Forum

3 ka na Golecin

wysłane przez M21 1

Chcialem sie zapytac czy to prawda ze po zakupie tatr na Golecin trafi kilka luksow z Pogodna a tym samym Golecin przejmie obsluge lini 3 .

wysłane przez luki663719 17

> Chcialem sie zapytac czy to prawda ze po zakupie tatr na > Golecin trafi kilka luksow z Pogodna a tym samym Golecin > przejmie obsluge lini 3 .

To w takim razie Pogodno jaką linie przejmie od Golęcina?

wysłane przez M21 1

luki663719 napisał(a):

> To w takim razie Pogodno jaką linie przejmie od Golęcina?

8 ke . Przypominam ze przed zawieszeniem linia ta byla obslugiwana prawie wyloncznie przez Golecin wlasnie

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D

wysłane przez Moderator 0

M21 napisał(a):

> 8 ke . Przypominam ze przed zawieszeniem linia ta byla > obslugiwana prawie wyloncznie przez Golecin wlasnie

Ostrożnie troche z tymi postami bo znów zaczynasz robić większe błędy. :(

moderator@mkm.szczecin.pl

wysłane przez Pepe 90

M21 napisał(a):

> Chcialem sie zapytac czy to prawda ze po zakupie tatr na > Golecin trafi kilka luksow z Pogodna a tym samym Golecin > przejmie obsluge linii 3.

To, że w końcu Pogodno będzie musiało coś przekazać na golęcin jest nieuniknione, bo stan helmutów z dnia na dzień jest coraz gorszy. Ale jeśli chodzi o golęcińską 3 to sam kilka tygodni temu o tym wspominałeś, a teraz się pytasz? Z tego co wiem w najbliższym czasie raczej to nam nie grozi. :)

wysłane przez Phobos 17

> Chcialem sie zapytac czy to prawda ze

[ciach]

Zapewne jest to tak samo "pewne" jak te tatry na Golęcinie, o których się tak rozpisywałeś kilka miesięcy temu...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez kajetansz 65

M21 napisał(a):

> Chcialem sie zapytac czy to prawda ze po zakupie tatr na > Golecin trafi kilka luksow z Pogodna a tym samym Golecin > przejmie obsluge lini 3 .

Ciekaw jestem ile będzie trwał zjazd z Lasu Arkońskiego na Golęcin? :->

Штирлиц

wysłane przez lhb178 17

M21 napisał(a):

> Chcialem sie zapytac czy to prawda ze po zakupie tatr na > Golecin trafi kilka luksow z Pogodna a tym samym Golecin > przejmie obsluge lini 3 .

Radio Erewań? :> Przecież zamiana 3 za 8 nie ma sensu. Sens wpuszczania TZG na 3 istnieje jedynie w przypadku taboru niestopiątkowego...

wysłane przez M21 1

lhb178 napisał(a):

> Radio Erewań? :> > Przecież zamiana 3 za 8 nie ma sensu. Sens wpuszczania TZG na > 3 istnieje jedynie w przypadku taboru niestopiątkowego...

Ja tylko sie pytam o to o czym mowia na obydwu zajezdniach;]

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D

wysłane przez mmm

> Radio Erewań? :> Podało, że helmuty będą jeżdzic na 3 wieczorem i w świeta jak skasują stodwójki.

wysłane przez lhb178 17

mmm napisał(a):

> > Radio Erewań? :> > Podało, że helmuty będą jeżdzic na 3 wieczorem i w świeta > jak skasują stodwójki.

To jakaś rozszerzona wersja :>

wysłane przez M21 1

mmm napisał(a):

> Podało, że helmuty będą jeżdzic na 3 wieczorem i w świeta > jak skasują stodwójki.

Aha czyli na 11 szykuje sie ze beda same sklady ?? Dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo by zakupienie jeszcze kilku GT6 badz GT8 .Wbrew pozorom to te wozy sa najlepsze na nasze tory .

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D

wysłane przez luki663719 17

> Dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo by zakupienie jeszcze kilku > GT6 badz GT8 .Wbrew pozorom to te wozy sa najlepsze na nasze tory .

To się nazywa modernizacja taboru!? Pomysł nietrafiony, i jak już chcesz kupować to poszukaj pieniądze na te GT6 czy GT8.

wysłane przez M21 1

luki663719 napisał(a):

> Pomysł nietrafiony

Wiesz dla mnie najbardziej nietrafionym pomyslem jest zakup tatr na nasze tory , ja wiem ze beda nowoczesnie wygladac ciekaw jestem tylko jak dlugo beda w dobrym stanie daje im 6 miesiecy , potem bede juz szrotami. A powiem ci szczerze ze moje zdanie nie jest ododobnione wielu motorniczych uwaza ze tatry to zly pomysl bo sie szybko rozpadna.Wielu motorniczych lubie helmuty i uwaza ze to najlepsze tramwajew szczecinie .

