Forum

Wątpliwości wokół e-biletu. Za podróż zapłacimy...

Internauta boi się czy nie będzie musiał płacić więcej, kiedy wejdą w życie bilety elektroniczne. Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego tłumaczy, że zasady korzystania z biletu pozostają bez zmian.
Co za problem. Przecież nikt nikogo nie zmusza do korzystania z biletu elektronicznego. Są jeszcze bilety miesięczne i jednorazowe.
pitbul napisał(a):

> Co za problem. Przecież nikt nikogo nie zmusza do > korzystania z biletu elektronicznego. Są jeszcze bilety > miesięczne i jednorazowe.

Same problemy są z tym e-biletem. Jednak najbardziej denerwuje mnie to, że zamontowano w autobusach nowe automaty i nie można z nich wciąż korzystać.
konrad123456 napisał(a):

> Jednak najbardziej denerwuje > mnie to, że zamontowano w autobusach nowe automaty i nie można > z nich wciąż korzystać.

Hmm, może dlatego, że system nie został oddany do użytku, ciągle jest konfigurowany?
LagunaGrandtour napisał(a):

> Hmm, może dlatego, że system nie został oddany do użytku, > ciągle jest konfigurowany?

Mogliby chociaż automaty uruchomić, skoro tablice uruchomili.
konrad123456 napisał(a):

> Mogliby chociaż automaty uruchomić, skoro tablice uruchomili.

Jak mają uruchomić, skoro nie działają. :D
Lekki oftopic: wczoraj w jednym z autobusów na linii G (MAN 220x) zauważyłem, że nowy kasownik zbliżeniowy ma czas zimowy i ponadto późni się o dodatkowe 10 minut (łącznie 70). :)

-- 2008 & 1410

2008, 1410, 2876, 1571
riversedge_pl napisał(a):

> Lekki oftopic: wczoraj w jednym z autobusów na linii G (MAN 220x) > zauważyłem, że nowy kasownik zbliżeniowy ma czas zimowy i ponadto > późni się o dodatkowe 10 minut (łącznie 70). :)

Trzeba zadać sobie pytanie, bądź ZDiTM-owi, czy te kasowniki w ogóle są ze sobą zsynchronizowane w jakikolwiek sposób. Bo jeżeli nie, to będzie cyrk na kółkach.
Dziś jechałem #111 lub #114 na "czwórce": nazwy przystanków na kasownikach zmieniają się zgodnie z trasą, tablice na przystankach pokazują czas rzeczywisty a nie rozkładowy. Natomiast czas w tych śmiesznych monitorkach u motorowych jest przyspieszony o minutę wobec czasu rzeczywistego, co powoduje przedwczesne odjazdy.

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
paki napisał(a):

> Dziś jechałem #111 lub #114 na "czwórce": nazwy przystanków na > kasownikach zmieniają się zgodnie z trasą, tablice na przystankach > pokazują czas rzeczywisty a nie rozkładowy. Natomiast czas w tych > śmiesznych monitorkach u motorowych jest przyspieszony o minutę wobec > czasu rzeczywistego, co powoduje przedwczesne odjazdy.

To musi, a bynajmniej powinno, być zsynchronizowane wszystko. Kasowniki, tablice, czas u kierowcy. Wszystko powinno wyświetlać identyczną, co do sekundy godzinę. Z automatyczną synchronizacją co... nie wiem. Co 6 godzin.
MaK napisał(a):

> To musi, a bynajmniej powinno, być zsynchronizowane wszystko. > Kasowniki, tablice, czas u kierowcy. Wszystko powinno wyświetlać > identyczną, co do sekundy godzinę. Z automatyczną synchronizacją > co... nie wiem. Co 6 godzin.

Podobnoż każdy kasownik ma swój niezależny zegar. Widać mamy przegląd stref czasowych z połowy Europy.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Ale to nawet mój markowy "Lexor" synchronizuje się codziennie i chodzi co do sekundy...

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
riversedge_pl napisał(a):

> Lekki oftopic: wczoraj w jednym z autobusów na linii G (MAN 220x) > zauważyłem, że nowy kasownik zbliżeniowy ma czas zimowy i ponadto > późni się o dodatkowe 10 minut (łącznie 70). :)

Oj czepiasz się. :) Trwa konfiguracja przecież! 1. Najpierw trzeba sprawdzić czy działa źle i poczekać czy ewentualnie samo się nie naprawi (teraz trwa właśnie ten etap) 2. Potem stwierdzić, że działa źle i jednak się nie naprawiło. 3. Po uruchomieniu systemu próbować coś tam poprawiać na co zwrócą uwagę pasażerowie lub media. 4. Ogłosić wielki sukces ;) I wszystko pięknie :)

-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
GPS

wysłane przez pitbul

Tak długo jak ZDiTM nie będzie widział autobusów, tak długo nic nie będzie działało.