Forum

Błędne koło stałego zwiększania się ruchu samochodowego

zdjęcie
Błędne koło stałego zwiększania się ruchu samochodowego
Do tego dorzuciłbym jeszcze ograniczanie miejsc parkingowych kosztem ścieżek rowerowych czy wbijanie pachołków tak, gdzie nie są potrzebne, a które jakby nie patrzeć również zmieszają liczbę miejsc parkingowych.
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
czy wbijanie pachołków tak, gdzie nie są potrzebne, a które jakby nie patrzeć również zmieszają liczbę miejsc parkingowych.

Słupki stawiane są tam gdzie parkowanie nie jest dozwolone. Gdyby nie one to samochodowa dzicz zastawiłaby wszystko co się da.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
14
bartez napisał(a):
Słupki stawiane są tam gdzie parkowanie nie jest dozwolone. Gdyby nie one to samochodowa dzicz zastawiłaby wszystko co się da.

Np przy sklepie? Czyli dostawa (jak na Piotra Skargi w Szczecinie) albo możliwość umożliwienia parkowania karetce? Pomyślałeś o tym?
3
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
Np przy sklepie? Czyli dostawa (jak na Piotra Skargi w Szczecinie) albo możliwość umożliwienia parkowania karetce? Pomyślałeś o tym?

Karetka może włączyć "bomby" i stać na drodze.
A chodnik to jest gównie do chodzenia dla ludzi, a nie do parkowania czy robienia dostaw. Przepis o 1,5m szerokości dla pieszych to jest jakieś nieporozumienie.
A pomyśleć to powinien właściciel sklepu jak w takim miejscu (jak wspomniana np ulica Piotra Skargi) będą odbywać się dostawy.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
3
bartez napisał(a):
Słupki stawiane są tam gdzie parkowanie nie jest dozwolone. Gdyby nie one to samochodowa dzicz zastawiłaby wszystko co się da.

Nie zawsze. U mnie pod domem postawiono idiotyczne słupki w miejscu, gdzie nie dało się parkować i nikt nie parkował. Nie wiadomo czemu mają służyć, a sprawiają, że teraz aby wymanewrować busem do garażu muszę zablokować drogę (wraz z komunikacją miejską) na kilkanaście sekund. Kiedyś mogłem to zrobić bez wyjeżdżania na drogę publiczną ...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
3
Michal napisał(a):
Kiedyś mogłem to zrobić bez wyjeżdżania na drogę publiczną ...

To miejsce gdzie nie da się parkować, a wjechać się da i tak robiłeś?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Post został wyedytowany przez autora.
bartez napisał(a):
To miejsce gdzie nie da się parkować, a wjechać się da i tak robiłeś?

Tak. Miejsce pomiędzy dwoma wyjazdami z garaży, które są na różnych poziomach. Żaden matoł nie zaparkuje na wyjeździe z garażu, ale do manewrów i zawracania przydawało się bardzo to miejsce. Można było nakręcić na właściwy kierunek jazdy. Teraz są słupki i przy niesprzyjających warunkach trzeba na przykład wyjeżdżać tyłem na drogę publiczną i to na przeciwległy pas. Paranoja.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Michal napisał(a):
Teraz są słupki i przy niesprzyjających warunkach trzeba na przykład wyjeżdżać tyłem na drogę publiczną i to na przeciwległy pas. Paranoja.

No to może któryś z właścicieli garażu się poskarżył ;)

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D