Forum
Komunikacja na Wszystkich Świętych
W dniach od 28 października do 2 listopada w związku z wzmożonymi przewozami w kierunku cmentarzy, związanymi z dniem Wszystkich Świętych, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaplanował zmiany rozkładów jazdy kilkunastu linii tramwajowych i autobusowych oraz uruchomienie dodatkowych linii.
wysłane przez ju7ian
wysłane przez MlodyS53 78
Moim skromnym zdaniem to uruchomienie linii D15 w tym roku jest bez sensu… zamiast tego mogli co drugi kurs linii 10 wydłużyć do Dworca Niebuszewo i wyszło by na to samo
Chodzi o to aby nie mieszać, że jeden jedzie tu, a drugi tu.
Uwierz mi, ludzie nie patrzą na kierunek, tylko na numerek.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez lukaszenko 16
Uwierz mi, ludzie nie patrzą na kierunek, tylko na numerek.
Z tym to też różnie bywa akurat...
wysłane przez ju7ian
Chodzi o to aby nie mieszać, że jeden jedzie tu, a drugi tu.
Uwierz mi, ludzie nie patrzą na kierunek, tylko na numerek.
No to już nie jest ani moja ani twoja i nikogo innego wina, jedyne co to wina osoby, która patrzy tylko na numerek… a nawet jeśli tak jest jak mówisz to co to za różnica dla osoby, która zobaczy tylko linię (w tym przypadku 10), a nie zwróci uwagi na kierunek, skoro i tak do Rodła dojedzie i dalej ta 10 by mogła na luzie jechać na Niebuszewo zamiast tej podrobionej 15stki xD
wysłane przez MlodyS53 78
No to już nie jest ani moja ani twoja i nikogo innego wina, jedyne co to wina osoby, która patrzy tylko na numerek… a nawet jeśli tak jest jak mówisz to co to za różnica dla osoby, która zobaczy tylko linię (w tym przypadku 10), a nie zwróci uwagi na kierunek, skoro i tak do Rodła dojedzie i dalej ta 10 by mogła na luzie jechać na Niebuszewo zamiast tej podrobionej 15stki xD
A zobacz taki przykład.
Przychodzi ktoś na przystanek na Niebuszewie.
"Ooo 10tka, super duper, mam bezpośrednie połączenie do cmentarza"
Jedzie na cmentarz, tupta, tupta i wraca na przystanek.
Podjeżdża 10 w skróconym wariancie.
Dojeżdża do Placu Rodła. Ktoś nadal siedzi przekonany że pojedzie dalej. Tramwaj skręca.
" Ty k i ch! Gdzie jedziesz? Ty prosty człowieku, alkoholiku"
Po co takie sytuacje tworzyć? Pasażer jest zły, motorniczy jest zestresowany i poddenerwowany a przecież odpowiada za życie i zdrowie pasazerów oraz innych uczestników ruchu.
Lepiej zapobiegać za wczasu. Co Ci przeszkadza ten osobny numerek?
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Michal 2
No to już nie jest ani moja ani twoja i nikogo innego wina, jedyne co to wina osoby, która patrzy tylko na numerek… a nawet jeśli tak jest jak mówisz to co to za różnica dla osoby, która zobaczy tylko linię (w tym przypadku 10), a nie zwróci uwagi na kierunek, skoro i tak do Rodła dojedzie i dalej ta 10 by mogła na luzie jechać na Niebuszewo zamiast tej podrobionej 15stki xD
Tak jest lepiej, serio. Co roku była 8,10,14,15, a wcześniej nawet D8 czy 8bis i było Ok. Mniej zamieszania. Poza tym jaka korzyść byłby było tylko 10? Nie bardzo widzę żadnych powodów, żeby tak było.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Sebek821 1
Chodzi o to aby nie mieszać, że jeden jedzie tu, a drugi tu.
Za to niech mieszają motorniczym. 10 łączona z D15. Oby kursy D15 były po 10, a nie że totolotek co kółko i latać z tablicami jak debil.
Kiedyś to było, teraz to nie ma.
wysłane przez MlodyS53 78
Za to niech mieszają motorniczym. 10 łączona z D15. Oby kursy D15 były po 10, a nie że totolotek co kółko i latać z tablicami jak debil.
