Forum

Nowe torowisko, a już zniszczone…

zdjęcie
Nowe torowisko, a już zniszczone…

wysłane przez szaszlyk20 7

Ciekaw jestem, czy rozjazdy i zwrotnice są do wymiany. W końcu zostały przegrzane i pozbawione farby ochronnej...
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
6
szaszlyk20 napisał(a):
Ciekaw jestem, czy rozjazdy i zwrotnice są do wymiany. W końcu zostały przegrzane i pozbawione farby ochronnej...

Że co?

wysłane przez pioko17 38

Na czym wg autora polega zniszczenie tego torowiska? Bo albo zdjęcie jest niewyraźne, albo jestem ślepy, albo nie znam się na swojej pracy.
Post został wyedytowany przez autora.
pioko17 napisał(a):
Na czym wg autora polega zniszczenie tego torowiska? Bo albo zdjęcie jest niewyraźne, albo jestem ślepy, albo nie znam się na swojej pracy.

Był mały wypadek przy pracy w postaci pożaru tego miejsca.
5
pioko17 napisał(a):
Na czym wg autora polega zniszczenie tego torowiska? Bo albo zdjęcie jest niewyraźne, albo jestem ślepy, albo nie znam się na swojej pracy.

Rozumiem, że ten pożar tam to była taka standardowa procedura wynikająca z technologii budowy torowiska ;)?

Po takim wydarzeniu raczej można mieć obawy o trwałość tych elementów, jeśli praca zostanie kontynuowana w takim stanie jak gdyby nic...
2
leks napisał(a):
Rozumiem, że ten pożar tam to była taka standardowa procedura wynikająca z technologii budowy torowiska ;)?

Po takim wydarzeniu raczej można mieć obawy o trwałość tych elementów, jeśli praca zostanie kontynuowana w takim stanie jak gdyby nic...

Przejrzałem informacje na Komisie z ostatnich kilku tygodni i nic o żadnym pożarze nie widzę...
Oczywiście pożar uzasadnia obawy co do trwałości tych elementów. Ale tytuł zdjęcia znów tylko dla „wtajemniczonych”, ewentualnie trzeba się domyślać. Czarne podłoże to równie dobrze mogła być jakaś geowłóknina lub wykorzystanie żużli do podbudowy. Szyny mają przebarwienia, ale to również się zdarza.
Post został wyedytowany przez autora.
1
Pepe napisał(a):