Forum
Przebudowa węzła Manhattan
wysłane przez MadChomik (gość)
W momencie rozpoczęcia budowy kładki, prędkość w okolicach 150m przed skrzyżowaniem, będzie zmniejszona do 30km/h.
Projekt kładki powstał w wyniku akcji Gazety Wyborczej, która udowodniła wraz z fachowcami od inżynierii ruchu drogowego, iż odsunięcie w ciągu ul. Wyzwolenia przejścia dla pieszych na większą odległość od ronda, da większą płynność przejazdu samochodów jadących od miasta w stronę Niebuszewa. Obecnie, przejście, mimo iż posiada sygnalizację świetlną uruchamianą przez tramwaje, jest trudno przejezdne w godzinach szczytu. Drogówka mówi o niesubordynacji pieszych wobec sygnalizacji, piesi podnoszą, że sygnalizacja jest niezgodna z przepisami Prawa o Ruchu Drogowym. Po zmianie przejście będzie się znajdować na końcu peronu tramwajów 2, 3, 12 w kierunku Niebuszewa i Lasu Arkońskiego. Zainstalowana będzie tam sygnalizacja świetlna uruchamiana ręcznie przez pieszych. Wyjazd z ronda w stronę miasta ulicą Wyzwolenia zostanie poszerzony do 2 pasów ruchu. Z kolei wąskim gardłem był wyjazd i wjazd w ulicę Staszica. Tu znajdzie się wysoka, łukowata kładka dla pieszych. Nie zapomniano tu o inwalidach, zejścia z obu stron Staszica, wprost na przystanki autobusowe będą zaopatrzone w łagodne zjazdy dla wózków inwalidzkich. Początek kładki znajdować się bedzie na skarpie koło Poczty, na wysokości nowego przejścia dla pieszych, koniec zaś pomiędzy Manhattanem a mini centrum handlowym przy pętli autobusowej. Całość ma być wykonana do jesieni.
wysłane przez Phobos 17
OK, potraktujemy to jako "temat pokrewny do tematyki serwisu", dlatego nie zablokujemy :-)
> Projekt kładki powstał w wyniku akcji Gazety Wyborczej, która > udowodniła wraz z fachowcami od inżynierii ruchu drogowego, > iż odsunięcie w ciągu ul. Wyzwolenia przejścia dla pieszych > na większą odległość od ronda, da większą płynność przejazdu > samochodów jadących od miasta w stronę Niebuszewa.
ROTFL! GW niczego nie udowodniła. Opublikowała fragmenty mojego listu w marcu zeszłego roku oraz bezsensowny komentarz autora. Drugiego listu już nie opublikowali. Budowa kładki dla pieszych, a jednocześnie przeniesienie ruchu pieszych o 150 metrów "w głąb" al. Wyzwolenia spowoduje tylko jedno - przesunięcie się korka samochodów o 150 metrów bliżej centrum miasta. W ten sposób w korku tym utkną też tramwaje. Dodatkowy powód do szczęścia będą mieli ci, którzy np. z pętli na Kołłątaja będą się chcieli dostać na Piotra Skargi. Niepełnosprawni z całą pewnością docenią również to, że aby z Wyzwolenia albo pętli autobusowej dostać się na drugą stronę Staszica, będą musieli kręcić się po pochylniach itp.
> Zainstalowana będzie tam > sygnalizacja świetlna uruchamiana ręcznie przez pieszych.
Czyli standardzik - podchodze do przejścia, naciskam guziczek i wysłuchując komunikatów "światło czerwone, proszę czekać" oglądać będe uciekający mi właśnie tramwaj...
> Początek kładki znajdować się > bedzie na skarpie koło Poczty, na wysokości nowego przejścia > dla pieszych, koniec zaś pomiędzy Manhattanem a mini centrum > handlowym przy pętli autobusowej
O tak! Wszyscy uwielbiamy cisnąć się w przejściach o szerokości 2 metrów. Tylko czekać jeszcze, aż pojawi się tam kolejna szkaradna budka z tanim żarciem...
> Całość ma być wykonana do > jesieni.
Czyli zimą będzie można już wieszać psy na Wyborczej.
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez MQ ?
> ROTFL! GW niczego nie udowodniła. Opublikowała fragmenty mojego > listu w marcu zeszłego roku oraz bezsensowny komentarz autora. > Drugiego listu już nie opublikowali.
No Wybiórcza generalnie nie ma zwyczaju publikowania niewygodnych materiałów. Pamiętacie słynny artykuł "ZDiTM wyrzucił w błoto 150 tys. zł"? Jeśli ktoś nie pamięta, link: http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1144797221.news
Jak się okazało, do Wybiórczej poszedł dość pokaźny pliczek dokumentów, zawierający oprócz sprostowania, oświadczenie Zbigniewa Wicika o tym, że słowa mu przypisywane w artykule nigdy nie padły, a także oświadczenia pracowników ZDiTM, że redachtór Rabenda nie kontaktował się z nikim w celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie badań.