Nie znam rozkladu
Ale jeśli jest tam łączenie No to dupny pomysł.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez bartez 336
Nie znam rozkladu
Ale jeśli jest tam łączenie No to dupny pomysł.
No przecież jest w komunikacie informacja o obiegu łączonym.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez lhb178 19
Nie znam rozkladu
Ale jeśli jest tam łączenie No to dupny pomysł.
Linia i łączenie jest głównie ze względu na przerwy na Niebuszewie.
wysłane przez Michal 2
Linia i łączenie jest głównie ze względu na przerwy na Niebuszewie.
Oferta z roku na rok niestety coraz uboższa :/
A skoro mniej składów wyjedzie w tym roku to nie było możliwości, żeby więcej pociągów było kategorii C? Bo mam wrażenie, że kiedyś cała 8 co 6 minut był C i większość innych. Kategoria B była w mniejszości. Zwiększenie pojemności w jakiś sposób rekompensuje mniejszą częstotliwość i to nie tylko na Wszystkich świętych.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez bartez 336
Oferta z roku na rok niestety coraz uboższa :/
Na 1 listopada na Parkowej nie ma D11, a nawet zwykłej 11.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez stochu 2
Na 1 listopada na Parkowej nie ma D11, a nawet zwykłej 11.
W zeszłym roku D11 też nie było. Uruchomiona była raz i tylko dlatego, bo nie było jak na Rodła zawrócić z powodu remontu.
wysłane przez MlodyS53 78
W zeszłym roku D11 też nie było. Uruchomiona była raz i tylko dlatego, bo nie było jak na Rodła zawrócić z powodu remontu.
No nie mniej. W okresie wszystkich świętych gdy ludzie masowo jadą na cmentarze, moznaby pomyśleć o uruchomieniu 11 przez Parkową. Zawsze to mniejszy tłum w 7.
A powinno nam zależeć aby w tym dniu jak najwięcej ludzi jechało KM, a żeby ich dużo pojechało to trzeba im dać wiele możliwości.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez lhb178 19
No nie mniej. W okresie wszystkich świętych gdy ludzie masowo jadą na cmentarze, moznaby pomyśleć o uruchomieniu 11 przez Parkową. Zawsze to mniejszy tłum w 7.
Chciałbym zobaczyć ten tłum.
A powinno nam zależeć aby w tym dniu jak najwięcej ludzi jechało KM, a żeby ich dużo pojechało to trzeba im dać wiele możliwości.
Piszesz jakbyś nie znał sytuacji. Priorytetem zawsze będzie zapewnienie odpowiedniej częstotliwości na Gumieńce. Wydłużenia tras ponad standard wymagają zwiększenia liczby brygad.
wysłane przez Michal 2
Chciałbym zobaczyć ten tłum.
Piszesz jakbyś nie znał sytuacji. Priorytetem zawsze będzie zapewnienie odpowiedniej częstotliwości na Gumieńce. Wydłużenia tras ponad standard wymagają zwiększenia liczby brygad.
A do tego z rejonów stoczni, Emily Plater jest cały zestaw pustych autobusów :D
Więc z jednym przystankiem Parkowa, jakoś ta 7 chyba sobie jednak poradzi :D
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Michal 2
Chciałbym zobaczyć ten tłum.
Piszesz jakbyś nie znał sytuacji. Priorytetem zawsze będzie zapewnienie odpowiedniej częstotliwości na Gumieńce. Wydłużenia tras ponad standard wymagają zwiększenia liczby brygad.
A zróbmy za rok D1, D3 i D5 z Zawadzkiego
D6 z Gocławia,
D9 z Głębokiego,
D11 z Ludowej, a co tam
D 12 z Pomorzan przez Pl. Rodła
D19 z Potulickiej
D33 z Lasu Arkonskiego
D42 z Dworowej
D88 z Kościuszki na Gumieńce dwukierunkami :D
oraz XD z Kijewa :D
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez lhb178 19
Oferta z roku na rok niestety coraz uboższa :/
A skoro mniej składów wyjedzie w tym roku to nie było możliwości, żeby więcej pociągów było kategorii C? Bo mam wrażenie, że kiedyś cała 8 co 6 minut był C i większość innych. Kategoria B była w mniejszości. Zwiększenie pojemności w jakiś sposób rekompensuje mniejszą częstotliwość i to nie tylko na Wszystkich świętych.
