Forum

GMV: Kalibracja systemów informacji trwa do trzech...

Zainstalowanie inteligentnego systemu spinającego komunikację miejską to dopiero połowa sukcesu. Dalej następuje pełna kalibracja, która nadwyręża cierpliwość niejednego pasażera. O mobilności w ujęciu technologii pomocnych w transporcie rozmawiamy z firmą GMV, która te rozwiązania wdraża na światowe rynki.
Nie znoszę zakłamywania rzeczywistości przez Panów i Panie zza biurka zatem jest moja reakcja: http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/gmv-kalibracja-systemow-informacji-trwa-do-trzech-miesiecy-52987.html

A gdyby komentarz usunięto to: "Pasażerowie w Szczecinie skarżyli się jednak, że zamontowany system nie działa tak jak należy – i to przez długi czas. Czemu tak się działo i czy jest już lepiej?

To prawda, mieliśmy pewne problemy w początkowej fazie projektu, ale od tego czasu sytuacja uległa poprawie, a teraz system działa w sposób stabilny."

Panie Rafale Krzysiak najpierw polecam pojeździć autobusami i tramwajami w Szczecinie i zobaczyć jak Państwa "genialne" urządzenia działają, a potem proszę wypisywać tutaj teksty samozachwalające firmę GMV. Otóż ja tak np. dzisiaj na jednej z linii, konkretnie 896 byłem według Państwa systemu na przystanku Dworzec Główny. A dla niezorientowanych dodam, że ten przystanek nie ma nic wspólnego z tą linią. Jeden pasażer chciał odbić w kasowniku elektroniczny bilet i to mu się nie udało z powodu błędnego przystanku. I nie jest to wyjątek niedziałania systemu GMV, tylko smutna rzeczywistość, którą najpierw należałoby poznać w rzeczywistości, a nie obserwować system z monitora Zditm, który coś tam pokazuje, tylko niekoniecznie prawdę. A ciekawe jest to, że system GMV został odebrany i faktury zapłacone, prędzej niż doprowadzono go do 100% sprawności. Ciekawe prawda?
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
GMV: Kalibracja systemów informacji trwa do trzech... · 7 lat temu · Jasiek