Forum

Cmentarny raport 2015

Jak co roku, okres Wszystkich Świętych oznacza wzmożone przewozy w komunikacji miejskiej. Prezentujemy raport z miasta.

wysłane przez jas59  ?

W Swingu 828 nie działały tablice kierunkowe (awaria?), więc jeździł z ordynarną kartką naklejoną na przedniej szybie wozu. ZDiTM postarał się tez o oznakowanie na przystankach na trasie numerem linii, jak i rozkładem jazdy, ale też nie na wszystkich przystankach (plac Żołnierza w stronę placu Rodła).

Natomiast dał plamę z tablicami elektronicznymi, gdzie nie można było zobaczyć dynamicznej informacji pasażerskiej o kursowaniu takiej linii. Dał plamę też z rozkładami jazdy nie przygotowując ich na tablice, a wystarczyłoby puścić przewijający się komunikat o jeździe tej linii. No ale wyszło jak zwykle.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Mario  ?

jas59 napisał(a):

> Dał plamę też z rozkładami jazdy nie przygotowując ich > na tablice, a wystarczyłoby puścić przewijający się > komunikat o jeździe tej linii. No ale wyszło jak zwykle.

Na Bramie Portowej, na dolnym pasku widziałem taki komunikat.

wysłane przez jas59  ?

Mario napisał(a):

>  > Na Bramie Portowej, na dolnym pasku widziałem taki komunikat.

Na robionych zdjęciach od godziny 10:20 nie widać na tablicy przewijającego się komunikatu. Prawdopodobnie zrobiono to później po czyjeś interwencji na Centrali Ruchu.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum

wysłane przez mamol 4

Na linii 15 jako 1 brygada kursował po południu wóz o numerze 824 z prawidłowo działającymi wyświetlaczami linii 15.

wysłane przez wsad123 6

mamol napisał(a):

> Na linii 15 jako 1 brygada kursował po południu wóz o > numerze 824 z prawidłowo działającymi wyświetlaczami > linii 15 Pewnie w zastępstwie za 828, bo widziałem go na 10.

wysłane przez man1995 55

Nie wiem czy ktoś się pomylił z brygadami czy były jeszcze jakieś podmiany ale 2600 jeździł wczoraj na 64/3. Widziałem go o 20:50 na Placu Słowiańskim. O 14:30 w obsłudze 64/4 widziałem 2058.

wysłane przez Jasiek 36

man1995 napisał(a):

> Nie wiem czy ktoś się pomylił z brygadami czy były > jeszcze jakieś podmiany ale 2600 jeździł wczoraj na 64/3. > Widziałem go o 20:50 na Placu Słowiańskim. O 14:30 w > obsłudze 64/4 widziałem 2058.

Była podmiana po 11.

wysłane przez rafigrubcio

Moim zdaniem linia 867 powinna zostać na stałe, a nie tylko na okres Wszystkich Świętych. Z przystanku Rugiańska jest zbyt mało połączeń z tamtym obszarem miasta. Zaobserwowałem, że z przystanku Ludowa bardzo dużo ludzi korzysta z tej linii.

wysłane przez solariadi1 0

Info od znajomego. 2876 poległ, ok. godziny 14 widziany na Moście Pionierów "spychany" przez wóz 100.

Pixel Serwis Bydgoszcz. Nowoczesne Technologie w Podróży....

wysłane przez Luke_Police  163

solariadi1 napisał(a):

> Info od znajomego. 2876 poległ, ok. godziny 14 widziany na > Moście Pionierów "spychany" przez wóz 100.

Chyba właśnie za niego na linię 867 pojechał 2854.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Luke_Police napisał(a):

> solariadi1 napisał(a):

> > Info od znajomego. 2876 poległ, ok. godziny 14 widziany na > > Moście Pionierów "spychany" przez wóz 100. >  > Chyba właśnie za niego na linię 867 pojechał 2854.

2854 to ja już sfociłem jakoś chwile po 13 na Rugiańskiej.

wysłane przez Ferrix 8

Na początek fragment artykułu z GW ("Smutny nowy cmentarz", 10 X 2014) "Kłopotem jest też to, że do cmentarza Zachodniego - poza prywatnym samochodem - nie ma jak dojechać, choć na ul. Bronowickiej są przystanki autobusowe. Na razie niszczeją nieużywane.

- Rozważaliśmy przedłużenie na cmentarz tras linii jeżdżących przez ul. Cukrową. Ale na razie nie ma tam po co jeździć - mówi Radosław Tumilewicz, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego."


