Forum
Źle się dzieje w ZDiTM
wysłane przez zenobiusz (gość)
wysłane przez warszewianin (gość)
> wybory idą... czas zacząć się kopać poniżej pasa My pasażerowie z Warszewa odczuwamy że przez te nic nie robienie dla tej dzielnicy przecież rozwojowej że wy widzicie problemy wewnątrz i to sa wasze rozgrywki a dobro pasażerów was nic nie obchodzi bo miasto da pieniądze zawsze.Kiedy 57 bis na podbórzańską ile trzeba pytać i zero odpowiedzi , nigdy nie interesowali was pasażerowie pracujecie jak spółka z poprzedniej epoki taki jest odbiór społeczny. Kiedy do was dotrze że dla was powinni być najważniejszy pasażerowie , bo z nich żyjecie może jak wam miasto odetnie fundusze to i bedziecie musieli się starać to wymusi u was myślenie
wysłane przez zenobiusz (gość)
wysłane przez torwid 67
> Drogi Warszewianinie, trzeba sie tak zorganizowac jak jeden z > radnym z Wielgowa... To bys mial u siebie dwie linie > autobusowe... + pospieszna.
I może nawet nocną, która wozi 3 (słownie: trzy) osoby w tygodniu). Przynajmniej tak ZDiTM nieoficjalnie komentował pewne ruchy w RM. I proponował nawet wzorem niemiecko-austriackim przetarg na taksówki, które wożą pasażerów z takich odległych dzielnic na zlecenie i koszt miasta, ale u nas oczywiście nie przeszło.
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez mmm
> Kiedy 57 bis na > podbórzańską ile trzeba pytać i zero odpowiedzi
Na Warszewie sie nie znam, ale czy Podbórzańska to nie jest ta ulica o fatalnej nawierzchnii?
wysłane przez luki663719 17
Tak samo 74. W szczycie kursuje co 20 minut a poza szczytem co 40 minut. Jest to stanowczo za mało. W szczycie autobusy jeżdżą przepełnione. Kiedyś radni walczyli o zmianę częstotliwości jazdy tej lini ale bez skutku. Z zditm się nie wygra, dlatego teraz już sobie dali spokój.
wysłane przez zenobiusz (gość)
Spytaj sie radnych, czy chcieli dac na zwiekszenie czestotliwoscie pieniadze... Wielgowo ma 3 linie i mniejsza czestotliwosc. A na Bezrzecze czy Lukasinskiego zeby cos dodac, to trzeba gdzies uciac. No a na ciecia oczywiscie nikt sie nie zgodzi, bo znowu bedzie afera. Niestety... A z pustego i Salomon nie naleje...
wysłane przez luki663719 17
Kupić kolejne używki z niemiec...
wysłane przez zenobiusz (gość)
A co maja uzywki do kasy na przewozy? Dla wyjasnienia - uzywki maja obnizyc koszty przewoznikow by jakos zaoszczedzic, a nie zditm, ktory placi za przewozy.
wysłane przez śmigus (gość)
> Spytaj sie radnych, czy chcieli dac na zwiekszenie czestotliwoscie > pieniadze... Wielgowo ma 3 linie i mniejsza czestotliwosc. A na > Bezrzecze czy Lukasinskiego zeby cos dodac, to trzeba gdzies uciac. > No a na ciecia oczywiscie nikt sie nie zgodzi, bo znowu bedzie afera. > Niestety... A z pustego i Salomon nie naleje...
I tu się zgadzam, nie ZDiTM decyduję o częstotliwości jazdy lini autobusowych i tworzenia nowych tylko radni, którzy uchwalają budżet na komunikację. Miasto daje tyle ile ma w uchwalonym budżecie i nic więcej. I jak widać, to nie do organizatora komunikacji trzeba mieć pretensje ale do radnych. Radnych nie ineresują pasażerowie, a przypominają sobie o nich jak zbliża sie okres wyborów. Wtedy obiecują gruszki na wierzbie.
wysłane przez Administracja 0
wysłane przez MQ ?
> Tak samo 74. W szczycie kursuje co 20 minut a poza szczytem co 40 > minut. Jest to stanowczo za mało.
