Forum

Czy to już ostatni rok dla czterodrzwiowych "stopiątek"?

zdjęcie
Czy to już ostatni rok dla czterodrzwiowych "stopiątek"?
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Bardzo prawdopodobne, ponieważ one dalej nie mają GMV.
wikszcz napisał(a):

> Bardzo prawdopodobne, ponieważ one dalej nie mają GMV.

GMV założą na miesiąc przed wycofaniem :)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
Cezar007 napisał(a):

> GMV założą na miesiąc przed wycofaniem :)

Żeby zgarnąć pieniążki od TS za demontaż. :D Widzicie jak to sprytnie wymyślili.
Cezar007 napisał(a):

> wikszcz napisał(a):

> > Bardzo prawdopodobne, ponieważ one dalej nie mają GMV. >  > GMV założą na miesiąc przed wycofaniem :)

Szkoda, że nie mogą ich zmodernizować na 105Ng/2015 :(
wikszcz napisał(a):

> Szkoda, że nie mogą ich zmodernizować na 105Ng/2015 :(

Chyba lepiej już kupić nowe pojazdy z niską podłogą niż pudrować trupy.
wikszcz napisał(a):

> Bardzo prawdopodobne, ponieważ one dalej nie mają GMV.

W 2016r. (miesiąca nie pamiętam) wszystkie 105Na idą na sprzedaż. I teraz uwaga! RAZEM Z #011+012! Kucze, serce się kraja. Informacja pewniak 99%.

-- "Pewne miejsca, faktycznie schodzą na psy. Wszystko się zepsuło."

Kiedyś to było, teraz to nie ma.
Sebek821 napisał(a):

> W 2016r. (miesiąca nie pamiętam) wszystkie 105Na idą na > sprzedaż. I teraz uwaga! RAZEM Z #011+012! Kucze, serce się > kraja. Informacja pewniak 99%.

A wiadomo coś więcej na ten temat?
Hmm, nie ma opcji żeby MTiK przejął #011? to przecież unikat.
sissicone napisał(a):

> Hmm, nie ma opcji żeby MTiK przejął #011? to przecież unikat.

Ale co w nim takiego unikatowego? Że jest to pojazd szkoleniowy? Zwykły pasażer nawet nie mógł nim jeździć na co dzień, więc nawet nie ma jako tako historycznego znaczenia. Już lepiej wolałbym aby zainteresować się losem 105N 720+702 i spróbować go chociaż częściowo doprowadzić do potrzeb muzealnych, bo nagle się okaże, że skończy jak GT6 #915.
Skład 720+701 teraz przebywa na terenie ER w środku

Źródło wg psmkms.krakow.pl

http://psmkms.krakow.pl/images/phocagallery/Tramwaje/Polska/thumbs/phoca_thumb_l_szczecin189.jpg

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
333Wojtas333 napisał(a):

> sissicone napisał(a):

> > Hmm, nie ma opcji żeby MTiK przejął #011? to przecież unikat. >  > Ale co w nim takiego unikatowego? Że jest to pojazd szkoleniowy? > Zwykły pasażer nawet nie mógł nim jeździć na co dzień, więc > nawet nie ma jako tako historycznego znaczenia. Już lepiej > wolałbym aby zainteresować się losem 105N 720+702 i spróbować > go chociaż częściowo doprowadzić do potrzeb muzealnych, bo > nagle się okaże, że skończy jak GT6 #915.

Niemniej jednak właśnie jako "niedostępny" dla pasażerów, wyposażony w stoliki - jest specyficzny i może budzić zainteresowanie. Może reaktywacja "Derbów"? ;) Jak w Poznaniu "Stara Bimba" :D Faktycznie, na potrzeby MTiK lepszym pomysłem jest "akwarium". Trochę się pogubiłam tylko - czy to jest #701 czy #702 doczepiony? Księga taborowa mówi, że #701.
sissicone napisał(a):

> Księga taborowa mówi, że #701.

Fakt, mój błąd.
Mam takie pytanko, gdzie trafił skład #754+749?.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.