Forum

Przebudowa torowisk na Niebuszewie – zmiany tras linii dziennych od 9 października 2021

zdjęcie
Przebudowa torowisk na Niebuszewie – zmiany tras linii dziennych od 9 października 2021
Czy nie byłoby sensowniejsze umieszczenie przystanków 51, 78, 92, 87 i 99 po stronie zachodniej fragmentu ulicy, czyli w kierunku ul. Barbary? Byłoby znacznie mniej kręcenia. Natomiast 57, 63 i 82 byłyby po wschodniej stronie, czyli w kierunku ronda Sybiraków, co wcale wydłużyłoby trasy.
2
t105n napisał(a):
Natomiast 57, 63 i 82 byłyby po wschodniej stronie, czyli w kierunku ronda Sybiraków, co wcale wydłużyłoby trasy.

Słabo. Jadąc autobusem już-już widzisz przystanek końcowy, ale musisz jeszcze zrobić pętelkę przez Długosza.
MQ napisał(a):
Słabo. Jadąc autobusem już-już widzisz przystanek końcowy, ale musisz jeszcze zrobić pętelkę przez Długosza.

Zawsze można by było dołożyć jakiś przystanek dla wysiadających, np. tuż za zjazdem z ronda Sybiraków. Na pewno dla linii 51, 78, 87, 92, 99 byłoby to znacznie korzystniejsze rozwiązanie, oszczędzające też cenne wzkm.
maciekos95 napisał(a):
Zawsze można by było dołożyć jakiś przystanek dla wysiadających, np. tuż za zjazdem z ronda Sybiraków. Na pewno dla linii 51, 78, 87, 92, 99 byłoby to znacznie korzystniejsze rozwiązanie, oszczędzające też cenne wzkm.

Nie ma takiej potrzeby, a wozokm w tym przypadku nie mają większego znaczenia.
MQ napisał(a):
Nie ma takiej potrzeby, a wozokm w tym przypadku nie mają większego znaczenia.

A orientujesz się może ile czasu ma potrwać ta wersja organizacji ruchu?
maciekos95 napisał(a):
A orientujesz się może ile czasu ma potrwać ta wersja organizacji ruchu?

Kilkanaście dni.
1
MQ napisał(a):
Kilkanaście dni.

Mhm, to faktycznie szczegóły nie mają tu większego znaczenia. I co, potem powrót na pętlę?
maciekos95 napisał(a):
Mhm, to faktycznie szczegóły nie mają tu większego znaczenia. I co, potem powrót na pętlę?

Tak. Jakoś trzeba zrobić na nowo okolice torowiska przy wjeździe na pętle.
1
MQ napisał(a):
Słabo. Jadąc autobusem już-już widzisz przystanek końcowy, ale musisz jeszcze zrobić pętelkę przez Długosza.

Też mnie zastanawiało skąd pomysł na takie kręcenie się w kółko tych linii.

Wielki plus tej organizacji - autobusy nie będą w końcu tonąć w szczycie na Krasinskiego i Staszica.
Wielki minus - przesiąść się na cokolwiek tam to będzie dramat.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Michal napisał(a):
Wielki plus tej organizacji - autobusy nie będą w końcu tonąć w szczycie na Krasinskiego i Staszica.

Na Krasińskiego korek często sięga wiaduktu kolejowego.
t105n napisał(a):
Na Krasińskiego korek często sięga wiaduktu kolejowego.

Zgadza się, choć wydaje mi się, że jak odciąży się znacznie przystanek „Krasińskiego” i do tego autobusy skręcą dużo wcześniej opóźnienia będą znacząco mniejsze.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
3
MQ napisał(a):
Słabo. Jadąc autobusem już-już widzisz przystanek końcowy, ale musisz jeszcze zrobić pętelkę przez Długosza.

Chyba przyczyna jest inna: stojące barierki na zjeździe z ronda uniemożliwiają skręt autobusem z Niemcewicza w prawo w Kołłątaja.