Forum

Na „jedynce” Tatry KT4Dt w pojedynczym zestawieniu pojawiają się rzadziej niż wcześniej

zdjęcie
Na „jedynce” Tatry KT4Dt w pojedynczym zestawieniu pojawiają się rzadziej niż wcześniej
aktualna ocena: 4,30, liczba ocen: 10
Moim zdaniem powinni dołożyć do Tatr 101-135 sprzęgi (do tych co mogą? - nie wiem, które ale wiem że któreś mogą) i z nich też formować składy. Przy obecnym kryzysie taborowym przydałoby się kilka dodatkowych składów.
1
mrstahuu napisał(a):
Moim zdaniem powinni dołożyć do Tatr 101-135 sprzęgi (do tych co mogą? - nie wiem, które ale wiem że któreś mogą) i z nich też formować składy. Przy obecnym kryzysie taborowym przydałoby się kilka dodatkowych składów.

Ale z tego co "fizycznie" wiadomo jeszcze kabel między wagonami trzeba skombinować 😉 No chyba, że kiedy dobrych lat temu łączyli w skład 103 + 104 owego kabla nie było (?) Nie dam sobie teraz za to ręki uciąć 🙂
mrstahuu napisał(a):
Moim zdaniem powinni dołożyć do Tatr 101-135 sprzęgi (do tych co mogą? - nie wiem, które ale wiem że któreś mogą) i z nich też formować składy. Przy obecnym kryzysie taborowym przydałoby się kilka dodatkowych składów.

5 lat temu powstał taki skład z wagonów 103 i 104. Był na tyle awaryjny, że szybko został rozłączony.
mrstahuu napisał(a):
Moim zdaniem powinni dołożyć do Tatr 101-135 sprzęgi (do tych co mogą? - nie wiem, które ale wiem że któreś mogą) i z nich też formować składy. Przy obecnym kryzysie taborowym przydałoby się kilka dodatkowych składów.

Nawet nie kryzysie taborowym, a kryzysie pracowniczym. Większe pociągi w jakimś stopniu rekompensują pociętą częstotliwość. W obecnej rozkładowej sytuacji, która mamy powinno się wysyłać same składy. Pojedyncza KT4 to w dzień świąteczny ewentualnie ma rację bytu.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
4