Forum

Tramwajem na Skolwin? Na szczęście nie

Hehe. Też się w nim bawiłem wyświetlaczem. Ciągle ustawiałem 74 BEZRZECZE

wysłane przez mike_1994

luki663719 napisał(a):

> Hehe. Też się w nim bawiłem wyświetlaczem. Ciągle ustawiałem > 74 BEZRZECZE

Widziałem, że mkubien dobrze opanował wiedzię o tablicy. Na tablicach były przeróżne napisy np. A DO ZAJEZDNI, USZKODZONY, 7 ZAJ.POGODNO, 53 ST.SZCZECIŃSKA, C OS.KASZTANOWE, 703 TESCO, 808 BRAMA PORTOWA, 523 PRZECŁAW, 523 WISZESŁAWA i F OSIEDLE CHEMIK ;-)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mike_1994 napisał(a):

> Widziałem, że mkubien dobrze opanował wiedzię o tablicy.

Nie tylko mkubien, co to za filozofia przez autokomputer wejsc i ustawic se 808, ja se ustawilem 803, ale bez trasy :(
Maciek napisał(a):

> mike_1994 napisał(a):

> > Widziałem, że mkubien dobrze opanował wiedzię o tablicy. > > Nie tylko mkubien, co to za filozofia przez autokomputer wejsc i > ustawic se 808, ja se ustawilem 803, ale bez trasy :(

--> Ta... A do kabiny nikt poza wami się nie dopchał... Najgorsze było to jak raz ktoś mnie uwięził w wagonie :D. Albo co chwila ktoś podnosił pantograf. Widze, że bulwa była największą atrakcją :D.
lex napisał(a):

> --> Ta... A do kabiny nikt poza wami się nie dopchał...

Ja tam się szybko ulotniłem na Golęcin (czego zresztą później żałowałem) :-P

wysłane przez mmm

Wg mnie wozy z wyświetlaczmi powinny byc wystawiane na rezerwy. Bo jedna tablica z przodu jak teraz to troche za mało.

wysłane przez Michal105N

mmm napisał(a):

> Wg mnie wozy z wyświetlaczmi powinny byc wystawiane na > rezerwy. Bo jedna tablica z przodu jak teraz to troche za > mało.

Tylko te wozy z wyświetlaczami są albo nowe albo przeszły modernizację co zwiększa ich żywotnośc a chyba takie tramwaje powinny jeździc po naszych torach niż stare 105N.

Tatra na rezerwie:(...

wysłane przez Luke_Police  163

mmm napisał(a):

> Wg mnie wozy z wyświetlaczmi powinny byc wystawiane na > rezerwy. Bo jedna tablica z przodu jak teraz to troche za > mało.

Zauważ, że wyświetlacze mają najczęściej najnowsze modele tramwajów. Gdyby je wystawiać na rezerwy, po Szczecinie jeździłby gorszy tabor, a porządne tramwaje wyjeżdżałyby tylko przy awariach. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłoby zainwestowanie w jeden komplet wyświetlaczy do jakiegoś starszego tramwaju typu 105 i wystawienie go jako tramwaj rezerwowy wyjeżdżający tylko przy jakichś usterkach sieci tramwajowej.

Technik serwisu :)

wysłane przez Michal105N

> Zauważ, że wyświetlacze mają najczęściej najnowsze modele > tramwajów. Gdyby je wystawiać na rezerwy, po Szczecinie > jeździłby gorszy tabor, a porządne tramwaje wyjeżdżałyby tylko > przy awariach. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłoby > zainwestowanie w jeden komplet wyświetlaczy do jakiegoś > starszego tramwaju typu 105 i wystawienie go jako tramwaj > rezerwowy wyjeżdżający tylko przy jakichś usterkach sieci > tramwajowej.

Ale jak mogła by wyjechac ta rezerwa jeżeli by była usterka sieci tramwajowej?

wysłane przez Luke_Police  163

Michal105N napisał(a):

> Ale jak mogła by wyjechac ta rezerwa jeżeli by była usterka sieci > tramwajowej?

Miałem na myśli usterkę jednego tramwaju liniowego. Racja źle to ująłem, nie chodziło mi o sieć energetyczną.

Technik serwisu :)

wysłane przez 105ngs

mmm napisał(a):

> Bo jedna tablica z przodu jak teraz to troche za > mało.

A ja mam inny pomysł. Na każdej pętli, na której stoi rezerwa powinno znajdować się po jednym zestawie tablic każdej z linii. I po problemie. Nie potrzeba wyświetlaczy ani tablic z nikomu niepotrzebnymi "R-kami". Poza tym, jak ktoś napisał w innym poście, wagon upstrzony "Tramwajami Rezerwowymi" tylko myli pasażerów, a jedna tablica z przodu nie załatwia sprawy.

wysłane przez Michal105N

> A ja mam inny pomysł. Na każdej pętli, na której stoi rezerwa > powinno znajdować się po jednym zestawie tablic każdej z linii. > I po problemie. Nie potrzeba wyświetlaczy ani tablic z nikomu > niepotrzebnymi "R-kami". Poza tym, jak ktoś napisał w innym > poście, wagon upstrzony "Tramwajami Rezerwowymi" tylko myli > pasażerów, a jedna tablica z przodu nie załatwia sprawy.

