Forum

Używki z Niemiec

wysłane przez OLSEN (gość)

Moim skromnym zdaniem,cieszy fakt iż spółki autobusowe przekonały się w końcu do zakupów używanych autobusów.Wydaje się to jedynym ratunkiem na odnowienie taboru,gdy na nowe pojazdy nie ma funduszy a stary tabor staje się mało bezpieczny w użytkowaniu.Trzeba przyklasnąć temu pomysłowi,bo gdyby nie fakt sprowadzania autobusów z zachodu,przyszedł by taki czas ze nie było by czym wozić szczecinian.

wysłane przez m31 (gość)

Pierwsze volvo, zakupione tuż przed świętami, powinny wyjechać na trasy w przyszłym tygodniu. Brakuje tylko wyświetlaczy informacyjnych, które wysłano do Bydgoszczy w celu przeprogramowania na język polski.

to moze tez szczekaczki będą działac :D super by było :D

wysłane przez Administracja 0

m31 napisał(a):

> to moze tez szczekaczki będą działac :D super by było :D

Fajnie by było jakbyś oznaczał cytat choćby cudzysłowem. Pozatym czy Twój post nie jest przypadkiem odpowiedzią?

wysłane przez torwid (gość)

m31 napisał(a):

> to moze tez szczekaczki będą działac :D super by było :D

Ostatnie oficjalne info (z połowy stycznia) podawało, że na razie nie ma takiej mozliwości. Myslę natomiast, że dobrą informacją jest fakt, że wyświetlacze są pomarańczowe, wyraźne i czytelne ;)

wysłane przez konjo  4

torwid napisał(a):

> Myslę natomiast, że dobrą informacją jest fakt, że wyświetlacze > są pomarańczowe, wyraźne i czytelne ;)

Wow! A takie były czy kupili pomarańczki?

So never mind the darkness.

wysłane przez baxx

torwid napisał(a):

> Myslę natomiast, że dobrą informacją jest fakt, że wyświetlacze > są pomarańczowe, wyraźne i czytelne ;)

Są BARDZO wyraźne. To na pewno duży plus, linię widać z bardzo daleka. Poczułem się wręcz oślepiony tym pomarańczowym blaskiem ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

baxx napisał(a):

> torwid napisał(a):

> > Myslę natomiast, że dobrą informacją jest fakt, że wyświetlacze > > są pomarańczowe, wyraźne i czytelne ;) > > Są BARDZO wyraźne. To na pewno duży plus, linię widać z bardzo > daleka. Poczułem się wręcz oślepiony tym pomarańczowym blaskiem ;)

Nie ma to jak nówka sztuka ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

OLSEN napisał(a):

> Moim skromnym zdaniem,cieszy fakt iż spółki autobusowe > przekonały się w końcu do zakupów używanych autobusów.Wydaje > się to jedynym ratunkiem na odnowienie taboru,gdy na nowe > pojazdy nie ma funduszy a stary tabor staje się mało > bezpieczny w użytkowaniu.Trzeba przyklasnąć temu pomysłowi,bo > gdyby nie fakt sprowadzania autobusów z zachodu,przyszedł by > taki czas ze nie było by czym wozić szczecinian.

W sumie to lepsze używki z Niemiec niż rozdeptane jelcze M11. Mam tylko jednak nadzieję, że będzie to sytuacja przesjciowa i w przyszłym czasie nie zacznie nas zalewać fala używanych autobusów z Niemiec.

wysłane przez Robert 5

Columb napisał(a):

> W sumie to lepsze używki z Niemiec niż rozdeptane jelcze M11. > Mam tylko jednak nadzieję, że będzie to sytuacja przesjciowa i > w przyszłym czasie nie zacznie nas zalewać fala używanych > autobusów z Niemiec.

Przy obecnym finansowaniu KM w Szczecinie nie ma innego wyjścia, jak tymczasowe zastępowanie najbardziej wysłużonego taboru egzemplarzami niewiele młodszymi z drugiej ręki (niekoniecznie z Niemiec). Ot taka strategia przetrwania trudnych czasów po prostu. Obyśmy jednak jak najszybciej doczekali normalności.
Czemu one mają jakieś warszawskei blachy? To jakiś leasing jest czy co?

wysłane przez konjo  4

wojtazz napisał(a):

> Czemu one mają jakieś warszawskei blachy? To jakiś leasing jest > czy co?

http://www.mkm.szczecin.pl/tabor.php?action=view&atype=bus&btype=69 Wszystkie 8 w leasingu.

A czemu post jako odpowiedź, a nie dodany jako nowy?

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

"Gdy wyjadą na trasy, SPAD zamierza skierować do kasacji cztery lub pięć ikarusów. Najstarsze mają nawet 20 lat"- W SPADzie najstarsze Ikarusy są z 1989 roku(17 lat!!!). Kolejny argument, że gazety drukują w większości brednie...

wysłane przez konjo  4

Krashan Bhamaradżanga napisał(a):

> W SPADzie najstarsze Ikarusy są z 1989 roku(17 lat!!!). Kolejny > argument, że gazety drukują w większości brednie...

A przeczytałeś co tam piszę dokładnie?

"Firmy przewozowe robią więc co mogą, by pasażerowie nie jeździli 20-letnimi autobusami."

Tzn., że nie ma w spółkach 20-letnich autobusów, tylko dąży się do tego aby owe do takiego wieku nie dotrwały.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez MAN756 23

konjo napisał(a):

> Tzn., że nie ma w spółkach 20-letnich autobusów

W Dąbiu i w Spadzie to raczej nie ma 20 letnich ikarusów, natomiast w Policach owszem są. A dokładnie mówiąc: są dwa ikary, które mają po 21 lat! i 3 ikary po 20 lat, pozostałe 3 sztuki>16, 17 lat.

wysłane przez konjo  4

MAN756 napisał(a):

> W Dąbiu i w Spadzie to raczej nie ma 20 letnich ikarusów, > natomiast w Policach owszem są. A dokładnie mówiąc: są dwa ikary, > które mają po 21 lat! i 3 ikary po 20 lat, pozostałe 3 sztuki>16, > 17 lat.

