Forum

103/6 wykonuje popołudniowy podjazd do miejscowości Bartoszewo

zdjęcie
103/6 wykonuje popołudniowy podjazd do miejscowości Bartoszewo
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Dwa kursy dziennie to jest w zasadzie śmiechu warta "oferta" - korzysta ktoś z tych kursów poza pasażerami jadącymi "tranzytem" przez Bartoszewo?
6
wojtazz napisał(a):
Dwa kursy dziennie to jest w zasadzie śmiechu warta "oferta" [...]

Mieszkańcy Bartoszewa są podobnego zdania. W dodatku godziny kursów (choć już skorygowane) wciąż nie są optymalne. Weźmy na przykład młodzież dojeżdżającą autobusem do szkoły w Szczecinie. Kurs o 7:38 z dojazdem na Głębokie o 7:51 nie jest zbyt korzystnym rozwiązaniem jeśli lekcja rozpoczyna się o 8. A nie zapominajmy, że co się tyczy pracy, nie każda zaczyna się o tej samej godzinie co lekcje w szkołach. Jeśli chodzi o drogę powrotną kurs o 15:29 z pewnością nie powinien być jedynym - powody te same co wyżej, tylko dotyczące powrotu z pracy/szkoły. Oczywiście moża się przejść kilometr od przystaku "Bartoszewo las" - przez las (wieczorem na pewno nie jest przyjemnie, tak samo jak zimą o poranku). Lecz chyba dobrze wiemy, że nie o to w komunikacji miejskiech chodzi. Poza tym 20% mieszkańców wsi to osoby w wieku 65+ (wg. portalu polskawliczbach.pl), a dla nich taki spacer może być dość męczący. Mieszkańcy apelują więc za pośrednictwem Sołtysa o zwiększenie liczby kursów i osobiście mam nadzieję, że odniosą sukces.

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.
6
fan004 napisał(a):
Mieszkańcy Bartoszewa są podobnego zdania.

Wiadomo, w dni robocze rozkład jest mało satysfakcjonujący - a mi np. brakuje jeszcze kilku kursów w soboty, niedziele - Bartoszewo jest fajnym miejscem na weekendowy wypad za miasto. Ja wiem - nie ma kasy - ale ile to dodatkowych wozokm jest te odbicie od głównej drogi? Pewnie kosztuje to majątek ;)
1
wojtazz napisał(a):
Ja wiem - nie ma kasy - ale ile to dodatkowych wozokm jest te odbicie od głównej drogi? Pewnie kosztuje to majątek ;)

Na pewno taniej, niż zatrudnienie tramwajowego doradcy :D
4
wojtazz napisał(a):
Wiadomo, w dni robocze rozkład jest mało satysfakcjonujący - a mi np. brakuje jeszcze kilku kursów w soboty, niedziele - Bartoszewo jest fajnym miejscem na weekendowy wypad za miasto. Ja wiem - nie ma kasy - ale ile to dodatkowych wozokm jest te odbicie od głównej drogi? Pewnie kosztuje to majątek ;)

Majątek, majątkiem, ale z całym szacunkiem dla mieszkańców pogarsza ofertę dla przeważającej przeważającej większości pozostałych pasażerów, którzy jadą w las i spowrotem, a jak nikt nie wysiada/ wsiada to jeszcze irytacja jako bonus. :)

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wojtazz napisał(a):
Dwa kursy dziennie to jest w zasadzie śmiechu warta "oferta" - korzysta ktoś z tych kursów poza pasażerami jadącymi "tranzytem" przez Bartoszewo?

Ten kurs to w sumie nie wiem, ale popołudniowy z Głębokiego nie przywiózł i nie wywiózł z Bartoszewa nikogo.

Technik serwisu :)
2
Luke_Police napisał(a):
Ten kurs to w sumie nie wiem, ale popołudniowy z Głębokiego nie przywiózł i nie wywiózł z Bartoszewa nikogo.

Pewnie służy uczniom, a teraz szkoły zamknięte to wynik nie jest miarodajny ;)
5
wojtazz napisał(a):
Pewnie służy uczniom, a teraz szkoły zamknięte to wynik nie jest miarodajny ;)

Przy obecnych zaleceniach pozostawania w domu, zamknięciu szkół i niektórych miejsc pracy z pewnością nie jest.

#TramwajemPoŚwiecie
1