Tłumaczyłem już kiedyś, od czego zależy częstotliwość linii podmiejskich i co PKS na to. Nie chcę się powtarzać, więc sobie poszukaj odpowiedniego wątku.
wysłane przez bezrzeczanin (gość)
> luki663719 napisał(a):
> > Tak samo 74. W szczycie kursuje co 20 minut a poza szczytem co 40 > > minut. Jest to stanowczo za mało. > > Tłumaczyłem już kiedyś, od czego zależy częstotliwość linii > podmiejskich i co PKS na to.
A od kiedy 74 jest linią podmiejską? Podmiejska jest PKSowska 5.
wysłane przez MQ ?
> A od kiedy 74 jest linią podmiejską? Podmiejska jest PKSowska 5.
Tak, tak. A pętla na Bezrzeczu to pewnie w granicach Szczecina jest?
wysłane przez bezrzeczanin (gość)
> Tak, tak. A pętla na Bezrzeczu to pewnie w granicach Szczecina jest?
Nie no ok pętla jest poza granicami a kawałek, ale oddalona od granicy miasta o AŻ 900metrów. I nie sądze żeby przez to można było ją nazwać linią podmiejską. A jeżeli tak to proponuję jeszcze zrobienie strefy na odcinku tych 2 przystanków.....
wysłane przez MQ ?
> Nie no ok pętla jest poza granicami a kawałek, ale oddalona od granicy > miasta o AŻ 900metrów.
Nie ma znaczenia, czy to 100 metrów czy 10 kilometrów. Linia wychodzi poza granicę Szczecina, więc jest współfinansowana przez Gminę Dobra. A to, czy ją nazwiesz podmiejska, miejska czy jakoś inaczej, nie ma żadnego znaczenia.
wysłane przez bezrzeczanin (gość)
> Nie ma znaczenia, czy to 100 metrów czy 10 kilometrów. Linia wychodzi > poza granicę Szczecina, więc jest współfinansowana przez Gminę Dobra.
Na 100%?? Dobra finansowałaby 2 linie kursujące na tej samej trasie?
> czy ją nazwiesz podmiejska, miejska czy jakoś inaczej, nie ma > żadnego znaczenia.
No chyba mam bo ZDiTM zajmuje się transportem MIEJSKIM:
Statut Zakładu Budżetowego pn. "Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego" w Szczecinie Rozdział III – Przedmiot i zakres działalności
wysłane przez MQ ?
> Na 100%?? Dobra finansowałaby 2 linie kursujące na tej samej trasie?
Myślę, że nawet na 1000. Dobra z chęcią by się pozbyła PKS-u, tylko zostali postawieni pod ścianą. Gdyby nie finansowali 74, to najpewniej by ono kończyło na Krzekowie, albo by kluczyło gdzieś w szczecińskiej części Bezrzecza.
> No chyba mam bo ZDiTM zajmuje się transportem MIEJSKIM: [...] > 1) organizowanie i koordynacja regularnego transportu publicznego na > terenie Szczecina oraz sterowanie ruchem wszystkich jednostek > transportu miejskiego
W świetle tego fragmentu, który wkleiłeś, nie mają prawa istnieć linie 74 i 527 na terenie gminy Dobra, 101, 102, 103, 106, 107, 109, 111, F, 524 i 526 na terenie gminy Police oraz 81 na terenie gminy Kołbaskowo. A jednak istnieją i na pewno nie jest bezzasadne nazywanie ich podmiejskimi. Zresztą nie widzę najmniejszego sensu czepiania się nomenklatury, bo nie zmienia to zasad funkcjonowania tych linii. Tak samo, jak nie widzę sprzeczności w tym, żeby w ramach systemu komunikacji miejskiej funkcjonowały linie podmiejskie.
wysłane przez bezrzeczanin (gość)
> Gdyby nie finansowali 74, to najpewniej > by ono kończyło na Krzekowie, albo by kluczyło gdzieś w szczecińskiej > części Bezrzecza.
Nie kończyło by się na Krzekowie tylko jak już zlikwidowali by całkiem bo pętla na Łukasińskiego też jest na terenie Gminy Dobra. A co do zakończenia w części szczecińskiej bezrzecza(bez żadnego kluczenia) to by na pewno zrobili tak jak było zaraz po likwidacji lini 105 czyli za przystankiem Rozmarynowa w prawo i Kaperską do przystanku Zaściankowa...
wysłane przez MQ ?
