Forum

Testy Irisbusa w SPPK

wysłane przez jas59  ?

Czyżby SPPK zamierzał kupić ten autobus?

cogito ergo sum

wysłane przez MQ ?

jas59 napisał(a):

> Czyżby SPPK zamierzał kupić ten autobus?

Nie takie rzeczy jeździły na testach i nic z tego nie wynikało (np. MAN NG313 testowany przez SPAK).

wysłane przez konjo  4

mkubien napisał(a):

> Nie takie rzeczy jeździły na testach i nic z tego nie > wynikało (np. MAN NG313 testowany przez SPAK).

No tak, ale chyba wszystkim testy w SPPK kojarzą się z rychłym przetargiem, bo zawsze było tak, że kręciły się tam różne MAN-y czy Solniczki, a potem coś ogłaszano. Pytanie czy to kampanie promocyjna Citelisa czy przymiarka do tego słynnego odgrażania się, że jak będziemy mieli przetarg na 10 lat, to... :)

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez MQ ?

konjo napisał(a):

> kręciły się tam różne > MAN-y czy Solniczki

No właśnie, kręciły się Solniczki, a nawet jakieś Volvo ze dwa razy, a i tak wygrywał MAN. Pomijając to, że Lion's City kręcił się już dwa razy, a przetargu nie było. Takie powiązania testy=rychły przetarg chyba są mocno naciągane.

wysłane przez konjo  4

mkubien napisał(a):

> powiązania testy=rychły przetarg chyba są mocno naciągane.

No niby tak, ale znając sytuacje różnych firm w Polsce to pojawienie się testera może oznaczac chęć organizowania przetargu, albo trasę promocyjną danego produktu. W sumie to autobus odświeża się co 6-7 lat i nie ma sensu przeprowadzać kolejnego testu NL283, NG313 czy SU12... No chyba, że ktoś chce pobawić się lampkami nad drzwiami jak w Poznaniu...

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez Wojciech

Jelcz M125M już lepiej wygląda od środka, niż to licencyjne "coś"... :/

"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie

wysłane przez mike_1994

Wojciech napisał(a):

> Jelcz M125M już lepiej wygląda od środka, niż to > licencyjne "coś"... :/

Mnie się nie podoba to coś szybo podobne, bo cały autobus we wnętrzu jest jakiś ciemny. Od zewnątrz prezentuje się całkiem przyzwoicie.

-- Słońce świeci, ptaszek śpiewa, a mnie w budzie krew zalewa.

wysłane przez Wojciech

mike_1994 napisał(a):

> Mnie się nie podoba to coś szybo podobne, bo cały autobus we > wnętrzu jest jakiś ciemny. Od zewnątrz prezentuje się > całkiem przyzwoicie.

Ciekawe jak ten pojazd sprawdzi się podczas jazdy z pasażerami, bo wygląda zewnętrzny i wewnętrzny pozostawiają wiele do życzenia.

"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie

wysłane przez leks 17

Wojciech napisał(a):

> Ciekawe jak ten pojazd sprawdzi się podczas jazdy z pasażerami, > bo wygląda zewnętrzny i wewnętrzny pozostawiają wiele do > życzenia.

Eeee co ty chcesz od niego? IMO brzydki to on nie jest. Troche mi się nie podoba zabudowa silnika. Ten autobus wydaje mi się też jakiś krótki we wnętrzu. Żeby go dokładniej ocenic musiałbym się nim przejechać. Gdzie będzie się pojawiał i przez jaki czas?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lex napisał(a):

> Gdzie będzie się pojawiał i przez jaki > czas?

Jutro rano na 103/1 (zjazd około 8) a popołudniu na 101 lub 106, tak jak pisze na stronie głównej

wysłane przez Pepe 235

Maciek napisał(a):

> Jutro rano na 103/1 (zjazd około 8)

Zjazd raczej 9:10 z Polic Rynku.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

man751 napisał(a):

> Zjazd raczej 9:10 z Polic Rynku.

Dzięki za dokładność, pani kierowca mówiła, że zjeżdża przed 8 z rynku.

wysłane przez Pepe 235

lex napisał(a):

> Gdzie będzie się pojawiał i przez jaki > czas?

