Forum

A, B, D, E

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A, B, D, E - linie te jeżdżą według nieco bezmyślnego schematu : otóż linie z bukowego jeżdzą zawsze przez jasną i hangarową, a ze słonecznego przez łubinową i krzyżówkę w zdrojach. Czy nie lepiej byłoby tak : A - OS. BUKOWE - Łubinowa - Hangarowa - STUDZIENNA B - OS. SŁONECZNE - Jasna - Zdroje Krzyżówka - OS. ARKOŃSKIE D - OS. SŁONECZNE - Jasna - Hangarowa - PLAC RODŁA E - OS. BUKOWE - Łubinowa - Zdroje Krzyżówka - PL. SPRZYMIERZONYCH

wysłane przez Neo 25

Lpeeij by byłó jak by puścili: D ptrzez Jasną E przez Łubinową

Kiedy byłem małym chłopcem...

wysłane przez X

MAN_2254 napisał(a):

> Lpeeij by byłó jak by puścili: > D ptrzez Jasną > E przez Łubinową

A wytłumacz mi dlaczego lepiej?

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez (użytkownik usunięty)

MAN_2254 napisał(a):

> Lpeeij by byłó jak by puścili: > D ptrzez Jasną > E przez Łubinową

Albo mi się zdaje albo użytkownik "matrix" właśnie tak napisał.

wysłane przez X

matrix napisał(a):

> A - OS. BUKOWE - Łubinowa - Hangarowa - STUDZIENNA > E - OS. BUKOWE - Łubinowa - Zdroje Krzyżówka - PL. > SPRZYMIERZONYCH

"E" jest wspomagającą linią która wspiera linie "A", więc bez sensu byłoby kierowanie "E" przez Zdroje skoro "A" jedzie przez Hangarową, zresztą chyba nawet czas przejazdu by się zmienił.

--- Myślenie nie boli...

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Romanas napisał(a):

> "E" jest wspomagającą linią która wspiera linie "A"

A lini "B" wspomagającą jest "D" :P

wysłane przez konjo 4

matrix napisał(a):

> Czy nie lepiej byłoby tak :

Dla mojej wygody najlepiej by było tak A -> Os. Bukowe -> Os. Arkońskie. Tylko czy zastanawiałeś się nad tym, że na te wspomagacze można jeździć na jednej sieciówce z A i B po większości trasy?

--- I sense a smell of retribution in the air.

So never mind the darkness.

wysłane przez Bartek (gość)

Wydaje mi sie ze taki uklad jaki jest w tej chwili jest najbardziej optymalny. Nie wprowadza zamieszania fakt, ze A i E jezdza przez Jasna i Hangarowa, a B i D przez Lubinowa i Zdroje. Poza tym ludziska z Bukowego do Zdrojow badz na Struga maja wiele innych linii, ktorymi moga sie dostac w te miejsca (54,65,66,77,84). Tym samym nie ma sensu mieszac w pospiesznych.

wysłane przez Błażej 3

matrix napisał(a):

> A, B, D, E - linie te jeżdżą według nieco bezmyślnego > schematu : otóż > linie z bukowego jeżdzą zawsze przez jasną i hangarową, a ze > słonecznego przez łubinową i krzyżówkę w zdrojach. Czy nie > lepiej byłoby tak : > A - OS. BUKOWE - Łubinowa - Hangarowa - STUDZIENNA > B - OS. SŁONECZNE - Jasna - Zdroje Krzyżówka - OS. ARKOŃSKIE > D - OS. SŁONECZNE - Jasna - Hangarowa - PLAC RODŁA > E - OS. BUKOWE - Łubinowa - Zdroje Krzyżówka - PL. > SPRZYMIERZONYCH

A przeanalizowałeś choćby jaka linia ile miałaby przystanków ? Spójrz, taki D miałby tylko 2 przystanki, a taki E miałby aż 6 :/