Zgadza się, tylko, że teraz używki kupują wyłącznie spółki szczecińskie i nie dodałem tego drobiazgu, bo myślałem, że wszyscy i tak wiedzą o co chodzi. Jeśli chodzi o ścisłość to niewątpliwie masz racje.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez t105n  49

MAN756 napisał(a):

> W Dąbiu i w Spadzie to raczej nie ma 20 letnich ikarusów,

Ale za to są "Jelczarusy", czyli M-11, które w tym roku w grudniu skończą 20 lat. Mam na myśli wozy 353, 354, 356 i 552.
konjo napisał(a):

> "Firmy przewozowe robią więc co mogą, by pasażerowie nie > jeździli 20-letnimi autobusami." > > Tzn., że nie ma w spółkach 20-letnich autobusów, tylko dąży się > do tego aby owe do takiego wieku nie dotrwały.

A na najbliższe lata sprowadza się to do tego, że zamiast 20-letnich autobusów, będą przede wszystkim autobusy 10-15-letnie. Wprawdzie zawsze to trochę lepiej (no i w końcu mamy niskopodłogowy tabor...), ale i tak bardzo dobitnie obrazuje to stan agonii KM w Szczecinie... :-/

wysłane przez konjo  4

Robert napisał(a):

> Wprawdzie zawsze to trochę lepiej (no i w końcu > mamy niskopodłogowy tabor...), ale i tak bardzo dobitnie obrazuje > to stan agonii KM w Szczecinie... :-/

No faktem jest, że jesteśmy bardzo zapóźnieni, między innymi w taborze niskopodłogowym, informacji pasażerskiej czy nowych inwestycjach, ale po fali bicia rekordów przez producentów taboru autobusowego nadeszły cięższe dni i to dla przedsiębiorstw KM w całej Polsce. Po pewnym zastoju są przebłyski nowych przetargów jak: Warszawa, Poznań czy Wrocław, ale też z drugiej strony do nie dawna dobrze radzące sobie firmy jeźdzące dla ZKM Gdynia, tudzież zapóźniony w stosunku do Gdyni, ale jednak kupujący regularnie nowości Gdańsk zwróciły się do używek. Nie jest u nas dobrze, ale przy tej pewnej odnowie taboru nie można powiedzieć, że jest tak tragicznie. Postęp jest wyraźny: wyświetlacze, automatyczne skrzynie, silniki z normami euro, większy komfort dla pasażerów itp. Cieszy, że przez pół roku pojawiło się tyle pojazdów: 12 NL202, 8 Volvo-B10SN12, 4 MANy NG312 i 9 NG272 + zakupione na przełomie lat 2004/05 2 SU12 + 2 NL283. Jeżeli po latach zastoju spółki są w stanie tyle wycisnąć, to ciekawe co by było gdyby faktycznie miały przetarg rozstrzygnięty na 10 lat. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, niemniej jednak pozostaje się zgodzić, że decydenci zgodnie dążą do wspomnianej agonii KM.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.
konjo napisał(a):

> No faktem jest, że jesteśmy bardzo zapóźnieni, między innymi w > taborze niskopodłogowym, informacji pasażerskiej czy nowych > inwestycjach, ale po fali bicia rekordów przez producentów taboru > autobusowego nadeszły cięższe dni i to dla przedsiębiorstw KM w > całej Polsce.

Niestety w Szczecinie ciągle są ciężkie. :-/

> Postęp jest wyraźny: wyświetlacze, automatyczne > skrzynie, silniki z normami euro, większy komfort dla pasażerów > itp.

Tak - w kilkunastoletnich, sprowadzanych właśnie do Szczecina autobusach, które tutaj uchodzą za nowość. Już z samego tego faktu widać, jak bardzo jesteśmy do tyłu.

> Cieszy, że przez pół roku pojawiło się tyle pojazdów: [...].

No oczywiście lepsze to, niż 20-letnie (i starsze) Ikarusy czy Jelcze, ale nie zmienia to faktu, że te wszystkie autobusy i tak za niezbyt długi czas wypadałoby zezłomować. I wtedy stajemy w obliczu kolejnej wymiany 20-latków na 15-latki... Oczywiście można tak ciągnąć w nieskończoność, co 5 lat robiąc tego typu roszadę autobusową (a roszady tramwajowe trochę rzadziej), jednak nie świadczy to zbyt dobrze o mieście, w którym takie coś musi się odbywać.

> Jeżeli po latach zastoju > spółki są w stanie tyle wycisnąć, to ciekawe co by było gdyby > faktycznie miały przetarg rozstrzygnięty na 10 lat.

Niebo a ziemia! Spółka bierze wtedy kilkadziesiąt (!) fabrycznie nowych (!) autobusów w leasing/kredyt dziesięcioletni i ma problem z głowy. W następnych latach, już na spokojnie, wymienia się systematycznie najstarsze autobusy, które wcześniej ocalały, na nowe, i mamy w końcu przyzwoity tabor. Oczywiście wszystko powyższe jest możliwe przy realnie skonstruowanych (a nie zaniżonych) stawkach za wozokm.

> Jak się nie ma > co się lubi, to się lubi co się ma, niemniej jednak pozostaje się > zgodzić, że decydenci zgodnie dążą do wspomnianej agonii KM.

