Forum

Era przegubowych MAN-ów w SPAK dobiega powoli końca

zdjęcie
Era przegubowych MAN-ów w SPAK dobiega powoli końca
aktualna ocena: 3,56, liczba ocen: 48

wysłane przez Kanarek 51

Ładna wizytówka miasta po lewej stronie :)

Pozdrawiam :-)
Kanarek napisał(a):
Ładna wizytówka miasta po lewej stronie :)

Tja, skojarzyło mi się z tym:

https://www.mkm.szczecin.pl/storage/photos/big/mkm/2008/1219596068.webp
4
Kanarek napisał(a):
Ładna wizytówka miasta po lewej stronie :)

Kierowcy z pierwszej zmiany należy się odpoczynek po długiej służbie :P

wysłane przez maciekos95 2

Czy tytuł zdjęcia jest aby na pewno zgodny z rzeczywistością? Zaglądam do księgi taborowej i widzę tam jeszcze całkiem sporo przegubowych MAN-ów ze SPAK-u. No chyba, że coś mnie ominęło.

wysłane przez Waszka 64

maciekos95 napisał(a):
Czy tytuł zdjęcia jest aby na pewno zgodny z rzeczywistością? Zaglądam do księgi taborowej i widzę tam jeszcze całkiem sporo przegubowych MAN-ów ze SPAK-u. No chyba, że coś mnie ominęło.

W tym miesiącu wycofano 5 sztuk. Pozostało 6. Zatem tytuł zdjęcia wydaje się jak najbardziej adekwatny.
3

wysłane przez maciekos95 2

Waszka napisał(a):
W tym miesiącu wycofano 5 sztuk. Pozostało 6. Zatem tytuł zdjęcia wydaje się jak najbardziej adekwatny.

Jakoś nie kojarzę o tym żadnego info na KOMIS-ie. W księdze taborowej chyba też nic się nie zmieniło.

wysłane przez Waszka 64

maciekos95 napisał(a):
W księdze taborowej chyba też nic się nie zmieniło.

Radzę się upewnić.
1

wysłane przez maciekos95 2

Waszka napisał(a):
Radzę się upewnić.

Sprawdziłem wobec tego jeszcze raz. Masz na myśli to, że pojawiły się wpisy w kolumnie data zakończenia eksploatacji? Tego faktycznie nie zauważyłem wczoraj, bo zakładałem, że pojazdy nie powinny w ogóle wyświetlić się na liście jeśli są wycofane.

wysłane przez LagunaGrandtour 83

maciekos95 napisał(a):
bo zakładałem, że pojazdy nie powinny w ogóle wyświetlić się na liście jeśli są wycofane.

Jeśli wozy dalej faktycznie istnieją, czyli są na placu przewoźnika, to byłoby to niezgodne ze stanem faktycznym.
1

wysłane przez maciekos95 2

LagunaGrandtour napisał(a):
Jeśli wozy dalej faktycznie istnieją, czyli są na placu przewoźnika, to byłoby to niezgodne ze stanem faktycznym.

Jakoś wypadło mi z głowy, że jest jeszcze taka opcja. Od razu pomyślałem, że wycofane = wyjechały już. Zwłaszcza, że nie było jak na razie żadnego oficjalnego info.

wysłane przez MAN756 22

maciekos95 napisał(a):
Jakoś wypadło mi z głowy, że jest jeszcze taka opcja. Od razu pomyślałem, że wycofane = wyjechały już. Zwłaszcza, że nie było jak na razie żadnego oficjalnego info.

Wozy pewnie jeszcze są na placu, ale zostały już skreślone ze stanu co wskazuje aktualny stan taboru na stronie Spaku: http://spak.pl/stantaboru/
2

wysłane przez t105n 49

Zajrzyj na listę autobusów z Dąbia - tam też nastąpił spory wysyp.

wysłane przez Pepe 178

maciekos95 napisał(a):
Jakoś nie kojarzę o tym żadnego info na KOMIS-ie.

Bo wycofanie to kwestia ostatnich kilku dni. Na razie to się upewnialiśmy czy coś takiego miało miejsce. Sporo tu fantastów.
1