Przecież jest napisane, że jutro np. na 103 i 101/106. Wzrok odjęło? :)

wysłane przez leks 17

man751 napisał(a):

> Przecież jest napisane, że jutro np. na 103 i 101/106. Wzrok > odjęło? :)

e, sorrka, najpierw weszłem na forum a potem do informacji.

wysłane przez Moderator 0

lex napisał(a):

> weszłem

Ja weszłem, ty weszłeś, on weszł, my wszliśmy, wy wszliście i oni wszli, tak?

moderator@mkm.szczecin.pl
man751 napisał(a):

> Przecież jest napisane, że jutro np. na 103 i 101/106. Wzrok > odjęło? :)

A jednak popołudniu kursuje nadal na 103 tylko że już na brygadzie całodziennej ciekawe czy zostanie do wieczora...

-- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez Pepe 235

Titanic1912 napisał(a):

> A jednak popołudniu kursuje nadal na 103 tylko że już na brygadzie > całodziennej ciekawe czy zostanie do wieczora...

Przeszkolono drugiego kierowcę w międzyszczycie i była szybka podmianka. :)

wysłane przez konjo  4

lex napisał(a):

> Eeee co ty chcesz od niego? IMO brzydki to on nie jest. Troche mi > się nie podoba zabudowa silnika.

No właśnie zabudowa silnika jest chyba jednym z najciekawszych rozwiązań w branży, coś podobnego stosował też Ikarus w jednym z busów serii niskopodłogowej. Tutaj faktycznie jest niska podłoga i mało podestów. Co najważniejsze nie ma alpinarium... :)

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez leks 17

konjo napisał(a):

> No właśnie zabudowa silnika jest chyba jednym z najciekawszych > rozwiązań w branży, coś podobnego stosował też Ikarus w jednym > z busów serii niskopodłogowej. Tutaj faktycznie jest niska podłoga > i mało podestów. Co najważniejsze nie alpinarium... :)

Ale nie ma tego fajnego miejsca siedziskowego, tak jak np. w Manach :P. Jeśli chodzi o Ikarusa to chyba chodzi Ci o 412'stkę.

wysłane przez konjo  4

lex napisał(a):

> Ale nie ma tego fajnego miejsca siedziskowego, tak jak np. w Manach :P.

Które akurat w MAN-ie jest świetnie osłonięte i tyły wyglądają żałośnie... W Solarze sporo osób siedzi tyłem do kierunku jazdy i w zasadzie zniszczenia są tylko na bocznej ścianie "trójki" z tyłu. Takie rozwiązania chyba jednak lepiej się sprawdzają niż osłonięte i przytulne miejsca do demolowanie rodem z NL223 (nie mylić z MAN-em z klubowym układem siedzeń).

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez mike_1994

Wojciech napisał(a):

> Ciekawe jak ten pojazd sprawdzi się podczas jazdy z pasażerami, > bo wygląda zewnętrzny i wewnętrzny pozostawiają wiele do > życzenia.

Brakuje tam jak dla mnie tylnego rzędu siedzeń, powinno być tak jak jest np. w Manach, Solarisach i Gniocie. Co do jego pojemności to ile on ma miejsc siedzących?

-- Słońce świeci, ptaszek śpiewa, a mnie w budzie krew zalewa.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Tego niewiem, nieliczyłem, a nalepka z miejscem na liczbę miejsc siedzących i stojących niebyła wypełniona.

wysłane przez Moderator 0

Maciek napisał(a):

> Tego niewiem, nieliczyłem, a nalepka z miejscem na liczbę miejsc > siedzących i stojących niebyła wypełniona.

Wiem, że dysortografia jest teraz w modzie, ale piszemy "nie wiem", "nie liczyłem", oraz "nie była".

moderator@mkm.szczecin.pl

wysłane przez Pepe 235

mike_1994 napisał(a):

> Co do jego pojemności to ile on ma miejsc siedzących?

30 siedzących, 42-49 stojących (ta pierwsza liczba z wózkiem inwalidzkim, druga bez). :)

wysłane przez konjo  4

man751 napisał(a):

> 30 siedzących, 42-49 stojących (ta pierwsza liczba z wózkiem > inwalidzkim, druga bez). :)

Coś on jakiś taki mało pakowny... ledwie 79 osób? To chyba w normie 4 os./m2, a nie w polskich realiach?

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

konjo napisał(a):

> Coś on jakiś taki mało pakowny... ledwie 79 osób? To chyba w normie > 4 os./m2, a nie w polskich realiach?