Bo w Szczecinie nie ma konieczności, żeby KM dobrze funkcjonowała - po prostu zbyt wygodnie jeździ się po mieście samochodami...

wysłane przez Piotr

Mówiło się, że Klonowica dokupią 5 sztuk, a nie 3 :( Buuuuu

wysłane przez m31 (gość)

Piotr napisał(a):

> Mówiło się, że Klonowica dokupią 5 sztuk, a nie 3 :( Buuuuu

i tak bedzie sporo 8 volvo 12 manów :D to juz cos bedzie widac ze mamy niską podłoge wszczecinie na solówkach :D

wysłane przez Piotr

m31 napisał(a):

> i tak bedzie sporo 8 volvo 12 manów :D to juz cos bedzie widac > ze mamy niską podłoge wszczecinie na solówkach :D

Owszem, owszem i bardzo sie ciesze, ale i troche martwie iloscia Jelczydel na prawobrzezu ;). Ciekawe kiedy beda kolejne zakupy-w jakim czasie splaca to co juz kupili i dokupia w tym miesiacu.

wysłane przez m31 (gość)

Piotr napisał(a):

> > Owszem, owszem i bardzo sie ciesze, ale i troche martwie iloscia > Jelczydel na prawobrzezu ;). Ciekawe kiedy beda kolejne zakupy-w > jakim czasie splaca to co juz kupili i dokupia w tym miesiacu. >

sądzac po zakupach dąbia to chca wymienic pierw przegóby ;)

wysłane przez Administracja 0

m31 napisał(a):

> Piotr napisał(a):

> > > > > Owszem, owszem i bardzo sie ciesze, ale i troche martwie iloscia > > Jelczydel na prawobrzezu ;). Ciekawe kiedy beda kolejne zakupy-w > > jakim czasie splaca to co juz kupili i dokupia w tym miesiacu. > > > > sądzac po zakupach dąbia to chca wymienic pierw przegóby ;)

Tnij, tnij i jeszcze raz tnij rzeczy zbędne np. entery.

wysłane przez Błażej 3

m31 napisał(a):

> Piotr napisał(a):

> > Owszem, owszem i bardzo sie ciesze, ale i troche martwie iloscia > > Jelczydel na prawobrzezu ;). Ciekawe kiedy beda kolejne zakupy-w > > jakim czasie splaca to co juz kupili i dokupia w tym miesiacu.

> sądzac po zakupach dąbia to chca wymienic pierw przeguby ;)

No włąśnie przegubów w sumie w Dąbiu jest 40 jako takich na poziomie, a z krótkich to tylko 11 busów i powiedzmy jeszcze te 12 jelczyków nowszych. Moim zdaniem mogli powstrzymać się przez MANami 3-drzwiowymi i wciągnąć narazie tylko te 2 MANy 4-drzwiowe, a do tego pościągać więcej krótkich autobusów.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez MAN756 23

Błażej napisał(a):

> Moim zdaniem mogli powstrzymać się przez MANami 3-drzwiowymi i > wciągnąć narazie tylko te 2 MANy 4-drzwiowe, a do tego pościągać > więcej krótkich autobusów.

Ale oni potrzebują te 9 przegubowych Manów, ponieważ w godzinach szczytu prawie wszystkie przeguby jeżdżą. W rezerewie zostaje tylko jeden lub dwa przegubowce.

wysłane przez Jacek

MAN756 napisał(a):

> Ale oni potrzebują te 9 przegubowych Manów, ponieważ w godzinach > szczytu prawie wszystkie przeguby jeżdżą. W rezerewie zostaje tylko > jeden lub dwa przegubowce.

Na dodatek na 54, 56 (rzadko) i 79 dość często nie pojawiają się planowe przeguby...

--- Po prostu Volvo :)

wysłane przez t105n  49

MAN756 napisał(a):

> Ale oni potrzebują te 9 przegubowych Manów, ponieważ w godzinach > szczytu prawie wszystkie przeguby jeżdżą. W rezerewie zostaje tylko > jeden lub dwa przegubowce.

Albo nawet jeszcze mniej :-) SPAD ma do obsługi 56 brygad przegubowych, a 60 autobusów. Teraz minus 2 remontowane, minus jakieś zepsute lub awarie i mamy wytłumaczenie solówek na pośpiechach.

wysłane przez lhb178 19

t105n napisał(a):

> SPAD ma do obsługi 56 brygad przegubowych,

Ja doliczyłem się 53. Liczyłeś Soniony, czy co? ;)

wysłane przez t105n  49

lhb178 napisał(a):

> Ja doliczyłem się 53. Liczyłeś Soniony, czy co? ;)

Info jest ze źródła. Na "Soniony" też muszą coś wystawić.

wysłane przez lhb178 19

t105n napisał(a):

> > Ja doliczyłem się 53. Liczyłeś Soniony, czy co? ;) > > Info jest ze źródła. Na "Soniony" też muszą coś wystawić.

Nikt im nie kazał tego brać :>

wysłane przez t105n  49

lhb178 napisał(a):

> Nikt im nie kazał tego brać :>

Ekonomia ;-) Przypuszczam, że nie wzięliby przy mizernej stawce za wozokm, zwłaszcza, że Sonion zażyczył sobie Volva. W przeciwnym razie na 3 kursy w ciągu dnia możnaby wypchnąć jakieś Ikary.

wysłane przez Błażej 3

t105n napisał(a):

> Przypuszczam, że nie wzięliby przy mizernej stawce za wozokm, zwłaszcza, > że Sonion zażyczył sobie Volva. W przeciwnym razie na 3 kursy w ciągu dnia > możnaby wypchnąć jakieś Ikary.

To teraz może zgodzili by się na 3-drzwiowe MANy, a wtedy uwolnione zostały by Volva.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez Jacek

Błażej napisał(a):

> To teraz może zgodzili by się na 3-drzwiowe MANy, a wtedy uwolnione > zostały by Volva.

Ja jestem ZA :)

wysłane przez MQ ?

Błażej napisał(a):

> To teraz może zgodzili by się na 3-drzwiowe MANy, a wtedy uwolnione > zostały by Volva.

Szczerze wątpię, żeby SPAD kupował niskopodłogowe przegubowce po to, żeby wysyłać je do Sonionu.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/

wysłane przez MAN756 23

mkubien napisał(a):

> Szczerze wątpię, żeby SPAD kupował niskopodłogowe przegubowce po to, żeby > wysyłać je do Sonionu.

A dlaczego nie ? To jest bardzo dobry pomysł,w ten sposób zostają uwolnione trzy Volviaki a dyspozytor ma wtedy większe pole manewru. Trzy Many trzydrzwiowe daje na Sonion a pozostałe pięć może upchać na inne linie.

wysłane przez MQ ?