Może i mniej składów, ale oferta od Bramy do Gumieniec ta sama (o ile wszystko wyjedzie).
Był kiedyś taki piękny 1 listopada, gdy 8 była obsadzona tylko ówczesnymi kategoriami D i E. Ale, jak widać, już się nie da.
wysłane przez Michal 2
Oferta z roku na rok niestety coraz uboższa :/
A skoro mniej składów wyjedzie w tym roku to nie było możliwości, żeby więcej pociągów było kategorii C? Bo mam wrażenie, że kiedyś cała 8 co 6 minut był C i większość innych. Kategoria B była w mniejszości. Zwiększenie pojemności w jakiś sposób rekompensuje mniejszą częstotliwość i to nie tylko na Wszystkich świętych.
Chociaż teraz dokładniej spojrzałem, że 8+10+15 razem daje co 3 minuty, czyli w sumie, jak dotychczas. Ale i tak pozostaje pytanie czy nie może być więcej kategorii C ? W końcu skrócona 10 zastępuje dawną 14 czyli kawałek do Lasu zaoszczędzony.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Pepe 236
Ale i tak pozostaje pytanie czy nie może być więcej kategorii C ? .
Na papierze Michał wszystko można tylko co z tego jak:
- Tramwaje ledwo skleciły na 1 listopada 13 składów KT4Dt i to dlatego, że cały październik nad tym rzeźbiono. Do tego jeszcze przed samą godziną zero 156+157 i 136+137 rozsypały się na tyle skutecznie, że nie było można z nich skorzystać - więc 11 sztuk składów KT4...
- Ten sam przewoźnik nie ma na tyle parcia na odpowiednie planowanie że w środę sporą ilość wysokich składów na liniach Gumienieckich stanowiły ledwo żyjące T6, a składy KT4 wypchnięto na 7 czy 12. Bo za dużo trzeba było przestawić na zajezdni? No tak to wygląda. Oczywiście są jeszcze kwestie kolejki do przeglądów i innych pierdół, ale na ten jeden dzień można było się bardziej postarać. Zresztą to bolączka od wielu lat, ale nigdy nie było tego aż tak widać jak w środę.
W tym przypadku winiłbym kogoś innego niż Zarząd Dróg.
wysłane przez Michal 2
Na papierze Michał wszystko można tylko co z tego jak:
- Tramwaje ledwo skleciły na 1 listopada 13 składów KT4Dt i to dlatego, że cały październik nad tym rzeźbiono. Do tego jeszcze przed samą godziną zero 156+157 i 136+137 rozsypały się na tyle skutecznie, że nie było można z nich skorzystać - więc 11 sztuk składów KT4...
- Ten sam przewoźnik nie ma na tyle parcia na odpowiednie planowanie że w środę sporą ilość wysokich składów na liniach Gumienieckich stanowiły ledwo żyjące T6, a składy KT4 wypchnięto na 7 czy 12. Bo za dużo trzeba było przestawić na zajezdni? No tak to wygląda. Oczywiście są jeszcze kwestie kolejki do przeglądów i innych pierdół, ale na ten jeden dzień można było się bardziej postarać. Zresztą to bolączka od wielu lat, ale nigdy nie było tego aż tak widać jak w środę.
W tym przypadku winiłbym kogoś innego niż Zarząd Dróg.
No właśnie widziałem prawie pustą KT4 na 7 i przecierałem oczy ze zdumienia … podczas gdy zaraz jechała zawalona po sufit T6! Ktoś powinien beknąć za to. To jest jakieś wielkiebnieporozumienie. Ludzie chętnie korzystali z tramwajów, Pl. Kościuszki pękał w szwach, a tu takie olewactwo… dramat !
Z drukuj strony od kilku lat obserwuję w miarę dobrze obsadzaną 8, podczas, gdy to te najkrótsze linie, w tym roku 10, powinny mieć priorytet do kategorii C.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez pioko17 38
No właśnie widziałem prawie pustą KT4 na 7 i przecierałem oczy ze zdumienia … podczas gdy zaraz jechała zawalona po sufit T6! Ktoś powinien beknąć za to. To jest jakieś wielkiebnieporozumienie. Ludzie chętnie korzystali z tramwajów, Pl. Kościuszki pękał w szwach, a tu takie olewactwo… dramat !