> Nie kończyło by się na Krzekowie tylko jak już zlikwidowali by całkiem > bo pętla na Łukasińskiego też jest na terenie Gminy Dobra.
Szczerze mówiąc wszystkie plany miasta, jakie mam (włącznie z planem na stronie Urzędu Miasta) twierdzą, że pętla jest w Szczecinie. Zgodnie z nimi granica przebiega po drugiej stronie ulicy niż znajduje się pętla.
wysłane przez t105n 49
> Na Warszewie sie nie znam, ale czy Podbórzańska to nie jest ta > ulica o fatalnej nawierzchnii?
To właśnie ta z nawierzchnią typu "kocie łby". Dopiero tuż przed lasem jest asfalt.
wysłane przez torwid 67
> Na Warszewie sie nie znam, ale czy Podbórzańska to nie jest ta > ulica o fatalnej nawierzchnii?
No chyba nie, bo kilka lat temu kosztem bodajże ponad 500 tys. zł wyremontowano nawierzchnię tej ulicy w celu ułatwienia dojazdu do zapomnianego wysypiska odpadów komunalnych, które miało być reaktywowane, a prędzej i później trzeba tam będzie wozić albo śmieci, albo piasek, gruz i ziemię. Wysypisko oczywiście nie ruszyło, ale droga została.
--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Phobos 17
No jednak tak. Przedłużenie Szczecińskiej w kierunku północnym do nowych osiedli. Podbórzańska z nawierzchnią, która z powodzeniem mogłaby zagrać w jakimś filmie o Cesarstwie Rzymskim ;-)
--- "Najbardziej gorzkie łzy przelejesz na łożu śmierci nad słowami, których nie wypowiedziałeś i czynami, których nie dokonałeś" - Langri
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez t105n 49
> No jednak tak. Przedłużenie Szczecińskiej w kierunku północnym do > nowych osiedli. Podbórzańska z nawierzchnią, która z powodzeniem > mogłaby zagrać w jakimś filmie o Cesarstwie Rzymskim ;-)
Ale przynajmniej ma porządny chodnik ;-) Asfalt jest przez pierwsze kilkadziesiąt metrów od krzyżówki Szczecińska / Kredowa / Zagórskiego. Potem asfalt pojawia się za skrzyżowaniem z ul.Dolomitów (tej nie ma nawet na nowych planach miasta) i tam już chodnika nie ma.
wysłane przez Phobos 17
Jeśli masz potwierdzenie, że ZDiTM otrzymał pismo w jakiejkolwiek sprawie, a nie dostałeś odpowiedzi (czytaj - ZDiTM nie ma na to dowodu) to możesz złożyć skargę w tytułu niezrealizowania przepisów KPA.
O tym dlaczego 57 bis nie jeździ przez Podbórzańską już kilka osób napisało. Nie po raz pierwszy zresztą, bo tłumaczone to było już setki razy.
--- "Najbardziej gorzkie łzy przelejesz na łożu śmierci nad słowami, których nie wypowiedziałeś i czynami, których nie dokonałeś" - Langri
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez mmm
> Jeśli masz potwierdzenie, że ZDiTM otrzymał pismo w jakiejkolwiek > sprawie, a nie dostałeś odpowiedzi (czytaj - ZDiTM nie ma na to > dowodu) to możesz złożyć skargę w tytułu niezrealizowania > przepisów KPA.
Może chodzi o to że warszewianin sporo udzielał sie na szczecińskim forum GW. W prawie każdym wątku o KM był post o Warszewie
> O tym dlaczego 57 bis nie jeździ przez Podbórzańską już kilka > osób napisało.
Tym bardziej że 57bis miał tam jeżdzić docelowo ale stan nawierzchni jest taki że ZDiTM musiałby ogłosić przetarg na dowóz osinobusem lub ciągnikiem z bonanzą. Zresztą mieszkańcy Slawociesza też czekali długo na 73. Jak poprawili nawierzchnie Przylesia i Przytorza to autobus zaczął jeździć. Tak wieć trzeba atakowac w tej sprawie wydziały infrastruktury drogowej ZDITM-u.
wysłane przez MQ ?
> Może chodzi o to że warszewianin sporo udzielał sie na szczecińskim > forum GW. W prawie każdym wątku o KM był post o Warszewie
A mówić można jak do słupa, bo żadne argumenty nie docierają :-| Ja w pewnym momencie już odpuściłem.