Co zrobiła Wybiórcza? Oczywiście nic, bo by się nagle okazało, że artykuł, który chyba wylądował wówczas na jedynce, to stek bzdur i urojeń. GW zamiast publikować sprostowania, woli dalej prowadzić wojnę ze ZDiTM i robić wodę z mózgu czytelnikom.
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
wysłane przez Phobos 17
Warto dodać, że GW wprowadziła ostatnio cenzurę - mimo tego, że bardzo tego chciałem, nie udało mi się ostatnio skomentować kolejnego błędnego artykułu redaktora R. na forum GW. Ciekawe dlaczego...
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez TCT
> [..] skomentować > kolejnego błędnego artykułu redaktora R. na forum GW. Ciekawe > dlaczego...
Apropos "kąpetentnego" redaktora R.: Czy Redakcja KOMIS-u wręczyła mu stosowny dyplomik? :>
--- 80 lat Interwencji Marszałka.
wysłane przez Phobos 17
Administracja (a konkretniej ja osobiscie) boryka się z problemem prozaicznym - redaktor R. mnie unika i nieodpisuje na maile. W ostateczności dyplom zostanie zostawiony w recepcji GW kiedy wyczerpią się pokłady mojej cierpliwości. Tej ostatniej jeszcze mi nie zabrakło, choć jej złoża są silnie ograniczane.
--- Jestem zły i niedobry - wiem. Wymyślcie coś nowego...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez TCT
> Administracja (a konkretniej ja osobiscie) boryka się z problemem > prozaicznym - redaktor R. mnie unika i nieodpisuje na maile.
A mawiają że prawdziwa cnota krytyk się nie boi.. no cóż widać pan redaktor nie zna pojęcia prawdziwej cnoty..
--- 80 lat Interwencji Marszałka.
wysłane przez lhb178 19
> Już niedługo, nieopodal ronda Giedroycia, w ciągu ul. > Staszica, ok. 50m od skrzyżowania, rozpocznie się budowa > kładki dla pieszych. Stoją już pozasłaniane znaki drogowe, > przygotowane na tą okazję.
A wykonawca wyłoniony w przetargu? Bo mnie się tak wydaje, że to przygotowana czasowa organizacja ruchu na czas rycia kanalizacji :>
> Projekt kładki powstał w wyniku akcji Gazety Wyborczej, która > udowodniła wraz z fachowcami od inżynierii ruchu drogowego, > iż odsunięcie w ciągu ul. Wyzwolenia przejścia dla pieszych > na większą odległość od ronda, da większą płynność przejazdu > samochodów jadących od miasta w stronę Niebuszewa.
...ble ble ble. "Dzięki" kładce wyborcza, radni i projektant zyskają dozgonną wdzięczność pasażerów korzystających z węzła przesiadkowego (odtąd zasługującego na miano "dezintegracyjnego".
wysłane przez Piotr
> ...ble ble ble. "Dzięki" kładce wyborcza, radni i projektant > zyskają dozgonną wdzięczność pasażerów korzystających z węzła > przesiadkowego (odtąd zasługującego na miano > "dezintegracyjnego".
Taaa, a czy przypadkiem kładka nie była uwzględniona już w projekcie ronda? :) Z tego co ja pamiętam kasy wtedy zabrakło, a tu proszę jaka dobra wybiórcza...No no
wysłane przez lhb178 19
> > ...ble ble ble. "Dzięki" kładce wyborcza, radni i projektant > > zyskają dozgonną wdzięczność pasażerów korzystających z węzła > > przesiadkowego (odtąd zasługującego na miano > > "dezintegracyjnego". > > Taaa, a czy przypadkiem kładka nie była uwzględniona już w > projekcie ronda? :)
Możliwe. Może dlatego na przystanek 53/60/67 w stronę Wojska Polskiego trzeba zasuwać 100 m. !@#$%^&*
wysłane przez enka167 25
> Taaa, a czy przypadkiem kładka nie była uwzględniona już w > projekcie ronda? :) Z tego co ja pamiętam kasy wtedy zabrakło, a > tu proszę jaka dobra wybiórcza...No no
Była czy nie to jedna z najmniej trafionych inwestycji miejskich.
wysłane przez torwid (gość)
> Już niedługo, nieopodal ronda Giedroycia, w ciągu ul. > Staszica, ok. 50m od skrzyżowania, rozpocznie się budowa > kładki dla pieszych.... (ciach te głupoty)
Jak na razie otwarto oferty w przetargu i okazało się, że wykonawcy chcą więcej, niż miasto może zaoferować. Trzeba więc dokonać przesunięć w budżecie miasta, albo ogłosić nowy przetarg. A każde z tych rozwiązań oznacza przesunięcie w czasie. Coiraz bliżej zimy... :D