MAN756 napisał(a):

> A dlaczego nie ? To jest bardzo dobry pomysł

Ja się nie wypowiadam, czy to jest dobry pomysł, czy nie. Po prostu sądzę, że SPAD nie po to kupuje te autobusy, żeby je wysyłać na jakieś ogryzki, które robią trzy kółka na dzień.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/

wysłane przez MAN756 23

mkubien napisał(a):

> MAN756 napisał(a):

> > A dlaczego nie ? To jest bardzo dobry pomysł > > Ja się nie wypowiadam, czy to jest dobry pomysł, czy nie. Po prostu sądzę, > że SPAD nie po to kupuje te autobusy, żeby je wysyłać na jakieś ogryzki, > które robią trzy kółka na dzień.

No ok. Tylko trzeba coś wysłać na te ogryzki,więc lepiej wysłać te trzydrzwiowe Many a Volviaki mieć na inne line.

wysłane przez MQ ?

MAN756 napisał(a):

> No ok. Tylko trzeba coś wysłać na te ogryzki,więc lepiej wysłać te > trzydrzwiowe Many a Volviaki mieć na inne line.

To teraz wyobraź sobie, jaki będzie dym, gdy gazety zaczną pisać, że spółka powołana do tego, żeby obsługiwać komunikację miejską, wysyła swoje przegubowe niskopodłogowce nie na linie miejskie, tylko pracownicze. Dla nas, jako mieszkańców Polic, nie jest to może nic niezwykłego, ale szczecinianie dość często narzekają na to, że na "ich" liniach kursują same wysokopodłogowce.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/

wysłane przez konjo  4

MAN756 napisał(a):

> A dlaczego nie ? To jest bardzo dobry pomysł,w ten sposób zostają > uwolnione trzy Volviaki a dyspozytor ma wtedy większe pole manewru.

Ano dlatego, że Sonion może ich zwyczajnie nie chcieć, (taki kaprys, a co.) a po drugie po nagonce medialnej na wysokie podłogi wysłanie 1/3 niskich przegubowców na linie pracownicze to strzał do własnej bramki. A pozatym kupić niskie, żeby zwolnić z dzierżawy wysokie? 3 drzwiowe pewnie wejdą na linie z Basenu Górniczego na przegubowe brygady + Cbis, D, E - a 4 drzwiowe rotacyjnie na A, B, C, 55, 77, 61 i 81. Ja bym tak obstawiał, zobaczymy czy się sprawdzi. Myśle też, że SPAD nie powstrzyma się przed sądowaniem i puszczaniem "trójek" celem sprawdzenia przydatności na różne dziwne okazje. Pożyjemy - zobaczymy.

> Trzy Many trzydrzwiowe daje na Sonion a pozostałe pięć może upchać na inne > linie.

To razem 8, a mają kupić 9, gdzie ten jeden?

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez Błażej 3

konjo napisał(a):

> 3 drzwiowe pewnie > wejdą na linie z Basenu Górniczego na przegubowe brygady + Cbis, D, E - a > 4 drzwiowe rotacyjnie na A, B, C, 55, 77, 61 i 81. Ja bym tak obstawiał, > zobaczymy czy się sprawdzi.

Zamieniłbym 55 na D i E.

> > Trzy Many trzydrzwiowe daje na Sonion a pozostałe pięć może upchać na > inne > > linie. > To razem 8, a mają kupić 9, gdzie ten jeden?

Chyba w drugą stronę, jak 3-drzwiowe 3 MANy na Sonion to pozostają 4 MANy 3-drzwiowe.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez MAN756 (gość)

Błażej napisał(a):

> konjo napisał(a):

> > Trzy Many trzydrzwiowe daje na Sonion a pozostałe pięć może upchać na > > inne > > > linie. > > To razem 8, a mają kupić 9, gdzie ten jeden? > > Chyba w drugą stronę, jak 3-drzwiowe 3 MANy na Sonion to pozostają 4 MANy > 3-drzwiowe.

No właśnie oto mi chodziło tzn miałem na myśli że pozostają 4 Many 3-drzwiowe, niewiem jakoś niechcący napisałem o 5 ciu :)

wysłane przez Administracja 0

MAN756 napisał(a):

> No właśnie oto mi chodziło tzn miałem na myśli że pozostają 4 Many > 3-drzwiowe, niewiem jakoś niechcący napisałem o 5 ciu :)

Wrotki i cytaty!

wysłane przez Phobos 17

> Owszem, owszem i bardzo sie ciesze, ale i troche martwie iloscia > Jelczydel na prawobrzezu ;)

Ja sie za to martwie ciągłym brakiem przegubowych niskopodłogowcóc na lewobrzeżu. Ale fakt faktem, że gdyby ktoś mi rok temu powiedział, że w styczniu-lutym 2006 spotkanie M11 na lewobrzeżu będzie graniczyło z cudem (szczególnie w weekendy) to bym wyśmiał :-) A tak, teraz znów trzeba poprawiać hasło M11 w encyklopedii ;-)

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Błażej 3

Phobos napisał(a):

> Ja sie za to martwie ciągłym brakiem przegubowych niskopodłogowcóc > na lewobrzeżu.

To co, moze mała wymiana, chociaż tak 4 MANy lub 4 Volva za 2 przegubowe MANy oczywiśćie 3-drzwiowe ?? :D

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez Phobos 17

> To co, moze mała wymiana, chociaż tak 4 MANy lub 4 Volva za 2 > przegubowe MANy oczywiśćie 3-drzwiowe ?? :D

Eeee tam. 3 drzwiowe na prawobrzeżu to chyba tylko na 69 by się nadawały, więc nie bardzo jest sens :-P

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Błażej 3

Phobos napisał(a):

> Eeee tam. 3 drzwiowe na prawobrzeżu to chyba tylko na 69 by się > nadawały, więc nie bardzo jest sens :-P

Nom, czyli mogą się przydać tylko na lewobrzeżu, bo już prawobrzeżnej trasy 69 z Basenu Górniczego do Zakładów Mieśnych nie ma :P

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez m31 (gość)

Phobos napisał(a):

> > Eeee tam. 3 drzwiowe na prawobrzeżu to chyba tylko na 69 by się > nadawały, więc nie bardzo jest sens :-P

