Forum

020 manewruje z naprawianą „bulwą”

zdjęcie
020 manewruje z naprawianą „bulwą”
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Bebe Tosiek

Widzę że jest szansa na powrót na przełomie lipca i sierpnia. Oczywiście z w składzie z 793 ?

wysłane przez Bebe Tosiek

Tosiek788 napisał(a):
Widzę że jest szansa na powrót na przełomie lipca i sierpnia. Oczywiście z w składzie z 793 ?

Chyba że jeszcze trzeba jeszcze pomajstrować przy 793 oraz wymienić wnętrze na nowe tj. 777+797, 784+785 i 787+794, to fakt mają już malowanie FG. Więc powrót prawdopodobnie w środku września. Pożyjemy zobaczymy.

wysłane przez RaPer782

Tosiek788 napisał(a):
Chyba że jeszcze trzeba jeszcze pomajstrować przy 793 oraz wymienić wnętrze na nowe tj. 777+797, 784+785 i 787+794, to fakt mają już malowanie FG. Więc powrót prawdopodobnie w środku września. Pożyjemy zobaczymy.

A Ty to kolejny wróżbita "Maciej"? Przyjdzie czas to i cały skład (#789 + #793) wróci do służby liniowej. Jakby nie patrząc (przynajmniej tak przypuszczam), że SWING-a naprawili szybciej ze względu na to iż pojechał na naprawę do producenta. A tutaj naprawa "KaeSa" jest robiona na miejscu stąd ta długa naprawa. No ale też trzeba wziąść pod uwagę iż właśnie skład najbardziej ucierpiał w tej kolizji. Może gdyby istniał jeszcze w Chorzowie Alstom "Konstal" (wybaczcie jeśli przekręciłem nazwę) to równie dobrze #789+#793 mogły by wrócić w podobnym czasie do służby. Nie wiem jak to się ma przy odbiorach wagonu/ów po wypadkach czy są obowiązkowe jakieś badania techniczne, jazdy próbne?
RaPer782 napisał(a):
A Ty to kolejny wróżbita "Maciej"? Przyjdzie czas to i cały skład (#789 + #793) wróci do służby liniowej. Jakby nie patrząc (przynajmniej tak przypuszczam), że SWING-a naprawili szybciej ze względu na to iż pojechał na naprawę do producenta. A tutaj naprawa "KaeSa" jest robiona na miejscu stąd ta długa naprawa. No ale też trzeba wziąść pod uwagę iż właśnie skład najbardziej ucierpiał w tej kolizji. Może gdyby istniał jeszcze w Chorzowie Alstom "Konstal" (wybaczcie jeśli przekręciłem nazwę) to równie dobrze #789+#793 mogły by wrócić w podobnym czasie do służby. Nie wiem jak to się ma przy odbiorach wagonu/ów po wypadkach czy są obowiązkowe jakieś badania techniczne, jazdy próbne?

Tosiek faktycznie wróży z fusów, ale to u niego normalne, przyzwyczaj się do tego Rafał. 789 stosunkowo szybko będzie poskładany, gorzej 793 - tam trzeba zrobić sporo rzeczy. Nikt nie wie jeszcze kiedy wróci do ruchu. Badania techniczne - obowiązek, choćby dlatego, że skład nie jeździ już ponad rok. Jazdy próbne - nie jedna, lecz wiele. 819 miał ich sporo. I na koniec ten właśnie 819 nie był naprawiony u producenta. W prywatnej firmie, chyba nawet w tym samym województwie co producent.
Post został wyedytowany przez autora.
8
Pepe napisał(a):
Tosiek faktycznie wróży z fusów, ale to u niego normalne, przyzwyczaj się do tego Rafał. 789 stosunkowo szybko będzie poskładany, gorzej 793 - tam trzeba zrobić sporo rzeczy. Nikt nie wie jeszcze kiedy wróci do ruchu. Badania techniczne - obowiązek, choćby dlatego, że skład nie jeździ już ponad rok. Jazdy próbne - nie jedna, lecz wiele. 819 miał ich sporo. I na koniec ten właśnie 819 nie był naprawiony u producenta. W prywatnej firmie, chyba nawet w tym samym województwie co producent.

Czy szczecińskie tramwaje posiadają ubezpieczenie" uto Casco?
Fryga napisał(a):
Czy szczecińskie tramwaje posiadają ubezpieczenie" uto Casco?

uto casco? ;) Nie mam informacji o obecnym roku, kilka lat temu miały.
RaPer782 napisał(a):
Może gdyby istniał jeszcze w Chorzowie Alstom "Konstal" (wybaczcie jeśli przekręciłem nazwę) to równie dobrze #789+#793 mogły by wrócić w podobnym czasie do służby.

Alstom Konstal wciąż istnieje, tylko produkuje wagony dla metra.