Dokładnie to ja pisałem tylko ile jest rezerw które stoją na pętlach??

wysłane przez X

Michal105N napisał(a):

> > tylko ile jest rezerw które stoją na > pętlach??

Są trzy rezerwy stojące na pętlach:Basen Górniczy,Potulicka,Krzekowo

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez Pepe 235

Romanas napisał(a):

> Są trzy rezerwy stojące na pętlach:Basen > Górniczy,Potulicka,Krzekowo

Teoretycznie tak, ale przez ostatnie kilka tygodni rezerwa na Krzekowo nie dociera. Wiec są tylko dwie :/ Nie wiadomo czy z powodu braku wozów czy tez motorniczych...

wysłane przez Pepe 235

Michal105N napisał(a):

>tylko ile jest rezerw które stoją na pętlach??

Słuchajcie, co sądzicie o takim pomyśle by rezerwe z Krzekowa przenieśc na Pomorzany? Nie przydałaby się tam bardziej? Szczególnie na cudowną linię 3? Chyba bardziej by była wykorzystywana? Naturalnie do godz. 17:30 bo potem żeberko się zapełnia 102-kami...

wysłane przez Phobos 17

> Naturalnie do godz. 17:30 bo potem żeberko się > zapełnia 102-kami...

Gdyby rezerwa stała na Pomorzanach, to jestem niemal pewien, że o 17:30 kursowałaby na 3 już liniowo ;-)

--- "Najbardziej gorzkie łzy przelejesz na łożu śmierci nad słowami, których nie wypowiedziałeś i czynami, których nie dokonałeś" - Langri

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

man751 napisał(a):

> Słuchajcie, co sądzicie o takim pomyśle by rezerwe z Krzekowa > przenieśc na Pomorzany? Nie przydałaby się tam bardziej?

Pewnie tak :)

> Szczególnie na cudowną linię 3? Chyba bardziej by była > wykorzystywana? Naturalnie do godz. 17:30 bo potem żeberko się > zapełnia 102-kami...

Jest jeszcze drugie żeberko...

A to pierwsze jest w planowym użyciu również rano (8.44-9.12).

wysłane przez t105n  49

105ngs napisał(a):

> A ja mam inny pomysł. Na każdej pętli, na której stoi rezerwa > powinno znajdować się po jednym zestawie tablic każdej z linii.

Ten pomysł już był przerabiany. I co z tego wyszło? Tablice były brane na kursy rezerwowe i nie wracały na pętlę. A potem (np. po kilku dniach), gdy przyszło do dekorowania innego tramwaju, to okazywało się, ze tablic znowu nie ma. Dlatego wymyślono tablice z "R", żeby od razu było wiadomo, że to są tablice wyłącznie na rezerwy i żeby nikt ich nie podbierał.

wysłane przez 105ngs

t105n napisał(a):

> Ten pomysł już był przerabiany. I co z tego wyszło? Tablice były > brane na kursy rezerwowe i nie wracały na pętlę. A potem (np. po > kilku dniach), gdy przyszło do dekorowania innego tramwaju, to > okazywało się, ze tablic znowu nie ma. Dlatego wymyślono tablice > z "R", żeby od razu było wiadomo, że to są tablice wyłącznie na > rezerwy i żeby nikt ich nie podbierał.

Zawsze można "R-kami" oznaczyć pełen zestaw tablic. Jak już pisałem jedna tabliczka z przodu to za mało.

P.S. Tylko niech ta "R-ka" nie będzie "walnięta" prawie na samym środku. Po co babci wiedzieć, że jedzie rezerwą. Tylko się będzie pytać czy to aby na pewno właściwa linia.

wysłane przez Wojtek 24

105ngs napisał(a):

> P.S. Tylko niech ta "R-ka" nie będzie "walnięta" prawie na > samym środku. Po co babci wiedzieć, że jedzie rezerwą. Tylko się > będzie pytać czy to aby na pewno właściwa linia.

Babcia zaraz by pomyślała, że jest to pospieszna linia tramwajowa "R".

wysłane przez Michal105N

A wracając do tej rezrwy z wyświetlaczami to chyba 1 rezerwa to za mało.Moim zdaniem powinno byc tak jak dotychczas tylko żeby tramwaj rezerwowy wyjeżdżał z pełnym otablicowaniem,bo cały tramwaj jest w otablicowaniu "TRAMWAJ REZERWOWY"jeżeli i tak wiara sie pyta jakiej to linii i to na każdym przystanku.Można by było dac na przód tablice,np.12R i to by wystarczyło jako otablicowanie tramwaju że jest rezerwą.