Forum
Jest szansa, że późną wiosną pojedziemy tędy tramwajem
wysłane przez bartez 336
Jeżeli uważacie, że pojedziemy tamtędy późną wiosną, to polecam zobaczyć na ulicę Kolumba
A ja polecam poczytać jakie problemy są na Kolumba.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez MQ ?
Ja bym się na takim zdaniem polecałbym pochylić. Jeżeli uważacie, że pojedziemy tamtędy późną wiosną, to polecam zobaczyć na ulicę Kolumba
Ulica Sosabowskiego w dużej mierze budowana jest w terenie, gdzie wcześniej nic nie było poza działkami i niewielkimi zabudowaniami. Widać zresztą, że największe postępy są właśnie w tych miejscach, a najmniejsze tam, gdzie wcześniej istniały drogi, konieczna jest przebudowa infrastruktury podziemnej i utrzymanie ruchu, czyli okolice dawnej pętli „Krzekowo”.
Ulica Kolumba to przede wszystkim problem źle zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej. Wykonawca dostał mapy, które nie zgadzały się ze stanem faktycznym. Niestety uzgadnianie z właścicielami przebiegu nowych rurociągów, gazociągów itp. trwa miesiącami (co samo w sobie jest patologią). Gdy wykonawca „wygrzebie się” z ziemi, powinno już pójść szybko.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez mrstahuu 0
A czy już są jakieś wstępne pomysły, co i gdzie pojedzie ? Bo koniec 5 i 7 na Zawadzkiego byłby jednak zmarnowaniem potencjału tego miejsca.
Na razie są braki kadrowe, ale może 7 na Głębokie?
wysłane przez MQ ?
A czy już są jakieś wstępne pomysły, co i gdzie pojedzie ? Bo koniec 5 i 7 na Zawadzkiego byłby jednak zmarnowaniem potencjału tego miejsca.
Zawadzkiego to siłą rzeczy plan minimum, ale przez długi czas pewnie również maksimum. Po otwarciu Wyzwolenia 10 miała dojechać do Głębokiego. Życie zweryfikowało te plany, więc i z planami co do 5 i 7 nie ma co szaleć.