63 59 58(w tygodniu) 57 to jeszcze by sie nadawało ;)

wysłane przez torwid (gość)

Phobos napisał(a):

gdyby ktoś mi rok temu > powiedział, że w styczniu-lutym 2006 spotkanie M11 na lewobrzeżu > będzie graniczyło z cudem (szczególnie w weekendy) to bym wyśmiał > :-)

Zapewniam Cię, źe w najbliźszą sobotę słowo stanie się ciałem. M11 przewidziane do kasacji mają być na Klonowica, bo ktos je ma focić z kaźdej dostępnej strony :)))

wysłane przez konjo  4

torwid napisał(a):

> Zapewniam Cię, źe w najbliźszą sobotę słowo stanie się ciałem. M11 > przewidziane do kasacji mają być na Klonowica

A już myślałem, że nie doczekam tego pięknego dnia :) Bardzo lubię PeeRki, ale do tego wynalazku spawanego z Ikarusa i Berlieta ni jak nie mogę się przekonać.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez m31 (gość)

konjo napisał(a):

> > A już myślałem, że nie doczekam tego pięknego dnia :) Bardzo lubię > PeeRki, ale do tego wynalazku spawanego z Ikarusa i Berlieta ni jak nie > mogę się przekonać.

Ja tak samo to jest tragedia od zawsze.Nigdy nie rozumiałem czemu szczecin kupował m11 a nie 260 . >

wysłane przez MAN756 23

m31 napisał(a):

> Nigdy nie rozumiałem czemu > szczecin kupował m11 a nie 260 .

Hmm, a co to za róznica czy to jest 260 czy M11? Przecież jedno i drugie ma to samo nadwozie, ten sam silnik, ta sama podatnośc na korozję. Więc, co miałeś na myśli? Ikarus 260 to taki sam złom jak M11.

wysłane przez MAN756 23

MAN756 napisał(a):

> ma to samo nadwozie,

Sorki, chodziło mi oczywiście o podwozie.

wysłane przez m31 (gość)

MAN756 napisał(a):

> > Sorki, chodziło mi oczywiście o podwozie.

no nie wiem mam wrazenie ze 260 są lepsze ale moze sie myle .

wysłane przez Phobos 17

> Bardzo lubię > PeeRki,

To zapraszam do pewnego miasta na kujawach... Jeśli przeżyjesz podróż 23-letnią PeeRką to je wręcz pokochasz jeśli lubisz mieć wysoki poziom adrenaliny we krwi :-P

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez konjo  4

Phobos napisał(a):

> To zapraszam do pewnego miasta na kujawach... Jeśli przeżyjesz podróż > 23-letnią PeeRką to je wręcz pokochasz jeśli lubisz mieć wysoki poziom > adrenaliny we krwi :-P

W Puławach są z 1987 roku czyli 19 letnie i mimo wszystko lubię poruszać się tymi pojazdami. :) Dreszcz emocji w Jelczu nie jest niczym dziwnym, bo i 120M potrafi nieźle telepać i straszyć dziurami.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez Phobos 17

[ciach]

A ja śmiem twierdzić, że nawet 19 letnie PeeRki czy najgorsze polickie M11 (nawet te już nieistniejące jak "trumna roku" 618) mają się nijak do większości PeeRek z Inowrocławia :-)

Ale to już OT :-)

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> W Puławach są z 1987 roku czyli 19 letnie i mimo wszystko lubię poruszać > się tymi pojazdami. :) Dreszcz emocji w Jelczu nie jest niczym dziwnym, bo > i 120M potrafi nieźle telepać i straszyć dziurami.

a co to ma do tematu "3 sztuki VOLVO?" Fajnie się czepiać innych? Może powinniście sprawdzać każdą odpowiedz, czy jest zgodna z tematem? To byłoby trochę chore, nieprawdaż?

wysłane przez Phobos 17

Przejrzyj sobie kolejne wypowiedzi, to może zauważysz, że temat stopniowo na te jelcze zszedł. I jeśli nie widzisz różnicy między tym, że dyskusja rozwinęła się w tym a nie innym kierunku, a ty nagle ni z gruchy ni z pietruchy zaczoles pisac o Volvo, to chyba jestes w mniejszosci. EOT.

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Piotr

Phobos napisał(a):

> Przejrzyj sobie kolejne wypowiedzi, to może zauważysz, że temat stopniowo > na te jelcze zszedł. I jeśli nie widzisz różnicy między tym, że dyskusja > rozwinęła się w tym a nie innym kierunku, a ty nagle ni z gruchy ni z > pietruchy zaczoles pisac o Volvo, to chyba jestes w mniejszosci. EOT.

To trzeba było TEMAT zmienić, bo jak ktoś wchodzi i klika na temat "3 sztuki VOLVO" to spodziewa się, że znajdzie coś na temat VOLVO, a nie Jelczydeł, prawda? Innych się czepiasz, a sam wprowadzasz w błąd i sprawiasz, że forum jest mało przejrzyste. Zdecyduj się czy wątki mają być na temat.

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> a co to ma do tematu "3 sztuki VOLVO?" Fajnie się czepiać innych? Może > powinniście sprawdzać każdą odpowiedz, czy jest zgodna z tematem? To > byłoby trochę chore, nieprawdaż?

W tym temacie jest pełno wypowiedzi OT m. in. o Sonionie, o 3 drzwiowych MANach, Jelczach i liczonych brygadach SPADu. Rozumiem, że wybrałeś moją wypowiedź, bo login mam czerowny? Cóż ze swojej strony postaramy się popracować nad bardziej czytelnym zwracaniem uwag na forum.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> W tym temacie jest pełno wypowiedzi OT m. in. o Sonionie, o 3 drzwiowych > MANach, Jelczach i liczonych brygadach SPADu.

Nikomu to nie przeszkadzało-nawet Phobosowi, ale wzmianka o VOLVO w "Schutt direkt aus Berlin" to już powód, aby zwracać uwagę.

> Rozumiem, że wybrałeś moją > wypowiedź, bo login mam czerowny? Cóż ze swojej strony postaramy się > popracować nad bardziej czytelnym zwracaniem uwag na forum.

