), które jeśli w jakimś pojeździe w ogóle działają to albo wskazują na złą jakoś sygnału (miganie ekranu) lub uszkodzenie wyświetlacza/sterownika (bad pixele). Proszę to traktować jako pytanie do Pana jako rzecznika ZDiTM, nie zwykłego użytkownika tego forum. Liczę na rzetelną odpowiedź. Pozdrawiam PW
DAWO napisał(a):

> Dodatkowo zamontowane zostało > lustro drogowe w miejscu wskazanym przez kierowców SPA Klonowica > aby poprawić widoczność.

Lustro nie zawsze poprawia widoczność gdyż ulega zaparowaniu lub oszronieniu i nie oddaje realnej prędkości zbliżających się pojazdów.
Lustro zostało zamontowane na prośbę kierowców. Przystanek wróci na stare miejsce zgodnie z wolą kierowców. Panie Przemku dopóki nie zmieni Pan swojego nastawienia do mnie i do ludzi zajmujących się zawodowo komunikacją nie będę komentował Pana wypowiedzi ani odpowiadał na żadne pytania.
DAWO napisał(a):

> > Panie Przemku dopóki nie zmieni Pan swojego nastawienia do mnie i do > ludzi zajmujących się zawodowo komunikacją nie będę komentował > Pana wypowiedzi ani odpowiadał na żadne pytania.

Panie Darku, czy to co napisał Pan Przemek jest „ciężką” obrazą dla Pana? Czy, to jest nieprawdą? Przykro mi, że muszę Panu przypominać, że właśnie Pan jest od tego aby odpowiadał nawet na „najgłupsze” zarzuty pod adresem firmy w której Pan pracuje.

Mieszkańców cieszą wszelkie nowinki poprawiające przemieszczanie się po mieście i ułatwiające życie, ale wybaczy Pan, że właśnie takie są odczucia opinii społecznej.

Szczecinian interesują odpowiedzi, bo oni właśnie będą płacili za skutki montażu złej jakości i wiecznie psujących się urządzeń, po zakończeniu serwisowania przez firmę GMV po ich gwarancji.

Dorzucę jeszcze jeden kwiatek - wiecznie resetujących się tablic informacyjnych z pierwszej piętnastki zakupionych - przykład Osiedle Bukowe, ale i inne. Pytanie jest takie, czy one są przystosowane do naszych warunków klimatycznych czy raczej śródziemnomorskich i czy zostały wykonane z dobrych podzespołów i czy zostały dostarczone do Szczecina jako odrzut z eksportu innych państw?

Czy montowane obecnie tablice w liczbie 80 sztuk też przystosowane do naszej strefy klimatycznej i są dobrej jakości?

Proszę, Panie Darku o rzetelną informację w tej i innych sprawach zadanych przez poprzedników. Nie przyjmuję do wiadomości Pana fochów i obrażania się.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum
Panie Januszu to jest mój prywatny profil i nie mam obowiązku komentowania i odnoszenia się do wszystkiego co tu jest napisane. Mam prawo odbierać komentarze innych osób w sposób subiektywny. Właśnie tym postem kończę moją aktywność na tym portalu. Dziękuję wszystkim za uwagę i pozdrawiam serdecznie.
DAWO napisał(a):

> Panie Januszu to jest mój prywatny profil i nie mam obowiązku > komentowania i odnoszenia się do wszystkiego co tu jest napisane. Mam > prawo odbierać komentarze innych osób w sposób subiektywny. > Właśnie tym postem kończę moją aktywność na tym portalu. > Dziękuję wszystkim za uwagę i pozdrawiam serdecznie.

Panie Dariuszu, nie uważa Pan, że takie zachowanie jest dziecinne? Mimo wszystko jest Pan rzecznikiem organizatora komunikacji w naszym mieście więc wypada odpowiadać na pytania, w końcu Pan zna najmniejsze szczegóły tego wszystkiego, mam rację? My po prostu uważamy, że te całe GMV jest do kitu, mamy wątpliwości co do urządzeń i działania więc pytamy. Aż tak trudno jest odpowiedzieć? Czy po prostu broni Pan swojej firmy wiedząc, że cały ten system jest do bani? Proszę nie odbierać tego jako atak z mojej strony, po prostu zachowanie takie jest dla mnie conajmniej dziwne.
LagunaGrandtour napisał(a):

> Mimo wszystko jest Pan rzecznikiem organizatora komunikacji w naszym > mieście więc wypada odpowiadać na pytania, w końcu Pan zna > najmniejsze szczegóły tego wszystkiego, mam rację?

Czy naprawdę sądzicie, że któryś rzecznik firmy na ogólnodostępnym profilu będzie krytykował tą firmę? To jest demokracja racja, ale są to też rzeczy, które nie przejdą bez echa. Zatem nie wymagałbym tutaj wszystkiego. Albo ktoś na takich profilach reprezentuje własną osobą, albo firmę. A to wpływa na ilość i rodzaj przekazywanych informacji.