Forum
Jeżdżą stare i nowe
wysłane przez MQ ?
Hehehehe. A nowe autobusy to nad dziurami w drodze pewnie przefruwają.
wysłane przez t105n 49
wysłane przez LLUZNIAK
> No jeśli widziane często na 63 autobusy #3027 (rocznik 2003) > lub #3029 (rocznik 2004) są stare, to poprosze definicję > autobusu nowego.
Autobus nowy - niskopodłogowy autobus wyprodukowany maksymalnie rok temu wyposażony w klimatyzację przedziału pasażerskiego zaprogramowaną "na sztywno" (bez możliwości wyłączenia :P ), fotelami lotniczymi w ilości pasażerów + 10% zapasu (coby był wybór) oraz indywidualnymi zestawami telewizji satelitarnej tudzież odtwarzaczami DVD z dużą "ofertą programową". Zawieszenie takiego pojazdu powinno być na tyle miękkie, aby podczas jazdy pojazd "unosił się" nad serem szwajcarskim (naszymi drogami) nie przenosząc żadnych drgań na nadwozie. Silnik (najlepiej elektryczny niskoobrotowy) powinien mieć odpowiednią moc aby wraz z dobrze dobranym osprzętem (mostem i skrzynią biegów) zapewniać duże przyspieszenie oraz Vmax=100 kmph.
To by było tyle z literatury S-F ;)
Co do artykułu natomiast to z obserwacji wiem, że to na brygadach obsługiwanych przez SPAK pojawiają się złomy (LF jest tam dość rzadkim widokiem), natomiast brygady SPPK zawszę są obsługiwane conajmniej dwoma LF (niestety- już niedługo).
--- I wish I were...
wysłane przez t105n 49
> Autobus nowy - niskopodłogowy autobus
(itd.)
Dobre!!! :-)
> Co do artykułu natomiast to z obserwacji wiem, że to na > brygadach obsługiwanych przez SPAK pojawiają się złomy
NL223 zdarzały się, ale rzadko, czasem jest 120M, natomiast standardem SPAKowskich brygad na 63 jest M-11.
wysłane przez LLUZNIAK
Wiem - dość często mam okazję posiedzieć sobie przez ok 18 minut na Pokoju :) W sumie to powiedziałbym, że MAN pojawia się tam raz na dwa - trzy tygodnie, a najczęstszym widokiem są (jak wspomniałeś) M11'ki.
--- I wish I were...