Wybrałem Ciebie, ponieważ w wątku "Schutt direkt aus Berlin" napisałeś: "część drzewa w której dyskutowaliście nazywa się nie inaczej jak: "2 z 5 berlińskich MANów na płycie"" więc wróciłem do tematu "3 sztuki VOLVO?", ponieważ tutaj wszyscy poruszaliśmy sprawy niezbyt związane z 3 VOLVObusami, a nikt sobie nie zadał trudu, aby zmienić temat. Zatem wszyscy jesteśmy winni, ale jeżeli mamy tak dokładnie pilnować tematów to dyskusje na forum będą stresujące...

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> Wybrałem Ciebie, ponieważ w wątku "Schutt direkt aus Berlin" napisałeś: > "część drzewa w której > dyskutowaliście nazywa się nie inaczej jak: "2 z 5 berlińskich MANów na > płycie""

I to ma jakiś agresywny wydzwięk? To jest zdanie oznajmujące, które miało poprostu wytłumaczyć dlaczego została zwrócona uwaga.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.

wysłane przez torwid (gość)

Piotr napisał(a):

> Mówiło się, że Klonowica dokupią 5 sztuk, a nie 3 :( Buuuuu

Spróbuj jeszcze raz przeczytać, ale tym razem ze zrozumieniem. :))) Pierwsze z 5 Volvo, ktore do SPAK trafiły przed Świętami, ma wyjechać w przyszłym tygodniu. A kolejne 3 pojawiły sie dziś. Zatem faktem jest, źe nie sprowadzono 5, skoro jest 8. Ale to nie jest chyba powód do "buuuu" :) I źeby była jasność - przypominam: nie jest to zakup, tylko leasing.

wysłane przez Piotr

torwid napisał(a):

> Spróbuj jeszcze raz przeczytać, ale tym razem ze zrozumieniem. > :))) > Pierwsze z 5 Volvo, ktore do SPAK trafiły przed Świętami, ma > wyjechać w przyszłym tygodniu. A kolejne 3 pojawiły sie dziś. > Zatem faktem jest, źe nie sprowadzono 5, skoro jest 8. Ale to > nie jest chyba powód do "buuuu" :) I źeby była jasność - > przypominam: nie jest to zakup, tylko leasing.

Lekkie zamieszanie...o tym, ze juz jest 5 to ja wiem, bo nawet zdjecia podziwialem ;), ale potem padlo haslo, ze SPAK dokupi kolejnych 5 VOLVo, wiec lacznie powinno byc 10, a nie 8.

wysłane przez torwid (gość)

Piotr napisał(a):

ale potem padlo haslo, ze SPAK dokupi > kolejnych 5 VOLVo, wiec lacznie powinno byc 10, a nie 8.

??? Oficjalnie nie wiem nic, na Komisie teź nie widziałem - choć mogłem przeoczyć. O 3 kolejnych Volvo wiem od wczoraj i od razu napisałem. Dziś potwierdzam, bo fizycznie juź są na placu.

wysłane przez Piotr

torwid napisał(a):

> ??? Oficjalnie nie wiem nic, na Komisie teź nie widziałem - choć > mogłem przeoczyć. O 3 kolejnych Volvo wiem od wczoraj i od razu > napisałem. Dziś potwierdzam, bo fizycznie juź są na placu.

http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1136387957.news

"Do zakupów przymierza się również SPA Klonowica. Być może wkrótce tabor tej spółki powiększy się o kolejne pięć autobusów Volvo B10L-SN12."

To oczywiście nie było oficjalne, ale szkoda, że sprowadzą 3 szt, a nie 5 :(

wysłane przez torwid (gość)

Piotr napisał(a):

> "Do zakupów przymierza się również SPA Klonowica. Być może wkrótce > tabor tej spółki powiększy się o kolejne pięć autobusów Volvo > B10L-SN12." > > To oczywiście nie było oficjalne, ale szkoda, że sprowadzą 3 szt, a > nie 5 :(

OK To przeoczyłem. Ale tym bardziej cieszy mnie, źe oficjalnie nie rozbudzałem nadziei i wczoraj podalem info, które juź dziś się namacalnie potwierdziło. :)))

wysłane przez Błażej 3

torwid napisał(a):

A kolejne 3 pojawiły sie dziś.

To ciekawe gdzie były przez tą noc ? Bo widziałem jak wczoraj jechały 3 Volvosy przez Struga.

wysłane przez torwid (gość)

Błażej napisał(a):

> To ciekawe gdzie były przez tą noc ? > Bo widziałem jak wczoraj jechały 3 Volvosy przez Struga.

To trzeba się bylo taką informacja podzielić. Ja bazuję na tym, co mam oficjalnie, skoro sam nie widziałem.

wysłane przez Błażej 3

torwid napisał(a):

> To trzeba się bylo taką informacja podzielić. Ja bazuję na tym, co > mam oficjalnie, skoro sam nie widziałem.

Ja nie miałem możliwości wczoraj. A z drugiej strony byłem pewny, że w tak wielkim gronie forumowiczów, ktoś też widział je i na bank podzieli się tą informacją.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica

wysłane przez Phobos 17

[offtopic]

> A z drugiej strony byłem pewny, że w tak wielkim gronie forumowiczów,

Na tym świecie pewnym można być tylko dwóch rzeczy: podatków i śmierci ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez t105n  49

torwid napisał(a):

> I źeby była jasność - przypominam: nie jest to zakup, tylko leasing.

Dla pasażera nie ma to znaczenia. A poza tym po zakończeniu umowy leasingu zazwyczaj można leasingowany przedmiot odkupić za śmiesznie niską cenę. Na dobrą sprawę czy wzięcie w leasing czy zakup na kredyt (bo przecież tyle gotówki spółki nie mają) to tylko różnica w finansowaniu.

wysłane przez torwid  67

t105n napisał(a):

> Dla pasażera nie ma to znaczenia.

Zgadza się, ale tu zdaje się rzadko zwykli pasażerowie zaglądają i zazwyczaj staramy si dbać o każdy szczegół ;)

A poza tym po zakończeniu umowy > leasingu zazwyczaj można leasingowany przedmiot odkupić za > śmiesznie niską cenę.

