Forum

Szczecin sam sobie zmontuje kolejne tramwaje

Tramwaje Szczecińskie ogłosiły przetarg na dostawę nadwozi, podzespołów i innych elementów niezbędnych dla montażu dwóch częściowo niskopodłogowych tramwajów. Pojazdy do samodzielnego złożenia mają być dostarczone w ciągu roku.
Znowu pracy na warszrach brakuje? :) Wzięli by się za niskopodłogowe wstawki do "katowek" zamiast budować kolejne "klamoty". Rzadko miałem okazję jechać "Betą" ale raz jak juz trafiłam na 3 to wózki od "stopiatek" tłukły jak poparzone. A było to na nowym torowiska, tudzież Arkońska. A z tego co wiem to niezawodne te tramwaje nie są. Dlatego też nie jest to dobry ruch. No ale to t6lko moje skromne zdanie.
Miałem okazję jechać Betą, trasą "trójki" (również Arkońską). Faktycznie wózki hałasują okrutnie. W Poznaniu było podobnie. Pierwsza rzecz jaka się rzuca "w uszy" to wrażenie, że tramwaj zaraz zgubi koła;). Z punktu widzenia pasażera to największa wada tego tramwaju bo wnętrze jest przyjazne i przestrzenne.
Pt47bis napisał(a):

> Miałem okazję jechać Betą, trasą "trójki" (również > Arkońską). Faktycznie wózki hałasują okrutnie. W Poznaniu > było podobnie. Pierwsza rzecz jaka się rzuca "w uszy" to > wrażenie, że tramwaj zaraz zgubi koła;). Z punktu widzenia > pasażera to największa wada tego tramwaju bo wnętrze jest > przyjazne i przestrzenne.

Wrocław rozstrzygnął przetarg na 40 tramwajów, Kraków na 50, Warszawa na 123+90, Olsztyn 8, a Szczecin dwa do złożenia jak klocki lego. Wstyd....

wysłane przez Czarny87

Zygzak7 napisał(a):

> Wrocław rozstrzygnął przetarg na 40 tramwajów, Kraków na 50, > Warszawa na 123+90, Olsztyn 8, a Szczecin dwa do złożenia jak > klocki lego. Wstyd....

Łódź kupuje 32 używane niskopodłogowe tramwaje z Bochum, a Szczecin jak zawsze inwestuje w technologię która w momencie wyjazdu z fabryki jest już przestarzała. Ale jaki prezydent taka komunikacja, brak kasy i remontów torowisk powoduje, że trzeba kupować coś co da radę na każdym torowisku. Zamiast najpierw remontować torowiska i na bieżąco o nie dbać tak samo jak o tabor to dalej mamy taktykę zarżnąć do końca kupić następny szmelc...