To jest zarządzanie w TS, nihil novi. Nikt z tym nic nie zrobi.
wysłane przez Cezar007 2
To jest zarządzanie w TS, nihil novi. Nikt z tym nic nie zrobi.
Strasznie mnie drażni takie nas wszystkich podejście. Zrobi się. Trzeba o tym dużo mówić i wszędzie.
Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
wysłane przez Luke_Police 163
Na papierze Michał wszystko można tylko co z tego jak:
- Ten sam przewoźnik nie ma na tyle parcia na odpowiednie planowanie że w środę sporą ilość wysokich składów na liniach Gumienieckich stanowiły ledwo żyjące T6, a składy KT4 wypchnięto na 7 czy 12. Bo za dużo trzeba było przestawić na zajezdni? No tak to wygląda.
Ja bym tu szukał przyczyny w kadrach. Wiele mówi się w mediach o braku motorniczych (i kierowców autobusów też), ale jakoś zupełnie przemilcza się kwestie pracowników zaplecza. Obstawiam, że fizycznie nie było komu tego lepiej zaplanować i zrobić bo zabrakło rąk do pracy. 10 lat temu to tam była ekipa ustawiaczy na każdej zmianie - kiedy trzeba było wyciągnąć wagon z końca placu, to wstawało pięciu ludzi, każdy brał jeden skład z tego samego toru i objeżdżał nim zajezdnię i bardzo szybko potrzebny wagon był "odkopany". Nie byłbym pewien, czy obecnie stan zatrudnienia umożliwia takie szybkie manewry.
Technik serwisu :)
wysłane przez Sebek821 1
Linia i łączenie jest głównie ze względu na przerwy na Niebuszewie.
G.no prawda ;)
Kiedyś to było, teraz to nie ma.
wysłane przez MQ ?
G.no prawda ;)
O, wiesz lepiej? Ciekawe.
wysłane przez RaPer782_2 0
wysłane przez lhb178 19
A wiadomo czy zajezdnię wystawią rezerwy na pętlach w razie "W" jak to bywało w poprzednich latach? 🤔 Tak wiem braki robią swoje, ale może jednak da się coś złapać 🙂
Polowanie na rezerwy można sobie darować.
wysłane przez MQ ?
Polowanie na rezerwy można sobie darować.
Autobusowe pojedyncze będą.
wysłane przez Tosiek 17
Autobusowe pojedyncze będą.
A wiadomo gdzie będą stacjonowały?
SU18 #788 Król Szos
wysłane przez MQ ?
A wiadomo gdzie będą stacjonowały?
Dopisane.
wysłane przez Mareczek 5
Autobusowe pojedyncze będą.
By się przydały, bo dziury w rozkładzie po prawie 40 minut w środku Wszystkich Świętych np. na D07 (13:48-14:24) nie jest najwspanialszym rozwiązaniem.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
By się przydały, bo dziury w rozkładzie po prawie 40 minut w środku Wszystkich Świętych np. na D07 (13:48-14:24) nie jest najwspanialszym rozwiązaniem.
W poprzednich latach nikt nie zgłaszał z tym problemu, a kierowca przerwę mieć musi. Nie sądzę, żeby ktoś skierował tam rezerwę, bo będzie ona wówczas „stracona” na dwie godziny przy minimalnym efekcie.
wysłane przez bartez 336
W poprzednich latach nikt nie zgłaszał z tym problemu, a kierowca przerwę mieć musi.
Nie każdy od razu leci że skarga.
Wiadomo, że można pojechać czymś innym i się przesiąść gdzieś, ale jak ktoś czeka na tą konkretną linię no to taka duża luka to problem.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez MQ ?
Nie każdy od razu leci że skarga.
Wiadomo, że można pojechać czymś innym i się przesiąść gdzieś, ale jak ktoś czeka na tą konkretną linię no to taka duża luka to problem.