Niby tak, ale zakup kilkunastoletniego pojazdu nie będzie już chyba miał sesnsu, a i cena w tym przypadku nie może być inna, jak śmiesznie niska.

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez MAN756 23

Trochę trzeba uściślić te informacje coś mi się zdaje, że chyba nie wszystkie M11 bedą zezłomowane. Np 568, 569 miały robioną blacharkę więc pewnie zostaną sprzedane,552 i 566 owszem nadają się na złom, co do 1002 i 1005 to trudno powiedzieć jaki będzie ich los.

wysłane przez Phobos 17

MAN756 napisał(a):

> Trochę trzeba uściślić te informacje coś mi się zdaje, że > chyba nie wszystkie M11 bedą zezłomowane.

A czy ktoś coś takiego napisał?

> Np 568, 569 miały > robioną blacharkę

To, że miały robioną blacharkę nie znaczy, że są w stanie lepszym od pozostałych. Nie zapominajmy, że jako pasażerowie często nie wiemy np. o luzach w układzie kierowniczym itp.

> co do 1002 i 1005 to trudno > powiedzieć jaki będzie ich los.

Wiesz... jakby nie patrzeć, informacji pochodzi od źródła :-)

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez Pepe 235

MAN756 napisał(a):

> Trochę trzeba uściślić te informacje coś mi się zdaje, że > chyba nie wszystkie M11 bedą zezłomowane. Np 568, 569, 1002, 1005...

Jeśli chodzi o 1005 to jest okropnie zarżnięty i pójdzie na złom, 1002 nie jest lepszy choc widac w nim mniej rdzy. 568 faktycznie może zostac sprzedany, bo trzyma się jakoś, ale 569 mimo, że miał blacharkę w marcu 2003, to już jest na nim sporo rdzy i raczej się nie uratuje... Co do pozostawionych 571, 572, 573 to w najgorszym stanie jest ten pierwszy.

wysłane przez Piotr

man751 napisał(a):

> Co do pozostawionych 571, 572, > 573 to w najgorszym stanie jest ten pierwszy.

Dobrze, ze nie dyskutujecie o Dabskich M11 :DDD to dopiero cuda ;). Klonowica zostanie z paroma M11-akurat na linie 52 :DDD

wysłane przez Jacek

Piotr napisał(a):

> Klonowica zostanie z paroma M11-akurat na linie 52 :DDD

Nie zapominaj, że linię 52 obsługuje Dąbie :P

wysłane przez Piotr

Jacek napisał(a):

> Nie zapominaj, że linię 52 obsługuje Dąbie :P

poważnie? A ja myślałem, że Klonowica :DDD no to nie ma co ...M11 jeszcze długo pojeżdzą na 52 :D

wysłane przez torwid (gość)

Piotr napisał(a):

no to nie ma co ...M11 > jeszcze długo pojeżdzą na 52 :D Jest spora szansa. Nie znam dokładnie tej linii, ale kierowcy twierdzą, że jest tam jakiś jeden durny przejazd czy uskok terenu, przez który tylko M przchodzi. 120 nie daje już rady, o niskopodłogowcach nie wspominając...

wysłane przez Jacek

torwid napisał(a):

> (...) jest tam jakiś jeden durny > przejazd czy uskok terenu, przez który tylko M przchodzi. 120 nie daje > już rady, o niskopodłogowcach nie wspominając...

Tutaj wszystko jest wyjaśnione http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1132926062.foto

--- Po prostu Volvo :)

wysłane przez t105n  49

MAN756 napisał(a):

> Trochę trzeba uściślić te informacje coś mi się zdaje, że > chyba nie wszystkie M11 bedą zezłomowane.

A nie zdziwię się, jeśli wszystkie przeznaczone do wycofania z eksploatacji kupi ten człowiek, który wziął wcześniej 563, 1006, 1009 i 4 dąbskie.

wysłane przez baxx

Miałem okazję przejechać się jeden przystanek Volvo na linii 69 (szkoda, że nie mogłem sobie pozwolić na więcej - czas gonił). Wydawało mi się, że na naklejce zawierającej numer boczny pojazdu oraz jego pojemność (tej, która znajduje się nad kierowcą), widniało oznaczenie 1705. Z kolei zewnętrzny numer to 1708. Czyjaś pomyłka, czy mój wzrok już nie ten? :)

wysłane przez t105n  49

baxx napisał(a):

> Wydawało mi się, że na naklejce zawierającej numer > boczny pojazdu oraz jego pojemność (tej, która znajduje się > nad kierowcą), widniało oznaczenie 1705. Z kolei zewnętrzny > numer to 1708. Czyjaś pomyłka, czy mój wzrok już nie ten? :)

Eee, wydawało Ci się. Ja jechałem całe kółko i miałem okazję się przyjrzeć: jest w porządku.

wysłane przez nomek (gość)

Czy będą pokazane zdjęcia z placu w Dąbiu?

wysłane przez konjo  4

nomek napisał(a):

> Czy będą pokazane zdjęcia z placu w Dąbiu?

Jeżeli takowe się pojawią wraz ze zgodą na publikację to jak najbardziej tak.

So never mind the darkness.

wysłane przez polix (gość)

Czy w zakupionych przez SPA Dąbie autobusach będzie klimatyzacja??

wysłane przez konjo  4

polix napisał(a):

> Czy w zakupionych przez SPA Dąbie autobusach będzie > klimatyzacja?? >

Na zdjęciach które mamy do tej pory nie ma klimatyzacji i zdaje się, że dotyczy to wszystkich egzemplarzy.

Ps. Prosimy o wycinanie wolnych linii na końcu postów. :)

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.

wysłane przez torwid  67

polix napisał(a):

> Czy w zakupionych przez SPA Dąbie autobusach będzie > klimatyzacja??

Nie ma i jest to informacja z samego źródła, podana zresztą jakieś 2 tygodnie temu. Faktem jest, że nie kojarzę, by się gdziekolwiek pojawiła.

