Forum

Czy zakup 20 używanych wagonów Tatra KT4Dt to...

wysłane przez xyz (gość)

Moim zdaniem bezsensowne jest kupowanie 20 tramwajów z Berlina. Zwarzywszy na to, że mają one po 20 lat. W ten sposób nie odmłodzimy swojego taboru.
xyz napisał(a):

> Moim zdaniem bezsensowne jest kupowanie 20 tramwajów z > Berlina. Zwarzywszy na to, że mają one po 20 lat. W ten > sposób nie odmłodzimy swojego taboru.

Tramwaj to nie autobus i jak widać po przykładzie GT6 okres eksploatacji jest "ciut" dłuższy tj. dochodzi do nawet do 50 lat.

--- I never wanna leave this place.

So never mind the darkness.

wysłane przez DamTram (gość)

konjo napisał(a):

> Tramwaj to nie autobus i jak widać po przykładzie GT6 okres > eksploatacji jest "ciut" dłuższy tj. dochodzi do nawet do 50 > lat.

tak ale mogłyby dłużej "żyć" gdyby nie tory!! i pasażerowie!! Najpierw trzeba zrobić tory i kupić te tatry pozbyć sie 102Na. Ale przed tym torowiska chociaż w tych najgorszych miejscach, bo tatra wyjeżdżając na linie się zepsuje... później można myśleć o nowszym albo całkiem nowym taborze.
DamTram napisał(a):

> tak ale mogłyby dłużej "żyć" gdyby nie tory!! i pasażerowie!! > Najpierw trzeba zrobić tory i kupić te tatry pozbyć sie 102Na.

Tory są w złym stanie, do niskich się nie nadają, ale jeżeli już do używanych wysokich mamy robić akcje przystosowania to jakie widzisz szansy na choć drobną poprawę? Dobrze wiesz, że torowiska nie zostaną wyremontowane, bo nakłady miasta na ten cel są śmieszne, niestety nie jesteśmy aglomeracją powyżej 0,5 mil. mieszkańców i na takie projekty jak Poznań czy Kraków nie możemy liczyć, to w związku z tym mamy żyć perspektywą, że nasze wnuki pojadą jakimś przyzwoitym wagonem?

--- I never wanna leave this place.

So never mind the darkness.
> niestety nie jesteśmy aglomeracją powyżej 0,5 mil. mieszkańców i na > takie projekty jak Poznań czy Kraków nie możemy liczyć Na szczęście jest inaczej:) I w następnych projektach ZPORRowskich na lata 2007-2013 jesteśmy już ujęci jako aglomeracja:) Pzdr /techno

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
techno napisał(a):

> Na szczęście jest inaczej:) I w następnych projektach ZPORRowskich na > lata 2007-2013 jesteśmy już ujęci jako aglomeracja:)

I chwała Najwyższemu, lepiej późno niż wcale.

cogito ergo sum

wysłane przez Pawel (gość)

> Na szczęście jest inaczej:) I w następnych projektach ZPORRowskich na > lata 2007-2013 jesteśmy już ujęci jako aglomeracja:)

skąd ta informacja?
> skąd ta informacja?

zarówno z miasta jak i od znajomej osoby z komitetu sterującego:]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez Pawel (gość)

> zarówno z miasta jak i od znajomej osoby z komitetu sterującego:]

w koncu udało mi się dotrzeć do projektu tego dokumentu :) rzeczywiscie jestesmy tam juz aglomeracją. martwi mnie natomiast inna sprawa mianowicie dość uboga ilość projektów ze Szczecina - tzn tylko budowa SST i zakup tramwajów :/ a co na przykład z budową linii tramwajowej na Cukrową została już skreślona?
> sprawa mianowicie dość uboga ilość projektów ze Szczecina - tzn tylko > budowa SST i zakup tramwajów :/ a co na przykład z budową linii > tramwajowej na Cukrową została już skreślona?

Odpowiedź jest prosta - ilość środków potrzebnych do budowy SST. Ponad 300 mln zł kasuje na starcie wszystkie pozostałe projekty. Cukrowa nie została skreślona, tylko czeka cierpliwie w kolejce. SST jest priorytetem i na nie trzeba wyciągnąć pieniądze z UE. A reszta niestety musi czekać... Pzdr

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
xyz napisał(a):

> Moim zdaniem bezsensowne jest kupowanie 20 tramwajów z > Berlina. Zwarzywszy na to, że mają one po 20 lat. W ten > sposób nie odmłodzimy swojego taboru.

A widziałeś może te wagony "na żywo"?
xyz napisał(a):

>. W ten > sposób nie odmłodzimy swojego taboru. A w jaki sposób odmłodzimy kupując kilka doczep do bulw?