No nie mów że w polskich realiach pakuje się więcej (chyba ze na 107). Na pewno zapakowanie ~100 osób do NL223 (a tyle przecież powinoo wejść) nie jest spotykane.

-- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez konjo  4

MC napisał(a):

> No nie mów że w polskich realiach pakuje się więcej (chyba ze na > 107). Na pewno zapakowanie ~100 osób do NL223 (a tyle przecież > powinoo wejść) nie jest spotykane.

No wiesz... Polskie Autobusy podają, że do Salusa wchodzi 76 osób, a on jest 10 metrowy, natomiast 62 ma wejść do Urbinetto (także 10 m), więc 72-79 w pełnowymiarowym busie MAXI to trochę mało.

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez lhb178 19

konjo napisał(a):

> No wiesz... Polskie Autobusy podają, że do Salusa wchodzi 76 osób, a > on jest 10 metrowy, natomiast 62 ma wejść do Urbinetto (także 10 m), > więc 72-79 w pełnowymiarowym busie MAXI to trochę mało.

Mało w porównaniu z pojemnościami wg norm stosowanych do obliczania wytrzymałości (autobusu, nie pasażera). A takie Volvo B10M-SN12 mieści nominalnie "ledwie" 85 osób...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

konjo napisał(a):

> No wiesz... Polskie Autobusy podają, że do Salusa wchodzi 76 osób, a > on jest 10 metrowy, natomiast 62 ma wejść do Urbinetto (także 10 m), > więc 72-79 w pełnowymiarowym busie MAXI to trochę mało.

Tak tylko to jest jakaś zwierzęca norma przyjęta żeby sobie policzyć i żeby wyszło że jest niesłychanie pakowny. Ile razy nie patrzę na te normy to ja mam wrażenie że tam ktoś liczy całą powierzchnie autobusu jakby była dostępna dla wiary - ot 12*2,5(wtedy przy 4os/m2 wchodzi 120osób). A przecież tak nie jest i tyle osób co oni podają to nie jeździ tymi autobusami. A co do Volvo - widziałeś żeby w Volvo było kiedyś 140 osób? bo ja jakoś nigdy się tylu doliczyc nie mogłem zawsze mi do tej setki góra 110 dochodziło.

-- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez mmm

konjo napisał(a):

> Coś on jakiś taki mało pakowny... ledwie 79 osób?

Ale trzeba zwrócić uwage że jest to co prawda autobus 12 metrowy, ale w istocie część pasażerska tyle nie ma. Należy odjąc z metr na silnik.

wysłane przez konjo  4

mmm napisał(a):

> Ale trzeba zwrócić uwage że jest to co prawda autobus 12 metrowy

A w Solarze wieża nie odejmuje powierzchni? W MANie też przecież nikt nie stoi na silniku... każdy ma jakieś ograniczenia powierzchnie, jednak ten ma niskie podesty i żadnych schodów, a jakiś taki ciasny wg tych danych...

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez t105n  49

konjo napisał(a):

> W MANie też przecież nikt nie stoi na silniku...

Stac się nie da, ale siedzieć :-) Wydaje mi się, że siedzenia z tyłu są nad silnikiem.

wysłane przez konjo  4

t105n napisał(a):

> Stac się nie da, ale siedzieć :-)

Akurat w liczbie siedzących to Irisbus specjalnie nie odbiega od innych, czołówka producentów ma tak od 27 do 34.

To jest taka dyskusja jak z Volvo. Niby 90 stojących, a jeździ sporo więcej...

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez 105ngs

man751 napisał(a):

> 30 siedzących, 42-49 stojących (ta pierwsza liczba z wózkiem > inwalidzkim, druga bez). :)

A czy to nie było przypadkiem 92-99 ? Choć teraz sam już zdurniałem...

wysłane przez Pepe 235

105ngs napisał(a):

> A czy to nie było przypadkiem 92-99 ? Choć teraz sam już > zdurniałem...

Hmmm, 92-99 to chyba trochę przy dużo jak na jego możliwości. Choc może to tylko złudzenie...

wysłane przez pawelp19 −3

Miałem dzisiaj przyjemność jechać tym autobusikiem no i w środku wygląda całkiem całkiem ale z drugiej strony też niejest to jakaś rewelacja wole już Man-y :P a najgorsze w tym autobusie są dźwięki przy zamykaniu drzwi jakby Ci stado wróbli nad głową ćwierkało zwariować można :P W mojej opinii ten autobus testów niezda i już :)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
pawelp19 napisał(a):

[ciach]

Jedno pytanie: komu odpowiadasz? Jeśli nikomu to proszę dodawać komentarze.

wysłane przez Luke_Police  163

Orientuje się ktoś, do kiedy ten autobus będzie jeździł w Policach? Fajnie byłoby gdyby jeździł przynajmniej tak długo jak MAN LC na 111.

