Forum

Szczecin szuka przewoźnika na linie na żądanie

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie rozpisał przetarg na 12-miesięczną obsługę linii dziennych i nocnych w tym mieście. Zwycięzca będzie m.in. woził pasażerów w Transporcie na Żądanie. Na oferty organizator transportu czeka do 19 grudnia.
Ciekawe co będzie z Midikami jak wygra PKS.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez PawlukBoss21

man napisał(a):

> Ciekawe co będzie z Midikami jak wygra PKS.

Nic nie będzie. Pójdą na nocki, albo np: SPAK przejmie linię 52 od SPAD.
PawlukBoss21 napisał(a):

> Nic nie będzie. Pójdą na nocki, albo np: SPAK przejmie > linię 52 od SPAD.

Wątpię. Pewnie pojawią się na innych liniach, które zostaną mianowane, oprócz 76 i 82, to trudno stwierdzić. Ale bądź co bądź nie ma to jak racjonalne gospodarowanie taborem vide Zditm, bo przecież wiedzieli, że SPAK będzie miało kłopot.
Jasiek napisał(a):

  > Wątpię. Pewnie pojawią się na innych liniach, które zostaną > mianowane, oprócz 76 i 82, to trudno stwierdzić. Ale bądź co > bądź nie ma to jak racjonalne gospodarowanie taborem vide > Zditm, bo przecież wiedzieli, że SPAK będzie miało kłopot.

Zawsze można zrobić interes z PKSem. SU zostawić a MANy opchnąć.
man1995 napisał(a):

> Zawsze można zrobić interes z PKSem. SU zostawić a MANy > opchnąć.

Tylko czy to rzeczywiście interes byłby pomagać konkurencji.
Jasiek napisał(a):

> Tylko czy to rzeczywiście interes byłby pomagać konkurencji.

Sprzedając te MAN-y 16** to to będzie sabotaż konkurencji, a nie pomoc więc może pomyślą nad tym w SPAK :P
pawelp19 napisał(a):

> Sprzedając te MAN-y 16** to to będzie sabotaż konkurencji, a nie > pomoc więc może pomyślą nad tym w SPAK :P

A #1510 jak się sprawuje?
pawelp19 napisał(a):

> Sprzedając te MAN-y 16** to to będzie sabotaż konkurencji, a nie > pomoc więc może pomyślą nad tym w SPAK :P

A gdyby w PKS ogarnęli te wozy i zaczęły śmigać na liniach, to dopiero byłby śmiech.
Jasiek napisał(a):

> Wątpię. Pewnie pojawią się na innych liniach, które zostaną > mianowane, oprócz 76 i 82, to trudno stwierdzić. Ale bądź co > bądź nie ma to jak racjonalne gospodarowanie taborem vide > Zditm, bo przecież wiedzieli, że SPAK będzie miało kłopot.

Dziś na 59 do Studzienniej kursuje 1011, więc może to będzie dla nich służba.
man napisał(a):

> Dziś na 59 do Studzienniej kursuje 1011, więc może to będzie > dla nich służba.

Być może, chociaż to strasznie słaba opcja. Czuję że zagoszczą na 76 na stałe, może wejdą na 74.
lukaszenko napisał(a):

> Czuję że zagoszczą na 76 na stałe, może wejdą na 74.

76 tak, 82 odpada, 74 tylko w weekend bo w dzień powszedni w 12m nie idzie drzwi zamknąć.

-- "Pewne miejsca, faktycznie schodzą na psy. Wszystko się zepsuło."

Kiedyś to było, teraz to nie ma.
Sebek821 napisał(a):

> 76 tak, 82 odpada, 74 tylko w weekend bo w dzień powszedni w 12m nie > idzie drzwi zamknąć.

82 odpada bo?
man napisał(a):

> Dziś na 59 do Studziennej kursuje 1011, więc może to będzie > dla nich służba.

Kilka dni temu w godzinach popołudniowych na całodziennej brygadzie widziałem 1611. Wysyłanie krótszych wozów na 59/6 i 59/7 wydaje mi się dobrym pomysłem, szczególnie, że codziennie jeżdżę jedną z nich i dużego zapełnienia nie ma.
81

wysłane przez Mar321 0

Mnie z kolei zainteresowała linia 81, od zawsze obsługiwana przez SPAD. 5 brygad to dość sporo, redukcje w zajezdni, zwiększenie rezerwy czy wzmocnienie linii wewnątrz miasta? Ciekawe co się z tego święci.

wysłane przez man1995 55

Mar321 napisał(a):

> Mnie z kolei zainteresowała linia 81, od zawsze obsługiwana > przez SPAD. 5 brygad to dość sporo, redukcje w zajezdni, > zwiększenie rezerwy czy wzmocnienie linii wewnątrz miasta? > Ciekawe co się z tego święci.

Redukcje? Tam nie ma czego redukować. Oddadzą 5 brygad a braki nadal pozostaną. Mniejsze bo mniejsze ale będą. I fakt. Zawsze to 5 aut więcej na placu.

wysłane przez PawlukBoss21

Mar321 napisał(a):

> Mnie z kolei zainteresowała linia 81, od zawsze obsługiwana > przez SPAD. 5 brygad to dość sporo, redukcje w zajezdni, > zwiększenie rezerwy czy wzmocnienie linii wewnątrz miasta? > Ciekawe co się z tego święci.

A nie czasem 4 brygady?? Tak jest wg encyklopedii. A może jest taka opcja, że SPAD przejmie brygady B, a SPAK weźmie 3 brygady 58/59 :)

wysłane przez wolvo1565 24

PawlukBoss21 napisał(a):

> ciach

Na encyklopedii nie poprawili i proszę się tym nie sugerować. Od dłuższego czasu, 81 jest obsługiwane przez 5 brygad.

wysłane przez Mar321 0

wolvo1565 napisał(a):

> Na encyklopedii nie poprawili i proszę się tym nie sugerować. > Od dłuższego czasu, 81 jest obsługiwane przez 5 brygad.

A to 5 to i tak patrząc na tę linię wciąż mało. :) Może chcą przy okazji dołożyć? Przydałoby się.

wysłane przez Błażej 3

Mar321 napisał(a):

> Mnie z kolei zainteresowała linia 81, od zawsze obsługiwana > przez SPAD. 5 brygad to dość sporo,

Ale i tak SPAD straci mniej brygad z 81 niż SPAK z 70, 83 i 88.

wysłane przez t105n  49

Błażej napisał(a):

> Ale i tak SPAD straci mniej brygad z 81 niż SPAK z 70, 83 i > 88.

I będzie można wycofać kilka starych wozów bez konieczności zakupu nowych. A kierowców i tak chyba nie ma w nadmiarze.

-- Niesamowite jak wielu pieszych jest zdziwionych widząc na drodze dla rowerów... rowerzystę!