Forum
Powrót „trójki” i zmiana trasy „dwójki”
- Powrót „trójki” i zmiana trasy „dwójki”
- Nareszcie!
wysłane przez wolvo1565 24
wysłane przez Mcarkcel 2
Prosimy częściej o wybory i takie cuda 🙂
A kto wie, co jeszcze wymyślą włodarze naszego miasta, żeby zwiększyć poparcie. Może magiczne przywrócą A, G i H, albo zwiększą częstotliwość linii 61 w weekendy.
wysłane przez fan004 86
A kto wie, co jeszcze wymyślą włodarze naszego miasta, żeby zwiększyć poparcie. Może magiczne przywrócą A, G i H, albo zwiększą częstotliwość linii 61 w weekendy.
Jeszcze "czwórka" wróci na rozkopane Pomorzany. ;P
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Burdziq 4
A kto wie, co jeszcze wymyślą włodarze naszego miasta, żeby zwiększyć poparcie. Może magiczne przywrócą A, G i H, albo zwiększą częstotliwość linii 61 w weekendy.
Na powrót G czy H to bym nie liczył, ale dobrą zagrywką wyborczą byłoby przywrócenie A zamiast zwiększania częstotliwości kursowania B. Brygadowo wychodzi podobnie, a wizerunkowo zdecydowanie lepiej.
wysłane przez Kostek 2
Na powrót G czy H to bym nie liczył, ale dobrą zagrywką wyborczą byłoby przywrócenie A zamiast zwiększania częstotliwości kursowania B. Brygadowo wychodzi podobnie, a wizerunkowo zdecydowanie lepiej.
Przywrócenie A byłoby dobrym pomysłem. Linia B przez to, że obsługuje kilka dużych osiedli jeździ ciągle pełna, nawet po zwiększeniu ilości brygad. Linia A z Bukowego przykładowo do Studziennej odciążyłaby B, a także linie jadące z Rodła w rejony Komuny Paryskiej i Hożej. Uparli się na to B i nie zdziwiłbym się jakby dołożyli kolejne brygady, które obsługiwałby PKS.
wysłane przez miste −1
Przywrócenie A byłoby dobrym pomysłem. Linia B przez to, że obsługuje kilka dużych osiedli jeździ ciągle pełna, nawet po zwiększeniu ilości brygad. Linia A z Bukowego przykładowo do Studziennej odciążyłaby B, a także linie jadące z Rodła w rejony Komuny Paryskiej i Hożej. Uparli się na to B i nie zdziwiłbym się jakby dołożyli kolejne brygady, które obsługiwałby PKS.
Są plusy i minusy. Długie B i brak A ułatwia np. podróż na trasie Arkońskie-Bukowe. Plusem też jest równomierność kursowania, a nie że B jedzie pełne bo zbiera ludzi z całej trasy, a A puste bo zbiera ludzi tylko od Rodła. Tak samo jak ktoś chce jechać np. na trasie Słoneczne-Kołłątaja to ma autobus co 7,5 minuty, a nie co 12.
A na trasie Studzienna-Bukowe/Słoneczne popieram, ale na to już chyba szans nie ma. Jakiekolwiek poważne wieści o powrocie A zawsze dotyczyły go na trasie Rodła-Bukowe, co moim zdaniem nie jest takie piękne. Oszczędność może 1 brygady, a dla pasażerów więcej utrudnień niż ułatwień.
wysłane przez pawelp19 −3
A kto wie, co jeszcze wymyślą włodarze naszego miasta, żeby zwiększyć poparcie. Może magiczne przywrócą A, G i H, albo zwiększą częstotliwość linii 61 w weekendy.
Stawiam, że następne będzie huczne otwarcie węzła przesiadkowego na Placu Rodła.
wysłane przez Mcarkcel 2
Stawiam, że następne będzie huczne otwarcie węzła przesiadkowego na Placu Rodła.
Ale że ogłoszą to dzień po twoim komentarzu, się nie spodziewałem. Teraz można wrócić do snucia teorii, co jeszcze powstanie przed wyborami.
wysłane przez bartez 336
Ale że ogłoszą to dzień po twoim komentarzu, się nie spodziewałem. Teraz można wrócić do snucia teorii, co jeszcze powstanie przed wyborami.
Plac Rodła to raczej nie jest powód do chwały. Mega opóźnienie w zakończeniu prac, a ponadto non stop jakieś kolizję i utrudnienia.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez fan004 86
Plac Rodła to raczej nie jest powód do chwały. Mega opóźnienie w zakończeniu prac, a ponadto non stop jakieś kolizje i utrudnienia.