I koło się zamyka... Moim zdaniem mimo tego, że dzisiaj nie ma specjalnego zainteresowania linią 862, to powinna być stała linia obsługująca Cmentarz Zachodni (przy Bronowickiej). Proponuję póki co rzadziej kursujące 62 (ew. 83) skierować właśnie tamtędy. Parę minut dłuższej drogi dla autobusu, a może by coś zmieniło w podejściu mieszkańców do tego miejsca?

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ
Ferrix napisał(a):

> Proponuję póki co rzadziej kursujące 62 > (ew. 83) skierować właśnie tamtędy. Parę minut > dłuższej drogi dla autobusu, a może by coś zmieniło w > podejściu mieszkańców do tego miejsca?

Parę minut dla wielu pasażerów (62, a tym bardziej 83 aż tak puste nie jeżdżą) aby przewietrzyć autobus... Już lepiej wydłużyć co któryś kurs 60-tki, szczególnie że rezerwa czasowa na Cukrowej jest.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Mareczek napisał(a):

> Parę minut dla wielu pasażerów (62, a tym bardziej 83 aż > tak puste nie jeżdżą) aby przewietrzyć autobus... Już > lepiej wydłużyć co któryś kurs 60-tki, szczególnie że > rezerwa czasowa na Cukrowej jest.

Przedłużyć tylko dokąd? Z tego to wiem to nie ma tam specjalnie miejsca by zawrócić...

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ
Ferrix napisał(a):

> Z tego to wiem to nie ma tam > specjalnie miejsca by zawrócić...

Jest spory parking, bez problemu do zakręcenia przegubowcem.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez end 52

Mareczek napisał(a):

> Ferrix napisał(a):

> > Z tego to wiem to nie ma tam > > specjalnie miejsca by zawrócić... >  > Jest spory parking, bez problemu do zakręcenia przegubowcem.

To ciekawe dlaczego 862 tam nie zawraca? Ja parkingu nie widziałem. Tam nie ma gdzie zawrócić.

-- Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew
end napisał(a):

> > Jest spory parking, bez problemu do zakręcenia przegubowcem. >  > To ciekawe dlaczego 862 tam nie zawraca?

Nie wiem... Może nie było czasu na ogarniecie tematu.

> Ja parkingu nie widziałem.

Jest za płotem.

> Tam nie ma gdzie zawrócić.

Jest.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez end 52

Mareczek napisał(a):

[ciach]

No właśnie - za płotem, czyli na terenie cmentarza, a brama zamknięta. Wątpię, że miasto wpuściłoby na teren cmentarza autobus. Na 862 nie było czasu? Dobry żart....

-- Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew
end napisał(a):

> No właśnie - za płotem, czyli na terenie cmentarza, a brama > zamknięta.

To należy ją otworzyć. Ponadto, nie widzę sensu kursowania autobusu do cmentarza, który będzie zamknięty. Solved!

> Wątpię, że miasto wpuściłoby na teren cmentarza > autobus.

Przecież autobus nie będzie jeździł miedzy grobami, tylko wjedzie na parking przy ulicy. Do tego SPAK, ZUK, ZDiTM należą do jednego właściciela, więc chyba mogą się dogadać? Albo niech prezydent nakaże.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez jas59  ?

Mareczek napisał(a):

> Do tego SPAK, ZUK, ZDiTM należą do jednego > właściciela, więc chyba mogą się dogadać? Albo niech prezydent > nakaże.

Nie zauważyliście, że pomiędzy firmami zależnymi od UM nie ma żadnej komunikacji. Proste zadanie, jak otwarcie bramy cmentarnej przekracza ich możliwości. Takie kwiatki będą się zdarzały dopóki ktoś tym nie potrząśnie. W przeciwnym przypadku dalej będą krążyły pisma lub nie pomiędzy firmami zależnymi, a pasażer zostanie z ręką - wiadomo gdzie.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum
Mareczek napisał(a):

> Już > lepiej wydłużyć co któryś kurs 60-tki, szczególnie że > rezerwa czasowa na Cukrowej jest.

Marecki, 60 to trzeba wydłużyć do Przecławia. :P
Błażej napisał(a):

> Marecki, 60 to trzeba wydłużyć do Przecławia. :P

Żeby Ci 81 wycięli? :D

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez bartez 336

Solaris Urbino 18 1053 i Volvo B10MA 1562 przynajmniej po jednym kursie wykonały jako linia D53.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Luke_Police  163

bartez napisał(a):

> Solaris Urbino 18 1053 i Volvo B10MA 1562 przynajmniej po > jednym kursie wykonały jako linia D53.