Trudno, taki urok linii cmentarnych. Na większości z nich są większe lub mniejsze przerwy około 13 (chyba że postoje na pętli są takie, że przerwa sama wychodzi, np. D67). Załatanie tej dziury wymagałoby wstawienia tam autobusu (albo dwóch, zależnie od linii), a jest to w tym dniu towar deficytowy. Rezerwy też są przeznaczone do tego, żeby jeździć, a nie stać i czekać na to, żeby w odpowiednim momencie wskoczyć na jakąś linię i zrobić na niej kółko.
wysłane przez Sebek821 1
Trudno, taki urok linii cmentarnych. Na większości z nich są większe lub mniejsze przerwy około 13 [ciach]
Polecam 10/1, która ma 4 minuty by przebrać się w D15 na Gumieńcach :) W dodatku w największym szczycie, czyli przed 16 <3
Kiedyś to było, teraz to nie ma.
wysłane przez lhb178 19
Polecam 10/1, która ma 4 minuty by przebrać się w D15 na Gumieńcach :) W dodatku w największym szczycie, czyli przed 16 <3
A co, nie zmieścisz się? Niektóre brygady miały minutę. Urok minimalizacji liczby służb i dodawania kolejnych przerw w przepisach.
PS. Największy szczyt zawsze był 11-12.
wysłane przez Mareczek 5
W poprzednich latach nikt nie zgłaszał z tym problemu, a kierowca przerwę mieć musi. Nie sądzę, żeby ktoś skierował tam rezerwę, bo będzie ona wówczas „stracona” na dwie godziny przy minimalnym efekcie.
D07 z rana jest f=15, od 12 jest f=12, czyli wpada co najmniej jeden wóz extra. Nie da rady go wystawić ową godzinę wcześniej i rozplanować posiłki równomiernie? Do tego można zrobić posiłek co drugi pojazd (posiłki wyjdą bardziej rozciągnięte w czasie), aby dziura nie była aż tak odczuwalna dla pasażera.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
D07 z rana jest f=15, od 12 jest f=12, czyli wpada co najmniej jeden wóz extra. Nie da rady go wystawić ową godzinę wcześniej i rozplanować posiłki równomiernie?
No i tak jest. Najpóźniejsza (9) zaczyna o 12:53 i w tym czasie ta brygada, która wyjechała najwcześniej (1) ma już swój posiłek.
Do tego można zrobić posiłek co drugi pojazd (posiłki wyjdą bardziej rozciągnięte w czasie), aby dziura nie była aż tak odczuwalna dla pasażera.
Co drugi to nie przy dwugodzinnym obiegu, gdzie tych obiegów na każdą brygadę przypada mało (min 3, max 4).
wysłane przez Mareczek 5
No i tak jest. Najpóźniejsza (9) zaczyna o 12:53 i w tym czasie ta brygada, która wyjechała najwcześniej (1) ma już swój posiłek.
To ile ten posiłek trwa? 45?
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
To ile ten posiłek trwa? 45?
Od 36 do 48.
wysłane przez Vlogus123 8
wysłane przez stochu 2
Próbowałem odszukać informacji odnośnie linii cmentarnych uruchamianych przez Gminę Police i nie mogłem znaleźć żadnej informacji odnośnie linii D1 (Tanowska Cmentarz - Tanowska Cmentarz) i D2 (Tanowska Cmentarz - Jasienica Cmentarz). Wiadomo, czy w tym roku zostaną uruchomione?
Okrężna będzie.
wysłane przez Vlogus123 8
Okrężna będzie.
A czy mógłbyś podać źródło, w którym się dowiedziałeś, że będzie? Z chęcią zobaczę odrazu rozkłady.
wysłane przez jas59 ?
A czy mógłbyś podać źródło, w którym się dowiedziałeś, że będzie? Z chęcią zobaczę odrazu rozkłady.
Burmistrz Polic 27 października 2023 poinformował, że w dniach 31 października oraz 1 listopada 2023 roku uruchomiona zostanie dodatkowa bezpłatna komunikacja w związku z Dniem Wszystkich Świętych.
Autobus zatrzymywać się będzie na przystankach:
Tanowska, Chodkiewicza, Wyszyńskiego, Osiedle Chemik, Piaskowa Szkoła, Piaskowa, Grzybowa, Przybora, Mazurska, Mścięcino Krzyżówka, Wojska Polskiego, Police Rynek, Grunwaldzka, Cmentarz.