To jak ocenić Kolumba? ;P
A tak na poważnie, to w całej tej dyskusji o wyborach zapominamy o jednym - przez nie faktycznie inwestycje są oddawane. I czego by nie mówić o kartach przetargowych, zachętach itp. pamiętajmy, że mimo wszystko z komunikacji miejskiej będzie się w końcu korzystało trochę lepiej.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez z@kręcony17 −1
Prosimy częściej o wybory i takie cuda 🙂
Dokładnie 😂 Czy tylko mi się wydaje czy na trójce zadebiutują swingi? 🫣
wysłane przez Miejska Tatra −1
wysłane przez bartez 336
Dokładnie 😂 Czy tylko mi się wydaje czy na trójce zadebiutują swingi? 🫣
Teraz będzie odwrotna sytuacja czyli dużo tras dostępnych dla niskaczy i malo, sprawnego takiego taboru.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez krzysiek44 1
Teraz będzie odwrotna sytuacja czyli dużo tras dostępnych dla niskaczy i malo, sprawnego takiego taboru.
A czy nie lepszym wyjściem byłoby przerzucić brygady niskie z 3 na 2 żeby z powrotem była to linia w całości niska? a wysokie brygady przerzucić na 3 zrobić zamianę powrócić do tego co było przed remontem? 3-ka i tak była wysoka ewentualnie beta jeździła.
wysłane przez Waszka 80
A czy nie lepszym wyjściem byłoby przerzucić brygady niskie z 3 na 2 żeby z powrotem była to linia w całości niska? a wysokie brygady przerzucić na 3 zrobić zamianę powrócić do tego co było przed remontem? 3-ka i tak była wysoka ewentualnie beta jeździła.
XD. Zastanów się pięć razy czy lepiej mieć dwie linie obsadzone co drugi kurs niskim, czy jedną w całości i drugą wcale.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez man 128
A czy nie lepszym wyjściem byłoby przerzucić brygady niskie z 3 na 2 żeby z powrotem była to linia w całości niska? a wysokie brygady przerzucić na 3 zrobić zamianę powrócić do tego co było przed remontem?
A co z obsługą szpitala na Arkońskiej? Pasażerowie nie byliby zadowoleni, jeśli jedyne tramwaje na tej trasie byłyby wysokopodłogowe - szczególnie, że teraz już tak być nie musi.
wysłane przez Danix777 4
Prosimy częściej o wybory i takie cuda 🙂
Wybory wyborami, ale czy miasto będzie po wyborach w stanie to utrzymać.
wysłane przez bartez 336
Wybory wyborami, ale czy miasto będzie po wyborach w stanie to utrzymać.
No, ale to już będzie po wyborach czyli stołki bezpieczne.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez t105n 49
wysłane przez krzysiek44 1
Co by nie pisać, to tramwaj co 15 minut między Bramą Portową a Niebuszewem to było zdecydowanie za mało. Nawet poza szczytem było gęsto w pojazdach.
A czy nie lepiej byłoby przedłużyć 10 do Niebuszewa?
wysłane przez miste −1
A czy nie lepiej byłoby przedłużyć 10 do Niebuszewa?
Oczywiście, ze byłoby lepiej, ale wizerunkowo słabiej, bo nie byłoby kolejnej linii.
Można by powiedzieć, że przywrócenie 3 powoduje zwiększenie liczby kursów na trasie Rodła-Brama Portowa. Ale po co to nie wiem.
wysłane przez z@kręcony17 −1
wysłane przez Mareczek 5
Moim zdaniem o wiele lepsze by było pozostawienie linii 2 na trasie Zawadzkiego - Turkusowa ponieważ obecnie ta linia z prawobrzeża jedzie przez całe centrum miasta dalej do szpitala łącząc prawy brzeg z dużym osiedlem. Zamiast tej całej 3 na Potulicką (gdzie tam obecnie 1 9 i 806 dojeżdża) wystarczyłoby dołożyć dwie brygady na linie 10 i wydłużyć ją na Dworzec Niebuszewo. No ale cóż, idą wybory a nagłówki w wiadomościach typu „przywrócenie linii 3” wyglądają lepiej niż „wydłużymy kursowanie linii 10”
1) W układzie podstawowym 3 zapewnia dojazd z dworca do szpitala wojewódzkiego.
2) Z koordynacji sieci wychodzi, że 10 jechałaby 2 min przed 2, a drugą stronę 2 min za nią. W przypadku uruchomienia 3, możesz skoordynować kursy naprzemiennie co 7-8 minut od Kołłątaja do Bramy Portowej.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids