Forum

Zanim odbyły się jazdy próbne tramwaju, pętlę „Głębokie” przetestowały autobusy

zdjęcie
Zanim odbyły się jazdy próbne tramwaju, pętlę „Głębokie” przetestowały autobusy
Jestem ciekaw co sądzą kierowcy na temat takiej ciasnej mijanki.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
bartez napisał(a):
Jestem ciekaw co sądzą kierowcy na temat takiej ciasnej mijanki.

Czytałem skrajnie różne opinie z cyklu:
1. ojej jak ciasno;
2. eee tam, nic szczególnego, trzeba to jedziemy.
2
Pepe napisał(a):
Czytałem skrajnie różne opinie z cyklu:
1. ojej jak ciasno;
2. eee tam, nic szczególnego, trzeba to jedziemy.

Już teraz nie ma wyjścia. Tylko jestem ciekaw czy w przedstawionej sytuacji autobus PKSu wjedzie przed autobus SPPK, tak aby cały zatrzymał się równo z krawężnikiem? Na zdjęciu nie widać jak długi jest peron. Czy będzie tak jak na Rodła ma C z 59/58. Dzięki tylko temu, że tam jest niski krawężnik to można jakoś wyrównać przeguba.
Wojtek napisał(a):
Już teraz nie ma wyjścia. Tylko jestem ciekaw czy w przedstawionej sytuacji autobus PKSu wjedzie przed autobus SPPK, tak aby cały zatrzymał się równo z krawężnikiem? Na zdjęciu nie widać jak długi jest peron. Czy będzie tak jak na Rodła ma C z 59/58. Dzięki tylko temu, że tam jest niski krawężnik to można jakoś wyrównać przeguba.

A gdzie tam na codzień będą się spotykać (przegubowe) autobusy PKS i SPPK, skoro mają osobne perony przypisane? Lub gdzie w ogóle będą się tam przeguby spotykać?

#TramwajemPoŚwiecie
2
fan004 napisał(a):
A gdzie tam na codzień będą się spotykać (przegubowe) autobusy PKS i SPPK, skoro mają osobne perony przypisane? Lub gdzie w ogóle będą się tam przeguby spotykać?

Ewentualna opcja to przegubowe 106 w wakacje (które staje na końcu peronu, więc nie będzie problemu) lub kursy z rezerwy. Także patrząc na projekt, długość peronów wydaje się wystarczająca.
1
AutobusemxSzczecin napisał(a):