Forum
Tramwaj na Arkońskiej za ok. 90 mln zł. Szczecin wybiera...
wysłane przez Ferrix 8
Szkoda, że nie zostanie zachowane to torowisko. To są w tej chwili jedyne pozostałości jak kiedyś wyglądały krańcówki ("Rennbahn") w Szczecinie.
A może dałoby się jeszcze coś zrobić, by to ocalić? Mogłaby tam "zerówka" kończyć trasę. Fajnie by było tam zobaczyć chociaż raz N-kę, lub co byłoby lepsze - nawet Bremena.
-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...
STMKŻ
wysłane przez PrzemekW
> A może dałoby się jeszcze coś zrobić, by to ocalić? > Mogłaby tam "zerówka" kończyć trasę. Fajnie by było tam > zobaczyć chociaż raz N-kę, lub co byłoby lepsze - nawet > Bremena.
Te tory odstawcze musiałby się zatem przecinać z nowym odcinkiem toru w kierunku Areny. Nie ma sensu takie rozwiązanie, bo będzie to kolejna krzyżownica która będzie wymagać utrzymania i konserwacji, a wraz z nią tramwaje kursujące tamtędy. Oprócz tego zrobienie przejazdów w jezdni (np. Strail) też podnosi koszty. Historia historią, ale pozostawienie toru po to żeby więcej szkodził niż przynosił pożytku mija się z celem :)
wysłane przez torwid 67
> Ponadto tor odstawczy znajdujący się w ulicy Wojska > Polskiego zostanie w części rozebrany – teraz będzie > się kończyć kozłem oporowym przed nowo planowanym rondem > > > Szkoda, że nie zostanie zachowane to torowisko. To są w > tej chwili jedyne pozostałości jak kiedyś wyglądały > krańcówki ("Rennbahn") w Szczecinie. > > A może dałoby się jeszcze coś zrobić, by to ocalić? > Mogłaby tam "zerówka" kończyć trasę. Fajnie by było tam > zobaczyć chociaż raz N-kę, lub co byłoby lepsze - nawet > Bremena.
Utrzymywanie całej infrastruktury dla 3-4 przejazdów w roku? Sorry, osobiście ratowałem Bremena i Perełkę, póki czas i siły pozwalały, robiło się wiele pożytecznych rzeczy. Ale wywalanie kasy tylko w tym przypadku jakoś mnie nie przekonuje.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez t105n 49
> Mogłaby tam "zerówka" kończyć trasę.
A jak zawróci inny wagon niż N #216?
wysłane przez torwid 67
> A jak zawróci inny wagon niż N #216?
Dlatego napisałem, że dla 3-4 kursów w roku nie ma sensu. Mimo całej mojej miłości do KM.
Chyba, że będzie dyżurny holownik, który inny wagon dociągnie do trójkątowania przy zajezdni. Ale o ile się orientują, przepisy zabraniają holowania z pasażerami.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez kicek 1
> A może dałoby się jeszcze coś zrobić, by to ocalić?
Przenieść torowisko na drugą stronę zajezdni ;)
https://i.imgur.com/lFOFbw7.jpg
> Przenieść torowisko na drugą stronę zajezdni ;) > https://i.imgur.com/lFOFbw7.jpg
To już nie byłoby to samo. Nie chodzi o szyny, tylko o miejsce.
STMKŻ