Technik serwisu :)

wysłane przez Luke_Police  163

Dziś miałem okazję jechać tym autobusem na linii 101. Starałem się zapamiętać wszystkie moje spostrzeżenia odnośnie jego zalet i wad. Jeżeli chodzi o jego plusy, to tak: - Autobus jest estetyczny, z zewnątrz prezentuje się naprawdę ładnie; - Jest bardzo dobrze wyciszony, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz silnik słychać bardzo cichuto; - Ma bardzo dobrze widoczne z dużych odległości pomarańczowe wyświetlacze LED, nie ma problemu takiego jak w NL222, kiedy nocą porą przy mgle lub ulewie nie widać jaki numer linii pokazuje tylny wyświetlacz.

Jeżeli chodzi o minusy, no to napewno: - Źle urządzony tył sprawia, że wydaje się mniej pojemny niż MAN-y, poza tym tył z małą szybką i bez siedzeń wygląda nieestetycznie; - Ściany są dosyć sztywne i twarde, zwłaszcza przy jeździe na nierównej nawierzchni oparcie się o ścianę jest badrzo niewygodne, ponadto hałasują podczas jazdy po wertepach; - Bardzo głośny sygnał ostrzegawczy zamykania drzwi jest drażniący i umarłego by obudził. Pierwszy raz, gdy go usłyszałem, myślałem, że to jakiś alarm się włączył.

W mojej ocenie autobus nie jest zły, ale wymienione rzeczy należałoby w jego konstrukcji poprawić. Dlatego wolę polickie MANy :-)

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez Pepe 235

Luke_Police napisał(a):

> - Bardzo głośny sygnał ostrzegawczy zamykania drzwi jest > drażniący i umarłego by obudził. Pierwszy raz, gdy go > usłyszałem, myślałem, że to jakiś alarm się > włączył.

Weź mi go nawet nie przypominaj. ;) A ja kiedyś myślałem, że dzwonek z Volvo B10L-SN12 jest głośny (póki ich nie wyłączono). To coś pobija wszystko.

wysłane przez Titanic1912 5

Luke_Police napisał(a):

> - Ściany są dosyć sztywne i twarde, zwłaszcza przy > jeździe na nierównej nawierzchni oparcie się o ścianę > jest badrzo niewygodne, ponadto hałasują podczas jazdy po > wertepach;

Tak ale nawet na wmiare dobrej nawierzchni już słychać plastiki i to jest niby nowy autobus...to już Jelcze są lepiej zrobione :p

> - Bardzo głośny sygnał ostrzegawczy zamykania drzwi jest > drażniący i umarłego by obudził. Pierwszy raz, gdy go > usłyszałem, myślałem, że to jakiś alarm się > włączył.

Najlepsze było ździwienie ludzi autobusie :PPP, tylko zazdrościć kierowcy odgłosów przy zamykaniu drzwi

-- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)

wysłane przez Pepe 235

Titanic1912 napisał(a):

> Najlepsze było ździwienie ludzi autobusie :PPP, tylko > zazdrościć kierowcy odgłosów przy zamykaniu drzwi

Oczywiście, jak kierowca na 101 się dziś nasłucha tego przez 9 godzin to wyjdzie z autobusu jak nowo narodzony. ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Luke_Police napisał(a):

> - Autobus jest estetyczny, z zewnątrz prezentuje się > naprawdę ładnie;

Typowe dla Irisbusa :)

> - Jest bardzo dobrze wyciszony, zarówno na zewnątrz jak i > wewnątrz silnik słychać bardzo cichuto;

Jechałem Agorą z silnikiem Iveco i nie było słychać nic. A jaki kop... miodzio - szło lepiej niż solar (skrzynia ZF)

> - Ma bardzo dobrze widoczne z dużych odległości > pomarańczowe wyświetlacze LED, nie ma problemu takiego jak > w NL222, kiedy nocą porą przy mgle lub ulewie nie widać > jaki numer linii pokazuje tylny wyświetlacz.

