Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Najnowsza „hybryda” przedziera się przez budowę nowego ronda w Policach
Takie piękne, ale z uporem maniaka pomarańczowe wyświetlacze... ehh
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Takie piękne, ale z uporem maniaka pomarańczowe wyświetlacze... ehh
Ta czcionka z numerem taborowym stosowana jeszcze na Jelczach czy Ikarusach też mi nie pasuje. Szczecińskie spółki już dawno od niej odeszły. Raz że krój pisma, dwa kolor (niebieski) mi nie gra.
Ta czcionka z numerem taborowym stosowana jeszcze na Jelczach czy Ikarusach też mi nie pasuje. Szczecińskie spółki już dawno od niej odeszły. Raz że krój pisma, dwa kolor (niebieski) mi nie gra.
To jest czcionka, którą wprowadzono w 1994 roku wraz z nowym malowaniem miejskim (biały z czerwono-granatowymi paskami). SPPK zaadaptowało ją niedługo później do swojego malowania i tak zostało do dzisiaj. Szczecińskie spółki zmieniły czcionkę, bo zostało im to narzucone jak wchodziło FG.
Swoją drogą, najładniejsza czcionka moim zdaniem to ta stosowana do klasycznego malowania, czyli do 1994 roku. Ktoś wie jak się nazywa?
To jest czcionka, którą wprowadzono w 1994 roku wraz z nowym malowaniem miejskim.
[...]
Swoją drogą, najładniejsza czcionka moim zdaniem to ta stosowana do klasycznego malowania, czyli do 1994 roku. Ktoś wie jak się nazywa?
Jak mniemam Times New Roman. We wszystkich innych spółkach jest wykorzystywane Calibri, do którego obliguje SIM (FG 2050).
Post został wyedytowany przez autora.
Jak mniemam Times New Roman. We wszystkich innych spółkach jest wykorzystywane Calibri
Widać, że nie do końca zrozumiałeś to, o co się rozchodzi.
Times New Roman wdrożono właśnie w 1994 roku, a przedtem stosowano czcionki od szablonu, której nazwy nie znamy.
Natomiast obecną czcionką stosowaną do numerów taborowych jest Myriad Pro.
Na całym świecie źle się dzieje, koledzy...
Widać, że nie do końca zrozumiałeś to, o co się rozchodzi.
Times New Roman wdrożono właśnie w 1994 roku, a przedtem stosowano czcionki od szablonu, której nazwy nie znamy.
Natomiast obecną czcionką stosowaną do numerów taborowych jest Myriad Pro.
W sumie to właśnie tak miałem rozterkę, czy Calibri czy Myriad ale stwierdziłem, że Calibri, bo jest w SIM. Faktycznie, zrozumiałem, że chodzi o 1994+.
Post został wyedytowany przez autora.
Times New Roman wdrożono właśnie w 1994 roku, a przedtem stosowano czcionki od szablonu, której nazwy nie znamy.
Co ciekawe, te szablony dalej muszą gdzieś być dostępne, bo np. stodwójka 606 po odmalowaniu dostała numery namalowane właśnie tą czcionką. Podobnie jak Ikarus 700.
Co ciekawe, te szablony dalej muszą gdzieś być dostępne, bo np. stodwójka 606 po odmalowaniu dostała numery namalowane właśnie tą czcionką. Podobnie jak Ikarus 700.
Ikarus ma wymalowane od ręcznie zrobionego szablonu, który powstał... na podstawie nagrania TV Pomorze ;)
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Ikarus ma wymalowane od ręcznie zrobionego szablonu, który powstał... na podstawie nagrania TV Pomorze ;)
To muszę przyznać, że naprawdę dobrze to wyszło, jak oryginał (porównując do masy historycznych zdjęć dostępnych w necie).
Swoją drogą szkoda, że historyczne N-ki będące na stanie TS mają numery naklejone (a nie malowane), które nijak nie przypominają tych oryginalnych.
Co ciekawe, te szablony dalej muszą gdzieś być dostępne, bo np. stodwójka 606 po odmalowaniu dostała numery namalowane właśnie tą czcionką.
Szablony do 606 były robione świeże, specjalnie pod dekorację wagonu w 2010 roku. W razie czego nadal są schowane i bezpieczne. ;)
Post został wyedytowany przez autora.
Szablony do 606 były robione świeże, specjalnie pod dekorację wagonu w 2010 roku. W razie czego nadal są schowane i bezpieczne. ;)
Te od 700 też są, a przynajmniej były schowane w domu, pewnego modelarza ze Szczecina :)
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Post został wyedytowany przez autora.