Zgadza się. Wóz 1299 również. Chyba coś źle w Municomie było zaprogramowane, bo przez większą część dnia wóz jeździł jako 853, a po 14:40 już jako D53.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez MlodyS53 78

Luke_Police napisał(a):

> bartez napisał(a):

> > Solaris Urbino 18 1053 i Volvo B10MA 1562 przynajmniej po > > jednym kursie wykonały jako linia D53. >  > Zgadza się. Wóz 1299 również. Chyba coś źle w Municomie > było zaprogramowane, bo przez większą część dnia wóz > jeździł jako 853, a po 14:40 już jako D53.

Luks jaki Municom? Parchy z Klonowica są na Pixelu. Pewnie drajwer przy ustawianiu wyświetlacza wszedł w linię 53 i znalazł kierunek Dworska (D53) zamiast wejść w linię 853. (Linia D53 nie występuje w sterowniku Pixel jako osobną linia).

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Luke_Police  163

MlodyS53 napisał(a):

> Luks jaki Municom? Parchy z Klonowica są na Pixelu.

A to nie jest przypadkiem tak, że Municom wspomaga automatyzowanie opisów wyświetlaczy przy jeździe z kursówki na obu platformach informacyjnych (R&G i Pixel)?

> Pewnie > drajwer przy ustawianiu wyświetlacza wszedł w linię 53 i > znalazł kierunek Dworska (D53) zamiast wejść w linię 853. > (Linia D53 nie występuje w sterowniku Pixel jako osobną linia).

... i pomyliłby się tylko na jednym kursie po południu? Wątpię.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez MlodyS53 78

Luke_Police napisał: > A to nie jest przypadkiem tak, że Municom wspomaga automatyzowanie > opisów wyświetlaczy przy jeździe z kursówki na obu platformach > informacyjnych (R&G i Pixel)?

Dwa oddzielne systemu całkowicie że sobą nie powiązane. Jednostką wspólną jest jedynie kierowca.

Luke_Police napisał: > ... i pomyliłby się tylko na jednym kursie po południu? > Wątpię.

Masz inną prawdopodobną teorię?

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Luke_Police  163

MlodyS53 napisał(a):

> Dwa oddzielne systemu całkowicie że sobą nie powiązane. > Jednostką wspólną jest jedynie kierowca.

No nie tak do końca. Przesył danych po magistrali systemowej w Pixelu działa jak w R&G, czyli na RS485, nawet sterowanie niektórymi typami kasowników (na pewno KRG-3 i KRG4) jest kompatybilne. Natomiast nie wiem jak to jest z układaniem kursówki (czyli rozkładów dla konkretnej brygady), czy jest jakiś wspólny mianownik obu systemów, czy każdy z systemów ma swoje odrębne oprogramowanie do tworzenia kursówek. Jeśli SPAK i SPPK mają autobusy z systemem informacyjnym Pixel i autobusy z R&G, to rozkłady dla poszczególnych producentów sterowników (autokomputerów) muszą być pisane osobno?

> Masz inną prawdopodobną teorię?

Mam. Błąd w rozkładzie przesłanym do sterownika. Choć w przypadku dodatków cmentarnych trudno jest powiedzieć, czy kursowały w oparciu o rozkład w sterowniku.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez MlodyS53 78

Luke_Police napisał(a):

> No nie tak do końca. Przesył danych po magistrali systemowej w Pixelu > działa jak w R&G, czyli na RS485, nawet sterowanie niektórymi typami > kasowników (na pewno KRG-3 i KRG4) jest kompatybilne. Natomiast nie > wiem jak to jest z układaniem kursówki (czyli rozkładów dla > konkretnej brygady), czy jest jakiś wspólny mianownik obu systemów, > czy każdy z systemów ma swoje odrębne oprogramowanie do tworzenia > kursówek. Jeśli SPAK i SPPK mają autobusy z systemem informacyjnym > Pixel i autobusy z R&G, to rozkłady dla poszczególnych producentów > sterowników (autokomputerów) muszą być pisane osobno?

Ale rozkłady są z R&G. Pixel jest tylko do tablic. > Mam. Błąd w rozkładzie przesłanym do sterownika. Choć w przypadku > dodatków cmentarnych trudno jest powiedzieć, czy kursowały w oparciu > o rozkład w sterowniku.