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Piotr

Ile mniej więcej może potrwać przygotowanie przegubowców do wypuszczenia na trasy? :>. I czy tak jak w przypadku klonowickich Volvo solówek wyświetlacze trafią do Bydgoszczy? :>.
Piotr napisał(a):

> Ile mniej więcej może potrwać przygotowanie przegubowców do > wypuszczenia na trasy? :>. I czy tak jak w przypadku > klonowickich Volvo solówek wyświetlacze trafią do > Bydgoszczy? :>.

Pewnie około 3 tygodni, i będą wypuszczane na trasy sukcesywnie, a nie wszystkie odrazu. A co do wyświetlaczy to dobrze by było gdyby pojechały do Bydgoszczy, bo efekty są znakomite :> Choc są średnie szanse na taką dycyzję w SPAD. :(

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

Mam małe pytanie, z którego roku pochodzą NG272 z miast: Magdeburg, Berlin oraz Poczdam?

wysłane przez MAN756 (gość)

Krashan Bhamaradżanga napisał(a):

> Mam małe pytanie, z którego roku pochodzą NG272 z miast: > Magdeburg, Berlin oraz Poczdam?

Tutaj masz info http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1136483448.news

wysłane przez Krashan Bhamaradżanga (gość)

MAN756 napisał(a):

> Tutaj masz info > http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1136483448.news

Tylko nie ma podane, które wozy są z którego roku :/

wysłane przez MQ ?

Krashan Bhamaradżanga napisał(a):

> Mam małe pytanie, z którego roku pochodzą NG272 z miast: > Magdeburg, Berlin oraz Poczdam?

Po odpowiedź zapraszam do księgi taborowej :-)

wysłane przez Kriz8 (gość)

Nie dość że nie trzymają się systemu, to teraz jeszcze się bawią w mieszanie. Brak mi słów na te wyczyny. Dobrze że jeszcze pamiętają jaką cyferkę trza na początku postawić ;-)

wysłane przez Kriz8 (gość)

Kriz8 napisał(a):

[ciach] zapomniałem napisać że to po wizycie w księdze taborowej mnie naszło ;-)

wysłane przez konjo  4

Kriz8 napisał(a):

> Nie dość że nie trzymają się systemu, to teraz jeszcze się > bawią w mieszanie. > Brak mi słów na te wyczyny. Dobrze że jeszcze pamiętają jaką > cyferkę trza na początku postawić ;-)

No zaszaleli ładnie, dobrze, że chociaż roczników się trzymają konsekwentnie. Jak już odwrócili system tj. solówki dali jako 2751-2754 i 2551-2552, to mogli chociaż odrobinę logiki wykazać i zacząć dawać przeguby w dolnym zakresie poniżej 51. To stworzyli znów jakieś kwiatki 2253, 2254, 2553... A swoją drogą to nie widać specjalnego ruchu przy tych MANach stoją na placu. Jak nie będą ich malować to dopiero będzie koloryt. :) Ktoś coś wie konkretnego?

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> A swoją drogą to nie widać > specjalnego ruchu przy tych MANach stoją na placu. Jak nie będą > ich malować to dopiero będzie koloryt. :) Ktoś coś wie > konkretnego?

Może zbierają na lakier?;). Zapowiedzieli, że pomalują to trzeba wierzyć na słowo ;). Chyba, że dostali już oferty na oklejenie wozów całopowierzchniową reklamą?;) to wtedy zaoszczędzić można i nie malować ;). SPAD zapowiadał, że kupili same dobre używane solówki, a jedna non stop stoi na płycie :>>>. Ja już w nic nie wierzę :>>>.

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> SPAD zapowiadał, że kupili same dobre używane > solówki, a jedna non stop stoi na płycie :>>>.

No a co miał zapowiedzieć? Słuchajcie wydamy trochę pieniędzy, ale nie wiadomo czy to co kupimy nam będzie działało? ;)

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> No a co miał zapowiedzieć? Słuchajcie wydamy trochę pieniędzy, ale > nie wiadomo czy to co kupimy nam będzie działało? ;)

Jak ma tak grzać płytę SPADu to lepiej, aby powędrował na Niemierzyn i tam stał się eksponatem ;).

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> Jak ma tak grzać płytę SPADu to lepiej, aby powędrował na Niemierzyn > i tam stał się eksponatem ;).

Oczywiście powinien jeździć i zostać raz porządnie zrobiony. Niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy jest to jego przypadłość czy też jak SU12 grzeje się w zajezdni bo nie ma czym go naprawić. Faktem jest, że dąbskie berlińczyki nie są w takim zmasowanym natarciu jak były do niedawna. Nie mówie już tylko o swoich liniach na Bukowe, ale trafić teraz takiego żeby sfocić czy się przejechać to istna loteria.

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.
konjo napisał(a):

> A swoją drogą to nie widać > specjalnego ruchu przy tych MANach stoją na placu. Jak nie będą > ich malować to dopiero będzie koloryt. :) Ktoś coś wie > konkretnego?

Many będą malowane jeden jest już przygotowywany do przemalowania w barwy miejskie...

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez t105n  49

konjo napisał(a):

> A swoją drogą to nie widać > specjalnego ruchu przy tych MANach stoją na placu. Jak nie będą > ich malować to dopiero będzie koloryt. :) Ktoś coś wie > konkretnego?

Przecież nie wepchną na lakiernię wszystkich 9 jednocześnie... Info z 26.01.: w lakierni stoi jeden ex-Magdeburg oraz Ikar #2193 po remoncie. Drugi MAN stał w hali remontowej, a pozostałe 7 na placu.

wysłane przez konjo  4

t105n napisał(a):

> Przecież nie wepchną na lakiernię wszystkich 9 jednocześnie...

Domyślam się, że nie wepchną... Tylko niedawno stało na placu 3-4 sztuki a teraz 8, stąd moje pytanie.

> Info z 26.01.: w lakierni stoi jeden ex-Magdeburg oraz Ikar #2193 > po remoncie. Drugi MAN stał w hali remontowej, a pozostałe 7 na > placu.

No i dokładnie o takie uściślenie mi chodziło, dziękuje bardzo za dokładne info. :)

--- It's a critical solution.

So never mind the darkness.