To jest chyba do wyboru przez zamawiającego...

> Jeżeli chodzi o minusy, no to napewno: > - Źle urządzony tył sprawia, że wydaje się mniej pojemny > niż MAN-y, poza tym tył z małą szybką i bez siedzeń > wygląda nieestetycznie;

A mi się z kolei te szafy z tyłu podobają. Nie wiem jak w tym to wszystko wygląda, ale w tamtej agrorze było świetne. Podłoga całkiem płaska nie bylo alpinarium na końcu ale i nie było też takiego głębokiego "wykopu" na przejście między 2 i 3 drzwiami.

> - Ściany są dosyć sztywne i twarde, zwłaszcza przy > jeździe na nierównej nawierzchni oparcie się o ścianę > jest badrzo niewygodne, ponadto hałasują podczas jazdy po > wertepach;

Eeee? A to mają być z plasteliny czy z gąbki? mógłbys napisac czym różni się tamta ściana od ściany w Volvo/MANidle czy nawet Ikarusie?

> - Bardzo głośny sygnał ostrzegawczy zamykania drzwi jest > drażniący i umarłego by obudził. Pierwszy raz, gdy go > usłyszałem, myślałem, że to jakiś alarm się > włączył.

To to jest raczej regulowalne, a głośny sygnał też ma swoje plusy bo starsi ludzie czasem niedosłyszą, Solaris z resztą też w tej dziedzinie jest niezły...

> W mojej ocenie autobus nie jest zły, ale wymienione rzeczy > należałoby w jego konstrukcji poprawić. Dlatego wolę > polickie MANy :-)

szczerze mówiąc nie znalazłem w Twoich zarzutach niczego (no może poza tymi trzaskami podczas jazdy ale NL223 też trzeszczą) poważnego i piszesz że MAN no bo do MANa już sie przyzwyczaiłeś i ten "jest dobry"...

-- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez konjo  4

MC napisał(a):

> Jechałem Agorą z silnikiem Iveco i nie było słychać nic. A > jaki kop... miodzio - szło lepiej niż solar (skrzynia ZF)

Iveco jest naprawdę przyjemne dla pasażera, nawet w różnych Jelczykach wytłumieniem silnika nie grzeszących. Naprawdę fajna linia silników, tylko w naszym przypadku rewolucja.

-- Turn me around and take me back to the start.

So never mind the darkness.

wysłane przez Luke_Police  163

MC napisał(a):

> A mi się z kolei te szafy z tyłu podobają. Nie wiem jak w > tym to wszystko wygląda, ale w tamtej agrorze było świetne. > Podłoga całkiem płaska nie bylo alpinarium na końcu ale i > nie było też takiego głębokiego "wykopu" na przejście > między 2 i 3 drzwiami.

Tutaj też żadnych schodów z tyłu nie ma, jest płasko. Pomiędzy 2-mi a 3-mi drzwiami jest tylko niewielka górka, w MAN-ach jest większa. Siedzenia są niżej, więc w tym modelu też owego "wykopu" nie ma.

> Eeee? A to mają być z plasteliny czy z gąbki? mógłbys > napisac czym różni się tamta ściana od ściany w > Volvo/MANidle czy nawet Ikarusie?

W Ikarusach jest przeważnie z dykty lub deski, a w MAN-ach z podobnego tworzywa co w Irisbusie, ale inaczej wyprofilowana. Chodzi mi o to, że w MAN-ie ściana pod oknem jest pionowo w dół, a tutaj pod lekkim kątem, więc łatwiej w nią uderzyć kolanem gdy się siedzi przy oknie i autobus wjedzie w dziurę. Wiem, że to może wyglądać jakbym się czepiał drobiazgów, ale starałem się zaobserwować wszystkie wady i zalety, a jechałem zaledwie kilka przystanków.

> To to jest raczej regulowalne, a głośny sygnał też ma swoje > plusy bo starsi ludzie czasem niedosłyszą,

To nie jest powód żeby katować tym sygnałem pozostałych pasażerów i kierowcę. Starszy człowiek jak wsiada, to przeważnie szuka sobie miejsca a nie stoi w drzwiach. Jedyny plus tego sygnału to fakt, że Cię może obudzić jak przyśniesz, ale i tak marna pociecha z tego, że Cię obudzi, skoro drzwi własnie się zamykają, więc już nie zdążysz wysiąść.