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe

wysłane przez MQ 0

Błażej napisał(a):

> A przeanalizowałeś choćby jaka linia ile miałaby przystanków ? > Spójrz, taki D miałby tylko 2 przystanki, a taki E miałby aż 6 > :/

Hmm, mógłbyś trochę jaśniej napisać, bo nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/

wysłane przez Kriz8 35

mkubien napisał(a):

> Błażej napisał(a):

> > A przeanalizowałeś choćby jaka linia ile miałaby przystanków ? > > Spójrz, taki D miałby tylko 2 przystanki, a taki E miałby aż 6 > > :/ > > Hmm, mógłbyś trochę jaśniej napisać, bo nie bardzo rozumiem, o co > Ci chodzi?

Pewnie chodzi o przystanki między pętlą a Basenem Górniczym. W tej propozycji dla D: Przelotowa i Jasna Osiedle, a dla E: Kolorowych Domów, Os. Słoneczne, Łubinowa, Sanktuarium, Wiosenna, Zdroje Krzyżówka.

--- www.dziecineostrady.prv.pl

Pokemony atakują...

wysłane przez Błażej 3

Kriz8 napisał(a):

> Pewnie chodzi o przystanki między pętlą a Basenem Górniczym. W tej > propozycji dla D: Przelotowa i Jasna Osiedle, a dla E: Kolorowych > Domów, Os. Słoneczne, Łubinowa, Sanktuarium, Wiosenna, Zdroje > Krzyżówka.

Tak, właśnie mi o to chodziło, zapomniałem dopisać, a tą Przelotową przy pętli na Słonecznym to można pominąć, więc tu jest nawet 1 do 6.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe

wysłane przez Błażej 3

Jak już pojawił się taki temat to zarzucę swoim pomysłem do przeanalizowania. W sumie pomysł przyszedł mi na myśl przy rozpoczęciu przebudowy ulicy Struga, a przyszłościowo, na juz główny remont ulicy, kiedy to będzie zamknięta główna jezdnia, a ruch będzie się odbywał bocznymi, wtedy zapewne pojawią się korki (zwęzenie z trzech pasów do dwóch na głównej alterii to bankowe korki :D). Taki stan stania w korkach powinno się ograniczyć dla jak najmnieszej liczby mieszkańców. Bo niby po co tacy mieszkańcy osiedla Bukowego, mają się pchać przez remontowaną ulicę Struga ? I wtedy przyszło mi na myśl, po co w ogóle teraz Bukowe się kreci przez Słoneczne i przez jej ruchliwą Struga ? Czemu by Bukowemu nie skrócić czasu przejazdu i nie puscić pośpiesznego busa przez Zdroje ? I to samo mieszkańcom osiedla Słonecznego oraz Majowego, skrócić czas przejazdu i kręcenie się przez Zdroje i linię B puścić Hangarową razem z linią A i nadać jej prawdziwego pośpiesznego charakteru (bo czasami to linią 71 można szybiej pokonać odcinek Słoneczne - Basen Górniczy niż B). A linia A, po pojawieniu się nowej linii pośpiesznej przez Zdroje na Bukowe, skrócić do Osiedla Słonecznego, a przy okazji już dodać przystanki Lniana i Jasna, tak by jak na B z każdego przystanku na osiedlu Słonecznym (wyjątek Przelotowa) można byłoby wsiaść do linii pośpiesznej. Linie D i E do nowych tras A, B plus nowej linii nie potrzebne. Wiem, pojawiają się też minusy, np., że nie ma ze Studziennej beżpośrednio na Bukowe, albo z Arkońskiego bezpośrednio do Zdrojów, ale na Basenie można z B do wielu linii się przesiąść na Zdroje.