> chcesz kupować to poszukaj pieniądze na te GT6 czy GT8.

Wiesz niemcy sprzedaja je bardzo tanio . A ja nie chce kupowac tylko pisze co uwazam a mam do tego prawo .

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez luki663719 17

M21 napisał(a):

>Aha czyli na 11 szykuje sie ze beda same sklady ?? >Dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo by zakupienie jeszcze kilku >GT6 badz GT8 .Wbrew pozorom to te wozy sa najlepsze na nasze tory .

Według tego postu to chcesz kupować.

> > chcesz kupować to poszukaj pieniądze na te GT6 czy GT8. > > Wiesz niemcy sprzedaja je bardzo tanio . A ja nie chce kupowac tylko > pisze co uwazam a mam do tego prawo .

Oczywiście, że masz do tego prawo.

A jakie widzisz rozwiązanie dla komunikacji tramwajowej? Kupować zużyte GT6 które pojeżdżą rok może dwa czy Tatry które czeka 10-letnia kariera w Szczecinie? A może remontować całe torowisko w Szczecinie? Znajdź na to pieniądze! Coś trzeba kupować, coś musi wyjechać na linie ale brnięcie w kupowanie rupieci nie jest rozwiązaniem. Na lini 8 nie ma złego torowiska i Tatra poradzi sobie z nim. Na testach nie było z nimi większych problemów.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Bodek

> M21 napisał(a):

> >Dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo by zakupienie jeszcze kilku > >GT6 badz GT8 .Wbrew pozorom to te wozy sa najlepsze na nasze tory . > Ja też uważam, że pomimo wieku ten tabor byłby odpowiedniejszy do naszych warunków.

luki663719 napisał(a):

> Kupować zużyte GT6 które pojeżdżą rok może dwa czy Tatry które czeka > 10-letnia kariera w Szczecinie? A może remontować całe torowisko w > Szczecinie? Znajdź na to pieniądze! Coś trzeba kupować, coś musi > wyjechać na linie ale brnięcie w kupowanie rupieci nie jest > rozwiązaniem. Na lini 8 nie ma złego torowiska i Tatra poradzi sobie > z nim. Na testach nie było z nimi większych problemów.

To GT6/8 w razie ich zakupu powinny nam posłużyć z 10 lat. Tatry to zakup na conajmniej 20 lat - niestety. KT4Dt to z pewnością nie jest zły tabor, ale naprawdę uważam, że u nas się nie sprawdzi. Wiszący przegub wymaga bardzo dobrego toru, a u nas jeszcze przez wiele lat takiego nie będzie na całym przebiegu choćby jednej linii.

wysłane przez Piotr

M21 napisał(a):

> Wiesz dla mnie najbardziej nietrafionym pomyslem jest zakup tatr na > nasze tory , ja wiem ze beda nowoczesnie wygladac ciekaw jestem tylko > jak dlugo beda w dobrym stanie daje im 6 miesiecy , potem bede juz > szrotami.

a może to zmobilizuje MZK, aby powalczyć o większe dotacje? Może w końcu ktoś tam wstanie i zacznie głośno mówić, że potrzebujemy lepszych torowisk? Najłatwiej kupować antyki i nie remontować torowisk....Ludzie chcą czegoś nowego coś co ich zachęci do korzystania z KM...

wysłane przez torwid 64

M21 napisał(a):

> Wiesz dla mnie najbardziej nietrafionym pomyslem jest zakup tatr na > nasze tory , ja wiem ze beda nowoczesnie wygladac ciekaw jestem tylko > jak dlugo beda w dobrym stanie daje im 6 miesiecy , potem bede juz > szrotami.

No, te kilka, które niemal na pewno dostanie Golęcin, to chyba nawet szybciej..? :D

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Piotr

M21 napisał(a):

> GT6 badz GT8 .Wbrew pozorom to te wozy sa najlepsze na nasze tory .

Szczecin to nie Poznań ;). My już nie skupujemy takich antyków...Jak odnawiać tabór to tylko nowszymi konstrukcjami a'la zmodernizowane Tatry :).

wysłane przez Bodek

Piotr napisał(a):

> > Szczecin to nie Poznań ;). My już nie skupujemy takich > antyków...Jak odnawiać tabór to tylko nowszymi konstrukcjami a'la > zmodernizowane Tatry :).

