Forum
Twój Ruch pyta czy musi dojść do tragedii
wysłane przez fan004 86
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Sebek821 1
> No to co za problem? Słupek przystankowy stoi, wystarczy > położyć kilka płytek chodnikowych i przewiesić > oznaczenia.
Problem polega na tym, że są to kolejne pieniądze. To się tak mówi "hop-siup". Ale wszystko kosztuje. Ludzie, paliwo, czas pracy... I tak można wymieniać...
-- "Pewne miejsca, faktycznie schodzą na psy. Wszystko się zepsuło."
Kiedyś to było, teraz to nie ma.
wysłane przez DAWO
wysłane przez fan004 86
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez PrzemekW
> ciach
Szkoda, że ZDiTM nie liczył tak skrupulatnie pieniędzy w momencie, gdy 54 miliony złotych poszły napchać czyjeś kieszenie w związku z wdrażaniem przez firmę GMV systemu zarządzania komunikacją miejską. Wręcz bardzo szkoda, że ZDiTM pozwala na przesuwanie terminu oddania całej "inwestycji" do użytku, bo pogoda nie taka, bo autobusy złe, bo montera męczy kac, bo na Alasce pada śnieg. Czy mógłby Pan, Panie Dariuszu powiedzieć nam wszystkim, kto będzie płacił za wymianę uszkodzonych kasowników w pojazdach? bo nie wiem czy zdaje Pan sobie sprawę z tego, że duża część z nich, już w chwili obecnej ma niesprawne wyświetlacze dotykowe. Podobna sytuacja jest z wyświetlaczami wewnętrznymi, które w zamyśle Pańskich współpracowników miały wyświetlać trasę przejazdu (obecnie trasa stanowi jakieś 10% powierzchni wyświetlacza, reszta to białe tło i ciapki w barwach Floating Garden), które jeśli w jakimś pojeździe w ogóle działają to albo wskazują na złą jakoś sygnału (miganie ekranu) lub uszkodzenie wyświetlacza/sterownika (bad pixele). Proszę to traktować jako pytanie do Pana jako rzecznika ZDiTM, nie zwykłego użytkownika tego forum. Liczę na rzetelną odpowiedź. Pozdrawiam PW
wysłane przez ztsk151
> Dodatkowo zamontowane zostało > lustro drogowe w miejscu wskazanym przez kierowców SPA Klonowica > aby poprawić widoczność.
Lustro nie zawsze poprawia widoczność gdyż ulega zaparowaniu lub oszronieniu i nie oddaje realnej prędkości zbliżających się pojazdów.
wysłane przez DAWO
wysłane przez jas59 ?
> > Panie Przemku dopóki nie zmieni Pan swojego nastawienia do mnie i do > ludzi zajmujących się zawodowo komunikacją nie będę komentował > Pana wypowiedzi ani odpowiadał na żadne pytania.
Panie Darku, czy to co napisał Pan Przemek jest „ciężką” obrazą dla Pana? Czy, to jest nieprawdą? Przykro mi, że muszę Panu przypominać, że właśnie Pan jest od tego aby odpowiadał nawet na „najgłupsze” zarzuty pod adresem firmy w której Pan pracuje.
Mieszkańców cieszą wszelkie nowinki poprawiające przemieszczanie się po mieście i ułatwiające życie, ale wybaczy Pan, że właśnie takie są odczucia opinii społecznej.
Szczecinian interesują odpowiedzi, bo oni właśnie będą płacili za skutki montażu złej jakości i wiecznie psujących się urządzeń, po zakończeniu serwisowania przez firmę GMV po ich gwarancji.
Dorzucę jeszcze jeden kwiatek - wiecznie resetujących się tablic informacyjnych z pierwszej piętnastki zakupionych - przykład Osiedle Bukowe, ale i inne. Pytanie jest takie, czy one są przystosowane do naszych warunków klimatycznych czy raczej śródziemnomorskich i czy zostały wykonane z dobrych podzespołów i czy zostały dostarczone do Szczecina jako odrzut z eksportu innych państw?
Czy montowane obecnie tablice w liczbie 80 sztuk też przystosowane do naszej strefy klimatycznej i są dobrej jakości?
Proszę, Panie Darku o rzetelną informację w tej i innych sprawach zadanych przez poprzedników. Nie przyjmuję do wiadomości Pana fochów i obrażania się.
-- cogito ergo sum
cogito ergo sum
wysłane przez DAWO
wysłane przez LagunaGrandtour 105
> Panie Januszu to jest mój prywatny profil i nie mam obowiązku > komentowania i odnoszenia się do wszystkiego co tu jest napisane. Mam > prawo odbierać komentarze innych osób w sposób subiektywny. > Właśnie tym postem kończę moją aktywność na tym portalu. > Dziękuję wszystkim za uwagę i pozdrawiam serdecznie.
Panie Dariuszu, nie uważa Pan, że takie zachowanie jest dziecinne? Mimo wszystko jest Pan rzecznikiem organizatora komunikacji w naszym mieście więc wypada odpowiadać na pytania, w końcu Pan zna najmniejsze szczegóły tego wszystkiego, mam rację? My po prostu uważamy, że te całe GMV jest do kitu, mamy wątpliwości co do urządzeń i działania więc pytamy. Aż tak trudno jest odpowiedzieć? Czy po prostu broni Pan swojej firmy wiedząc, że cały ten system jest do bani? Proszę nie odbierać tego jako atak z mojej strony, po prostu zachowanie takie jest dla mnie conajmniej dziwne.
wysłane przez Jasiek 36
> Mimo wszystko jest Pan rzecznikiem organizatora komunikacji w naszym > mieście więc wypada odpowiadać na pytania, w końcu Pan zna > najmniejsze szczegóły tego wszystkiego, mam rację?
Czy naprawdę sądzicie, że któryś rzecznik firmy na ogólnodostępnym profilu będzie krytykował tą firmę? To jest demokracja racja, ale są to też rzeczy, które nie przejdą bez echa. Zatem nie wymagałbym tutaj wszystkiego. Albo ktoś na takich profilach reprezentuje własną osobą, albo firmę. A to wpływa na ilość i rodzaj przekazywanych informacji.