> szczerze mówiąc nie znalazłem w Twoich zarzutach niczego (no > może poza tymi trzaskami podczas jazdy ale NL223 też > trzeszczą) poważnego

Dlatego napisałem, że wszystkie te mankamenty są jak najbardziej do poprawienia. Przecież nie powiedziałem, że autobus jest zły niedobry i mi się nie podoba. Uważam, że jest naprawdę dobry, ale można go jeszcze nieco poprawić, aby następny model był lepszy.

> i piszesz że MAN no bo do MANa już sie > przyzwyczaiłeś i ten "jest dobry"...

Mieszkam w Policach, więc MAN-em podróżuję najczęściej, dlatego wybrałem taki punkt porównania. MAN po prostu nie ma tych wad, jakie zaobserwowałem w Irisbusie. Z tym przyzwyczajeniem się to też nie do końca, zresztą nie powiedziałem, że Citelis jest "zły". Irisbus wydawał mi się cichszy niż MAN i to jest jego największą zaletą, jaka rzuciła mi się w uszy. Inna sprawa, że nie wiem jak się sprawuje przy dużych prędkościach, pod górkę itd bo tego nie sprawdziłem.

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Lukasy

Luke_Police napisał(a):

> Jedyny plus tego sygnału to fakt, że Cię może obudzić jak > przyśniesz, ale i tak marna pociecha z tego, że Cię obudzi, > skoro drzwi własnie się zamykają, więc już nie zdążysz > wysiąść.

Żeby się obudzić, to trzeba najpierw zasnąć. A taki głośny sygnał raczej nie da Ci zasnąć, skoro będzie brzęczał i skrzeczał na każdym przystanku :p

-- Kto rano wstaje, temu wykolejenie :>

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mam pytanie. Dzisiaj okolo godzin 15:20 na przystanku Mścięcino dworzec widzialem białe cudo. Czy moze ktos mi napisac skad i co to jest ? ? :) Z góry dziekuje :)

wysłane przez luki663719 17

ABC napisał(a):

> Mam pytanie. Dzisiaj okolo godzin 15:20 na przystanku > Mścięcino dworzec widzialem białe cudo. Czy moze ktos mi > napisac skad i co to jest ? ? :) Z góry dziekuje :)

A cudo było przegłubowe czy krótkie? Może znowu jakiś autobus przyjechał do Polic na testy ;>
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Luke_Police  163

ABC napisał(a):

> Mam pytanie. Dzisiaj okolo godzin 15:20 na przystanku > Mścięcino dworzec widzialem białe cudo. Czy moze ktos mi > napisac skad i co to jest ? ? :) Z góry dziekuje :)

A możesz sprecyzować co widziałeś? Domyślam się, że chodzi o jakiś autobus... ale powiedz może na jakiej linii, w którą stronę jechał, jakiej marki to był wóz (o ile potrafisz to określić)...

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Luke_Police napisał(a):

> A możesz sprecyzować co widziałeś? Domyślam się, że > chodzi o jakiś autobus... ale powiedz może na jakiej linii, w > którą stronę jechał, jakiej marki to był wóz (o ile > potrafisz to określić)...

Oj potrafie potrafie.. ;) Krotki autobus cos w stylu cos w stylu Mana NL223.. Wygladal naprawde okazale i wiem jeszcze tyle, ze byl bialy.. Widzialem tez kasowniki:) Zaluje, ze patrzalem w druga strone i dokladnie go nie widzialem... :/

wysłane przez Kangur

ABC napisał(a):

> Mam pytanie. Dzisiaj okolo godzin 15:20 na przystanku > Mścięcino dworzec widzialem białe cudo. Czy moze ktos mi > napisac skad i co to jest ? ? :) Z góry dziekuje :)

Irisbus Agora, widziany na Gdanskiej cos przed pietnasta, poruszal sie w strone miasta. Sam sie zastanawialem do ktorej spoleczki na testy przyjdzie.

wysłane przez Piotr

Kangur napisał(a):

> Irisbus Agora, widziany na Gdanskiej cos przed pietnasta, > poruszal sie w strone miasta. Sam sie zastanawialem do ktorej > spoleczki na testy przyjdzie.

czyżby coś takiego? http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/test/agora-5.jpg

wysłane przez Kangur

Piotr napisał(a):

> czyżby coś takiego? > http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/test/agora-5.jpg

Tak, chociaz nie zwrocilem uwagi, czy toto CNG mialo.