He he, wiem, że ironizujesz, ale czy nam się to podoba, czy nie, od Poznania dzieli nas granica lat świetlnych jeśli chodzi o standardy funkcjonowania komunikacji miejskiej, tak w odniesieniu do torów, jak i do taboru. Zauważ, że tam sprowadzone 10 lat temu Helmuty, jak i 15 lat temu Holendry pomimo swojego wieku są przez cały czas utrzymane w bardzo dobrym stanie. A u nas? Większość Helmutów skasowano w ciągu 6 lat od sprowadzenia ich do Szczecina, a te które jeżdżą są w stanie opłakanym. W Poznaniu nigdy nie widziałem tak rzężących Helmutów jak u nas! Poza tym tam jezdzi ileśtam kilkuletnich, niskopodłogowych Tatr oraz nowiutkich Combino. Ponadto kupili tramwaje dwukierunkowe do obsługi odcinków remontowanych - bez pętli na końcu. A co nowego u nas? Ano nic! Nawet zakupy używanego, starszego taboru, jak choćby Helmuty przyniosłyby efekt w postaci eliminacji najgorszego złomu, czyli 102-ek (choć przykład Wrocławia pokazuje, że i te tramwaje mogłyby jeszcze ładnych parę lat posłużyć, gdyby o nie należycie dbano) i byłyby świadectwem troski rządzących komunikacją miejską w tym mieście o jej stan, mimo mizerii finansowej. A jeszcze odnośnie zakupów "antyków" to zauważ, że nawet takie potęgi tramwajowe jak Kraków pozyskują cały czas używany tabor różnych typów dla poprawy jakości swojej KM. I wcale nie jest to oznaką ich słabości, a wręcz na odwrót!
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Phobos 17

> Zauważ, że tam sprowadzone 10 lat temu Helmuty, jak i 15 lat temu > Holendry pomimo swojego wieku są przez cały czas utrzymane w bardzo > dobrym stanie. > A u nas? Większość Helmutów skasowano w ciągu 6 lat od > sprowadzenia ich do Szczecina, a te które jeżdżą są w stanie > opłakanym. > W Poznaniu nigdy nie widziałem tak rzężących Helmutów jak u nas!

Co jest tylko i wyłącznie dowodem na to, że każdy tabor można utrzymać w dobrym stanie, jeśli trafi na odpowiednią zajezdnię...

-- Nienawidze was tak samo bardzo jak wy mnie. Albo i bardziej...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 17

M21 napisał(a):

> > Podało, że helmuty będą jeżdzic na 3 wieczorem i w świeta > > jak skasują stodwójki. > > Aha czyli na 11 szykuje sie ze beda same sklady ??

A co to za interes? Jest jeszcze inny potencjalny typ taboru na 11 :>

wysłane przez M21 1

lhb178 napisał(a):

> A co to za interes? Jest jeszcze inny potencjalny typ taboru na 11 :>

A kto da kase na składy w weekend na 11 ?? Ciekawi mnie tylko jedno helmuty juz ledwo zipia co to bedzie jak naprawde zacznie brakowac taboru na Golecinie , a Pogodno juz nie bedzie miało rezerw .

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D

wysłane przez lhb178 17

M21 napisał(a):

> > A co to za interes? Jest jeszcze inny potencjalny typ taboru na 11 :> > > A kto da kase na składy w weekend na 11 ??

A kto da kasę na składy w weekend na 3?

> Ciekawi mnie tylko jedno > helmuty juz ledwo zipia co to bedzie jak naprawde zacznie brakowac > taboru na Golecinie , a Pogodno juz nie bedzie miało rezerw .

Będzie kiepsko.

wysłane przez enka167 25

lhb178 napisał(a):

> M21 napisał(a):

> A kto da kasę na składy w weekend na 3?

Może sponsora poszukamy ;), a serio może miasto w końcu zauważy, że komunikacja jest dla mieszkańców, a ci nie maja ochoty jeździć jak sardynki w puszce w przegubie.

> > Ciekawi mnie tylko jedno > > helmuty juz ledwo zipia co to bedzie jak naprawde zacznie brakowac > > taboru na Golecinie , a Pogodno juz nie bedzie miało rezerw . > > Będzie kiepsko.

Już jest, patrząc, że Golecin juz nie może wysłać helmutów na wszystkie brygady, na których powinny one być :(

wysłane przez Pepe 90

mmm napisał(a):

> Podało, że helmuty będą jeżdzic na 3 wieczorem i w świeta > jak skasują stodwójki.

Wątpie, że bedzie czym jeździc na tej trójce. Od wczoraj dwa kolejne helmuty stoją: 508 i 904, w tym drugim poszła przekładnia, więc długie wakacje ma zapewnione. Zdatnych do ruchu znów tylko 8 sztuk. :(