A więc ogólnie wyglądałoby wtedy to tak:

Linia A Os Słoneczne - Lniana - Jasna Osiedle - Jasna

Linia B Os Słoneczne - Łubinowa - Sanktuarium - Wiosenna (przez Hangarową)

Linia D (nowa) Os Bukowe - Kolorowych Domów - Zdroje Krzyżówka

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe

wysłane przez MC (gość)

Błażej napisał(a):

[ciach bzdury]

Mieszkasz na słonecznym? Bo po tych wytworach mogę wnoskować, że tak. Ktoś te linie tak ułożył i zaplanował, że w takim układzie jeżdżą pełne. natomiast w momencie gdy zrobimy to co proponujesz to na nowym A i B bankowo powietrze w przegubach i w D poza szczytem też. Nonsens. Całkowitą głupotą jest zatrzymywanie pospiesznego na lnianej i na jasnej - po co to komu? to na to zrobili pospiesznym żeby jechało szybciej.

wysłane przez Błażej 3

MC napisał(a):

> Ktoś te linie tak ułożył i zaplanował, że w takim > układzie jeżdżą pełne.

Wcale nie jeżdzą takie pełne, oczywiście poza nie którymi godzinami. Jeździłem na badaniach na E to miałem po południu z miasta po 20-30 osób.

> natomiast w momencie gdy zrobimy to co > proponujesz to na nowym A i B bankowo powietrze w przegubach i > w D poza szczytem też.

Likwidujemy obecną linię D, pomijamy przystanek Zdroje i nagle linia B będzie całkowicie pusta ?

> Całkowitą głupotą jest > zatrzymywanie pospiesznego na lnianej i na jasnej - po co to > komu? to na to zrobili pospiesznym żeby jechało szybciej.

Prawie taką samą, jak dodanie dla B przystanku Sanktuarium. Z linii B to już w ogóle linia zwykła, brakuje w sumie tylko aby się zatrzymywał na Gryfińskiej i już by 71 (siedemdziesiątki jedynki) nie miał gdzie wyprzedzić.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe

wysłane przez MC (gość)

Błażej napisał(a):

> Wcale nie jeżdzą takie pełne, oczywiście poza nie którymi > godzinami. Jeździłem na badaniach na E to miałem po południu z > miasta po 20-30 osób.

Na kursach po południu jest właściwie loteria. Wszystko zależy od tego jak się ułoży na drodze - opóźnienia A i opóźnienia E. Jak E jedzie i ma -2 na Wyszyńskiego (A rozkładowo) to jest dobrze napakowany. > Likwidujemy obecną linię D, pomijamy przystanek Zdroje i nagle > linia B będzie całkowicie pusta ?

Poza szczytem tak. Pamiętaj, że Zdroje to nie tylko Zdroje a całe południe, które dojeżdża 55/64

> Prawie taką samą, jak dodanie dla B przystanku Sanktuarium. > Z linii B to już w ogóle linia zwykła, brakuje w sumie tylko aby

Ale tutaj jest to uzasadnione bo rzeczywiście jak jechałem B to na tym przystanku wsiadają ludzie :P. Może i powinien być na żądanie, ale powinny tam stawać. Najczęsciej wsiadają tam ludzie z tobołami więc dobrze, że staje tu a nie koło kauflanda. A tam staje bo dosiada lud z 73 i 79 ot i wszystko.

> się zatrzymywał na Gryfińskiej i już by 71 (siedemdziesiątki > jedynki) nie miał gdzie wyprzedzić.

Eeee tam bujasz. odcinek Basen Krzyżówka jadą tyle samo - 5 minut i pospieszne zawsze grzeją, a zwykłe się wleką.

wysłane przez pioko17 37

Zgadzam się z "MC"-"Te linie ktoś tak zaplanował żeby jeździły pełne." No i na przykład na lini "A" największy tłok jest na odcinku Jasna Osiedle - Plac Rodła (+ dla ciebie).Ale w godzinach 8-10 w dni powszednie, już na Bukowym autobus wypełniony jest po brzegi!(- dla ciebie).