Niby tak. Lecz rozkład jest w R&G, a tablice są sterowane z Pixela. Przykład: Autobus ma wprowadzone 57 w R&G. A na wyświetlaczu autobus uszkodzony. Żaden problem.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez wsad123 6

MlodyS53 napisał(a):

> Ale rozkłady są z R&G. Pixel jest tylko do tablic.

U nas jest tylko do tablic. W Pixelu można wgrać rozkłady, a służy do tego ten sam program co do wgrywania napisów na wyświetlacze, trasy, zapowiedzi, etc.: Eksplorator Pixel Pro. Wgrane rozkłady można sprawdzić w SPAK-owskich sterownikach KPP-2 (mają je wszystkie Urbino, oprócz 1590 i 1591 bo one mają już najnowszy sterownik Pixela - Asterix) na linii 529. Nie wiem z jakiego czasu on pochodzi i czy jest nadal aktualny, ale sprawdzić można.

wysłane przez Luke_Police  163

MlodyS53 napisał(a):

> Ale rozkłady są z R&G. Pixel jest tylko do tablic.

Czyli jednak Municom musi być... A Pixel automatycznie zmienia opisy na przystankach końcowych, czy kierowca musi robić to ręcznie? Skąd sterownik wie, jaki napis ustawić w przypadku takich służb jak 51/78 (Kołłątaja, Osiedle Arkońskie, Osów, Głębokie...)

> Niby tak. Lecz rozkład jest w R&G, a tablice są sterowane z Pixela.

Ok rozumiem, 2 niezależne sterowniki (i jest jeszcze trzeci do GMV). kontynuując wątek z górnej części posta, czy Pixel ma jakąś wiedzę o rozkładzie jazdy (tym, który jest w R&G)?

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez wsad123 6

Luke_Police napisał(a):

> Czyli jednak Municom musi być... A Pixel automatycznie zmienia opisy > na przystankach końcowych, czy kierowca musi robić to ręcznie? Skąd > sterownik wie, jaki napis ustawić w przypadku takich służb jak 51/78 > (Kołłątaja, Osiedle Arkońskie, Osów, Głębokie...)

Kierowca wpisuje numer linii, a później wybiera jeden z możliwych wariatów. Do sterownika wprowadzone są odległości pomiędzy słupkami przystankowymi (na ich podstawie odtwarzane są zapowiedzi), więc gdyby na linii 53 ustawić na wyświetlaczach linię 80 to przystanki przewijałyby się zgodnie z odległościami na trasie linii 80.

> czy Pixel ma jakąś > wiedzę o rozkładzie jazdy (tym, który jest w R&G)?

Nie, ale na zajezdni można wgrać rozkłady.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Ferrix 8

Patrząc na dzisiejszą frekwencję na liniach 8, 10 i 67 oraz ilość osób na cmentarzu to zastanawiam się dlaczego dodatkowych linii nie uruchomiono także dzisiaj?

Oczywiste jest, że nie w takiej ilości jak w poprzednich dwóch dniach i też nie aż do 18:00, ale uważam, że 67 kursujący co 15 minut to jak na dzisiejszy popyt to stanowczo za rzadko, a i 14 kursująca naprzemiennie z 10 by się przydała.

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ

wysłane przez Jasiek 36

Ferrix napisał(a):

> Patrząc na dzisiejszą frekwencję na liniach 8, 10 i 67 > oraz ilość osób na cmentarzu to zastanawiam się dlaczego > dodatkowych linii nie uruchomiono także dzisiaj?

A jak zobaczysz place zajezdni, to domyślisz się, dlaczego w dzień roboczy nie ma dodatkowych linii.

wysłane przez wsad123 6

Jasiek napisał(a):

> A jak zobaczysz place zajezdni, to domyślisz się, dlaczego w > dzień roboczy nie ma dodatkowych linii.

Jest jeszcze taka zajezdnia przy ulicy Heyki. Tam wozów nie brakuje.

wysłane przez Jasiek 36

wsad123 napisał(a):

> Jest jeszcze taka zajezdnia przy ulicy Heyki. Tam wozów nie > brakuje.

Nieskończonej ilości też nie mają, a jak mają więcej autobusów, to kierowców brak.

wysłane przez torwid  67

Jasiek napisał(a):

> Nieskończonej ilości też nie mają, a jak mają więcej > autobusów, to kierowców brak.

