Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Już niedługo ten skład zmieni wygląd
wysłane przez t105n 49
Bo jest to tylko niepotwierdzona teoria. Argumenty za: 1) #643 ma na pewno podmienione pudło na 105Na, patrz: mniejsza klapa wentylacyjna w kabinie motorniczego. Oryginalne 105N mają klapę dwukrotnie większą, tak że po wstawieniu szafy z bezpiecznikami, jaka jest standardowo w 105Na, klapa wentylacyjna zachodzi nad szafę. Sprawdzałem - #643 jest chyba jedynym 105N, który ma mniejszą klapę. Nic nie wiem, aby w Szczecinie zmniejszano te klapy, tak jak w Warszawie; 2) w 2003 roku sfociłem w hali ówczesnego CW rozszabrowane pudło 105N (o typie wagonu świadczyły "dziury" po szybkach). Wagon miał malowanie miejskie, numery były bardzo dobrze zatarte. W tamtym momencie nie było remontowanych wagonów 105N w malowaniu miejskim (#706+709 był w reklamie); 3) wszystkie wagony 105N, które w latach 2000-2003 zdjęto ze stanu, zostały pocięte (#1040 ex #600 exex #672) lub były po wypadkach (#661, #710, #1039) - pudło na CW nie było po wypadku.
A tak sie zastanawiałem
· 18 lat temu ·
novy (gość)
Re: A tak sie zastanawiałem
· 18 lat temu ·
novy (gość)
Podmiana
· 18 lat temu ·
Krachan (gość)
Re: Podmiana
· 18 lat temu ·
Mario (gość)
Re: Podmiana
· 18 lat temu ·
Krachan (gość)