Godziny odjazdów z przystanku autobusowego przy ulicy Tanowskiej: 9:00, 9:30, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:00, 18:30, 19:00.
cogito ergo sum
wysłane przez Vlogus123 8
Burmistrz Polic 27 października 2023 poinformował, że w dniach 31 października oraz 1 listopada 2023 roku uruchomiona zostanie dodatkowa bezpłatna komunikacja w związku z Dniem Wszystkich Świętych.
Autobus zatrzymywać się będzie na przystankach:
Tanowska, Chodkiewicza, Wyszyńskiego, Osiedle Chemik, Piaskowa Szkoła, Piaskowa, Grzybowa, Przybora, Mazurska, Mścięcino Krzyżówka, Wojska Polskiego, Police Rynek, Grunwaldzka, Cmentarz.
Godziny odjazdów z przystanku autobusowego przy ulicy Tanowskiej: 9:00, 9:30, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:00, 18:30, 19:00.
Dziękuję za informację! :)
wysłane przez SOLARIS3055 17
wysłane przez BrokułaV6 7
Czy będą dostępne rozkłady jazdy dla każdej dodatkowej linii cmentarnej ?
Nie wiem czy na komisie będzie rozkład jazdy dla cmentarek. Jeśli chcesz znaleźć kursy danej brygady, to znajdują się w aplikacji i stronie "Czynaczas".
wysłane przez maciekos95 3
wysłane przez MlodyS53 78
Czy ktoś jeszcze oprócz mnie zauważył policki wóz (niestety nie pamiętam numeru), który kursował wczoraj na D07 z napisem na przednim wyświetlaczu "707 Police Polana"? Minąłem go jakoś po godz. 13 na Traugutta. Liczyłem na to, że ktoś uwieczni ten artefakt i będzie po nim pamiątka w galerii, ale na razie nic się nie pojawiło.
Widziałem, nie sfociłem.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez LagunaGrandtour 105
Minąłem go jakoś po godz. 13 na Traugutta. Liczyłem na to, że ktoś uwieczni ten artefakt i będzie po nim pamiątka w galerii
Poniekąd był to błąd wynikający z niewiedzy i braku umiejętności czytania ze zrozumieniem kierowcy. Od 14 jeździł już z prawidłowym oznakowaniem D07.
wysłane przez Damixxx 4
Czy ktoś jeszcze oprócz mnie zauważył policki wóz (niestety nie pamiętam numeru), który kursował wczoraj na D07 z napisem na przednim wyświetlaczu "707 Police Polana"? Minąłem go jakoś po godz. 13 na Traugutta. Liczyłem na to, że ktoś uwieczni ten artefakt i będzie po nim pamiątka w galerii, ale na razie nic się nie pojawiło.
Udało mi się uchwycić z kierunkiem 707 Szczecin Karola Miarki
https://imgur.com/a/BrrYAp0
wysłane przez Michal 2
Czy ktoś jeszcze oprócz mnie zauważył policki wóz (niestety nie pamiętam numeru), który kursował wczoraj na D07 z napisem na przednim wyświetlaczu "707 Police Polana"? Minąłem go jakoś po godz. 13 na Traugutta. Liczyłem na to, że ktoś uwieczni ten artefakt i będzie po nim pamiątka w galerii, ale na razie nic się nie pojawiło.
Jakie wskrzeszenie ? To kiedyś było 807 ;)
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez maciekos95 3
Jakie wskrzeszenie ? To kiedyś było 807 ;)
Tak, to prawda. Ale linia 707 również istniała w historii naszej KM, był to darmobus z Tesco na Niebuszewo.
wysłane przez Michal 2
Tak, to prawda. Ale linia 707 również istniała w historii naszej KM, był to darmobus z Tesco na Niebuszewo.
Racja, był taki. W tamtych czasach była cała sieć darmobusów. Jak się znało dobrze ich rozkład możny było jeździć za darmo po dużej części miasta. :D
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez mlodzianiasz 5
Jakie wskrzeszenie ? To kiedyś było 807 ;)
D07 wcześniej (tj. w latach 2015-2019) miało numer 880, a nie 807.