Myślę, że gdyby był wcześniej sygnał z odpowiedniej instytucji, to i kierowców by znaleźli. W końcu nie wszyscy codziennie jeżdżą, ale w razie "W" na telefon są.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Michal 2

Jasiek napisał(a):

> A jak zobaczysz place zajezdni, to domyślisz się, dlaczego w > dzień roboczy nie ma dodatkowych linii.

Wydaje mi się, że wersja "przedweekendowa" (czyli 10 i 67 w międzyszczycie jak w szczycie, oraz większy tabor 8 i 10) byłaby już czymś, bez uszczuplania pustki na placu. Wszak 2 listopada to "święto zmarłych" i wiele osób tego dnia wybrało się na groby. W Policach dodatek był.

-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez Michal 2

Inną kwestią obserwowaną przeze mnie już od kilku lat, jest brak komunikacji dodatkowej po 19:00. Zawsze 8 była do 18, dodatki do 19:30, a potem "po świątecznemu". w tym roku łaskawie 15 jeździła do 20.30 (czyli w stronę Gumieniec do 20). Jak co roku na tramwaj czekałem ok.20.30 prawie 20 minut. (1listopada wydawało mi się to nieprawdopodobne, jak i dla wielu moich współoczekujących). A z roku na rok, ludzi wieczorem jest coraz więcej. Tramwaj przyjechał oczywiście spóźniony, prawdopodobnie ze względu na dużą wymianę pasażerów.

-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez mamol 4

w poniedziałek 2 listopada ZDiTM zupełnie zapomniał o tym, że wielu mieszkańców odwiedza groby bliskich i nie wzmocnił (przynajmniej w godzinach południowych) ani linii 67 ani linii 8 i 10. Zupełnym nieporozumieniem było skierowanie do obsługi linii 10 pojedynczych wagonów KT4Dt, które już na przystanku przy ul. Derdowskiego w stronę miasta były przepełnione. A w Policach linia cmentarna nadal kursowała. Przy okazji: linia do Polic z Cmentarza Centralnego okazała się bardzo potrzebna, szczególnie 1 listopada w godzinach popołudniowych, kiedy to autobusy tej linii kursowały stadami (zupełnie nierealny czas przejazdu ustalony przez ZDiTM na 48 minut) a wielu pasażerów czekało na nie pod Cmentarzem.

wysłane przez MQ ?

mamol napisał(a):

> Przy okazji: linia do Polic z Cmentarza Centralnego okazała > się bardzo potrzebna, szczególnie 1 listopada w godzinach > popołudniowych, kiedy to autobusy tej linii kursowały > stadami (zupełnie nierealny czas przejazdu ustalony przez > ZDiTM na 48 minut) a wielu pasażerów czekało na nie pod > Cmentarzem.

Ów "zupełnie nierealny" czas przejazdu objawiał się tym, że były brygady jadące punktualnie (a nawet w pewnych momentach przed czasem), ale były i takie, które były opóźnione. Widziałem autobus z PKS-u, którego kierowca w jakiś sposób wykręcił pół godziny opóźnienia.

wysłane przez mamol 4

Ja też jechałem autobusem tej linii z Polic w dniu 31 października o godzinie 16:55 z Polic Osiedla, który do Karola Miarki dojechał punktualnie o godzinie 17:43 ale był prawie pusty i na wielu przystankach się nie zatrzymywał. W sumie jechał nim prawie 30 pasażerów ale tylko kilku do Cmentarza. Natomiast w dniu 1 listopada w godzinach popołudniowych autobusy linii 880 kursowały stadami i przez kilkadziesiąt minut nie było żadnego a potem przyjechały i odjechały trzy naraz. Czyli jednak czas przejazdu był zbyt krótki a sytuacja na trasie dynamicznie zmienna. Szkoda, że w pobliżu przystanku końcowego na Karola Miarki nie było rezerwy, aby mogła w takiej sytuacji zabrać spore grono osób oczekujących. Podsumowując: bardzo dobrze że taka linia została uruchomiona, ale szkoda że nie na stałe, przynajmniej w godzinach szczytu. Jej końcowy mógłby być w okolicach pl. Kościuszki.

wysłane przez kacpi1100

Co do linii do Polic - proponuję skierować ją w następnym roku na Golęcino i Żelechową trasą linii 58/59 zamiast przez Bogumińską, mieszkańcom wyżej wymienionych osiedli oraz zapomnianym cmentarzu na Golęcinie wyjdzie na korzyść, a w tych dniach zamiast na działki to na cmentarz się jedzie, więc nie widzę problemu, aby 880 nie obsługiwało przystanków na Bogumińskiej.