Forum

Będzie koncepcja nowych przystanków na ul. Krzywoustego....

ZDiTM znalazł projektanta, który wykona koncepcję przywrócenia dwóch przystanków tramwajowych na skrzyżowaniu ulic Krzywoustego i Bogusława X.
Oni są nienormalni...!

Kiedyś to było, teraz to nie ma.
Sebek821 napisał(a):

> Oni są nienormalni...! Masz 100% racji. Pewnie jeszcze prawe pasy ruchu ul.Krzywoustego zamienią na miejsca postojowe i ścieżki rowerowe, a z ulicy Wojska Polskiego uczynią pieszo-jezdnię. Wszyscy będą zadowoleni...
Jeśli uważacie, że 1 km między przystankami tramwajowymi w centrum to rzecz normalna, to... gratulacje.
lhb178 napisał(a):

> Jeśli uważacie, że 1 km między przystankami tramwajowymi w > centrum to rzecz normalna, to... gratulacje.

Tylko żeby nikt nie wpadł na pomysł, aby tam 61 i 75 się zatrzymywało.

wysłane przez man 128

Przystanek będzie się nazywał Bogusława X czy jakoś inaczej?

wysłane przez wsad123 6

man napisał(a):

> Przystanek będzie się nazywał Bogusława X czy jakoś > inaczej?

Też uważam, że to najważniejsza kwestia teraz. Chociaż z koszmarem w Policach w postaci "Polany" to może i masz rację.

A tak całkiem serio to najbardziej rozsądnym rozwiązaniem wg mnie wydaje się zmiana nazwy obecnego przystanku "Krzywoustego" na "Plac Kościuszki", a wtedy ten nowy mógłby zostać nazwany "Krzywoustego".

wysłane przez pioko17 38

wsad123 napisał(a):

> Też uważam, że to najważniejsza kwestia teraz. Chociaż z > koszmarem w Policach w postaci "Polany" to może i masz rację.

Idąc przykładem Polic proponuję nazwę przystanku "Krzywoustego BarRab" ;)

wysłane przez t105n  49

A co z koncepcją przystanku czy też przystanków na placu Zwycięstwa przy kościele? Wyrzucona do kosza?

wysłane przez Sebek821 1

t105n napisał(a):

> A co z koncepcją przystanku czy też przystanków na placu > Zwycięstwa przy kościele? Wyrzucona do kosza?

A to nie miało być robione razem z al. Woj. Polskiego jako z tramwajami?

-- "Pewne miejsca, faktycznie schodzą na psy. Wszystko się zepsuło."

Kiedyś to było, teraz to nie ma.

wysłane przez t105n  49

Sebek821 napisał(a):

> A to nie miało być robione razem z al. Woj. Polskiego jako z > tramwajami?

Jedno koliduje z drugim - przystanki byłyby w miejscu rozjazdów, albo byłyby za krótkie. Zakładam, że przystanki byłyby przed wjazdem w ul. Krzywoustego.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez N236 0

t105n napisał(a):

(...) A ja przypomnę, że gdy były likwidowane przystanki przy Bogusława (z uwagi na bezpieczeństwo, one były węższe on przystanku na Bohaterów W-wy przy Jagiellońskiej w kierunku Wawrzyniaka i bez barierek), to już wtedy zapewniano, że one wrócą przy niedalekim remoncie kapitalnym ul. Krzywoustego. Że zostaną wykonane „podcienie” w kamienicach – nie wiem na czym to miałoby polegać – i przystanki bezpieczniejsze powrócą w to miejsce. Remont był… po około 20 latach w całkiem nowej rzeczywistości i wówczas nikt nawet się nie zająknął, aby przystanki przywrócić. Napiszę więcej: jeżeli mnie pamięć nie myli to Kurier Szczeciński rozpisywał się przy likwidacji tych przystanków, że do czasu ich przywrócenia „za chwilę” powstanie przystanek przy kościołach w kierunku do pl. Kościuszki. Nie powstał do dziś. Pomysł tego przystanku przy kościołach nie jest więc wcale nowym pomysłem jakiegoś bodajże studenta, jak to próbowała rok, czy dwa lata temu nagłośnić prasa lokalna. I jeszcze jedno. Robienie przystanków co 250 – 300 metrów wcale nie przyspiesza KM. Krótkie i rzeczowe w 100% wypowiedzi Sebek821 i Zygzak7.

wysłane przez MQ ?

N236 napisał(a):

> I jeszcze jedno. Robienie > przystanków co 250 – 300 metrów wcale nie przyspiesza KM.

Zatrzymujmy się tylko na pętlach. Będzie ekspresowo.

wysłane przez paki

mkubien napisał(a):

> Zatrzymujmy się tylko na pętlach. Będzie ekspresowo.

I takie właśnie podejście powoduje, że mieszkańcy rezygnują z KM na rzecz transportu indywidualnego. KM ma być sprawna i pewna, a w naszym przepięknym mieście z tego zestawu mamy tylko "i".

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez MQ ?

paki napisał(a):

> I takie właśnie podejście powoduje, że mieszkańcy rezygnują z > KM na rzecz transportu indywidualnego. KM ma być sprawna i pewna, > a w naszym przepięknym mieście z tego zestawu mamy tylko "i".

Sugerujesz, że ktoś mający do wyboru samochód stojący pod domem albo pół kilometra do przystanku (w ścisłym centrum miasta!) wybierze jednak spacer?

wysłane przez lhb178 19

N236 napisał(a):

> I jeszcze jedno. Robienie > przystanków co 250 – 300 metrów wcale nie przyspiesza KM.

Od kiedy 980 na pół daje 250-300?

Przejście 500 m pieszo zajmuje około 6 minut, nie licząc świateł. Tyle trzeba doliczyć do przejazdu KM, jeśli udajemy się w rejon ul. Bogusława.

wysłane przez paki

lhb178 napisał(a):

> Przejście 500 m pieszo zajmuje około 6 minut, nie licząc > świateł. Tyle trzeba doliczyć do przejazdu KM, jeśli udajemy > się w rejon ul. Bogusława.

Puść 75 po torowisku od Wyszka i dalej stałą trasą. Od Wyszka do Turzynu masz wtedy 5 obsłużonych przystanków, a zaoszczędzone środki na bzdurne przebudowy wrzuć na dodatkowe wzkm na 75.

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez lhb178 19

paki napisał(a):

> Puść 75 po torowisku od Wyszka i dalej stałą trasą. Od Wyszka > do Turzynu masz wtedy 5 obsłużonych przystanków, a > zaoszczędzone środki na bzdurne przebudowy wrzuć na dodatkowe > wzkm na 75.

Jak zmienia to obsługę rejonu Bogusława czymkolwiek, poza możliwością przesiadki na Bramie Portowej?