Forum

Już niedługo ten skład zmieni wygląd

zdjęcie
Już niedługo ten skład zmieni wygląd
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Mario ?

Ciekaw jestem jak będą wyglądały. A wiecie może kiedy i który skład wyjedzie z WNT? Czy ten, czy może 1033+1034?
Bella napisał(a):

> Ciekaw jestem jak będą wyglądały. A wiecie może kiedy i który > skład wyjedzie z WNT? Czy ten, czy może 1033+1034?

Ja stawiam, ze pierwszy wyjedzie 1033+1034, ale prędko to nie nastąpi, grubo po połowie Maja :(
> Ja stawiam, ze pierwszy wyjedzie 1033+1034, ale prędko to nie > nastąpi, grubo po połowie Maja :(

No właśnie,połowa maja minęła(choc nie grubo):p,ale czy może ktoś wie jaki jest postęp z tymi modernizacjami??

--- Wybory tuż tuż...

wysłane przez novy (gość)

gdzie się podział ten składzik...

wysłane przez Pepe 90

novy napisał(a):

> gdzie się podział ten składzik...

Składzik wjechał do WNT 4 Listopada 2005, więc trochę czasu na mieście go nie widac. Coś długo się zastanawiałeś, trzeba było po prostu pytac. :)

wysłane przez novy (gość)

man751 napisał(a):

> novy napisał(a):

> > gdzie się podział ten składzik... > > Składzik wjechał do WNT 4 Listopada 2005, więc trochę czasu na > mieście go nie widac. Coś długo się zastanawiałeś, trzeba było > po prostu pytac. :)

Zdążyłem się domyślić, że przebywa na WNT poprostu teraz się upewniłem :)

wysłane przez Krachan (gość)

Wątpie żeby wagon #738 zmienił się, skoro podczas NG zrobiono już podmiane pudła i stary #738 idzie do kasacji.

wysłane przez Mario (gość)

Krachan napisał(a):

> Wątpie żeby wagon #738 zmienił się, skoro podczas NG zrobiono > już podmiane pudła i stary #738 idzie do kasacji.

... który będzie nim 1002 (stare pudło)

wysłane przez Krachan (gość)

Bella napisał(a):

> ... który będzie nim 1002 (stare pudło)

Tak jest

wysłane przez hubertdz 35

Krachan napisał(a):

> Tak jest

Ale tutaj w księdze taborowej napisane jest, że stare pudło 1002 zostało sprzedane do Krakowa… Po czyjej stronie pojawił się błąd?

wysłane przez lhb178 17

Bezimienny napisał(a):

> Ale tutaj w księdze taborowej napisane jest, że stare pudło 1002 > zostało sprzedane do Krakowa… Po czyjej stronie pojawił się błąd?

W księdze jest błąd - do Krakowa poszło jedno z 758/759 (drugie z nich zostało na CW), a nie 1002.

wysłane przez t105n 49

lhb178 napisał(a):

> W księdze jest błąd - do Krakowa poszło jedno z 758/759 (drugie z > nich zostało na CW), a nie 1002.

Do Krakowa poszły chyba #758 oraz #780. Natomiast pudło #759 to jest najprawdopodobniej obecny #643.

wysłane przez Pepe 90

t105n napisał(a):

> Do Krakowa poszły chyba #758 oraz #780. Natomiast pudło #759 to jest > najprawdopodobniej obecny #643.

Tak to prawda, a wagon który posłuży za #738'', jest to wagon golęciński, to wyraźnie widac po szczegółach, np. malowaniu napędów drzwi. :)

wysłane przez Phobos 17

> Do Krakowa poszły chyba #758 oraz #780. Natomiast pudło #759 to jest > najprawdopodobniej obecny #643.

I _teraz_ o tym mówisz? :->

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez t105n 49

Bo jest to tylko niepotwierdzona teoria. Argumenty za: 1) #643 ma na pewno podmienione pudło na 105Na, patrz: mniejsza klapa wentylacyjna w kabinie motorniczego. Oryginalne 105N mają klapę dwukrotnie większą, tak że po wstawieniu szafy z bezpiecznikami, jaka jest standardowo w 105Na, klapa wentylacyjna zachodzi nad szafę. Sprawdzałem - #643 jest chyba jedynym 105N, który ma mniejszą klapę. Nic nie wiem, aby w Szczecinie zmniejszano te klapy, tak jak w Warszawie; 2) w 2003 roku sfociłem w hali ówczesnego CW rozszabrowane pudło 105N (o typie wagonu świadczyły "dziury" po szybkach). Wagon miał malowanie miejskie, numery były bardzo dobrze zatarte. W tamtym momencie nie było remontowanych wagonów 105N w malowaniu miejskim (#706+709 był w reklamie); 3) wszystkie wagony 105N, które w latach 2000-2003 zdjęto ze stanu, zostały pocięte (#1040 ex #600 exex #672) lub były po wypadkach (#661, #710, #1039) - pudło na CW nie było po wypadku.

wysłane przez Phobos 17

> W księdze jest błąd - do Krakowa poszło jedno z 758/759 (drugie z > nich zostało na CW), a nie 1002.

No to ja sie teraz pogubiłem w źródłach ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.