Forum

Najlepszym przedziałem numerów dla Tatr byłby:

wysłane przez Mario  ?

Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec :-)
Bella napisał(a):

> Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od > 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec

Dokładnie tak samo pomyślałem :)

Iwo
> Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od > 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec > :-)

No to mamy zablokowany zakres numerów na najbliższe 20 lat ;-P

A tak serio - a co chcesz zrobić z Perełką i Bremenem?

-- To nie jest promocja!

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Phobos napisał(a):

> > A tak serio - a co chcesz zrobić z Perełką i Bremenem?

Myslisz, że aż tyle Tatr u nas kiedyś będzie? Wątpie w to...

Iwo
Phobos napisał(a):

> A tak serio - a co chcesz zrobić z Perełką i Bremenem?

Masz na myśli np. 144? Też się zastanawiam. Najwyżej ten numer ominą :-/
Bella napisał(a):

> Masz na myśli np. 144? Też się zastanawiam. Najwyżej ten > numer ominą :-/

W Warszawie tym się nie przejmują i numery historycznych dublują się z numerami liniowych. Niekoniecznie popieram. Zostaje jeszcze dość pojemny przedział od 401 w górę, gdyż dla tramwajów przwidziałbym 3-cyfrowe boczne.
Bella napisał(a):

> Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od > 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec > :-)

Ja dałem "inny". Jak już kiedyś tu pisałem, ponumerowałbym od 851 wzwyż, a początek "osiemsetki" zostawiłbym jeszcze dla ewentualnych tworów stopiątkopodobnych (zamówione 6 doczep - o ile wszystkie trafią na Pogodno - już zajmie numery do 796). A niskopodłogowce zawsze można zacząć numerować np. od 1101 wzwyż. :)
Bella napisał(a):

> Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od > 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec > :-)

Od 801 w górę też myślę, że będą na niskopodłogowe, ale zakres 100-150 moim zdaniem nie pasuje. Również moim zdaniem Tatry na Pogodnie powinny być oznakowane jako pierwsze numery za ostatnim, w tym wypadku pierwszy numer byłby 791. Jeśli byłoby w takim zakresie to niestety musiało by wejść w numerację niskopodłogowych, więc niskpodłogowe moglibyśmy oznaczać od 850-899. Ale co i jak zrobi Pogodno to już decyzja sił wyższych.

-- Najlepiej będzie jak się przymknę. ;]
> Jeśli byłoby w takim zakresie to niestety musiało by wejść > w numerację niskopodłogowych,

Tyle, że żadnych niskopodłogowych w Szczecinie nie ma! Więc takie "wchodzenie" to jakieś urojenia. W dodtku - Tatry są już faktem, a niska podłoga to ciągle tylko futurologia stosowana - chcesz trzymać zakres od 801 w nieskończoność?

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Phobos napisał(a):

> Tyle, że żadnych niskopodłogowych w Szczecinie nie ma! Więc > takie "wchodzenie" to jakieś urojenia. W dodtku - Tatry są > już faktem, a niska podłoga to ciągle tylko futurologia > stosowana - chcesz trzymać zakres od 801 w nieskończoność?

Dlatego ja zaznaczyłem od 801 wzwyż, gdyż wydaje mi się to bez znaczenia. Jakby co, niskopodłogowe tramwaje będzie można numerować od 851, a mam takie wrażenie, że zanim one przyjadą, to będzie wolny zakres od 901 do 1000. Zanim będzie nas stać na takowe, wszystkie Helmuty zdążą się wykruszyć, a jeżeli jakiś jeden zostanie, to zawsze można mu zmienić numer na jakiś z zakresu historycznych (101 - 150).

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)
> zanim one przyjadą, > to będzie wolny zakres od 901 do 1000.

Doczepa helmutowa na pewno nie zwolni numeru ;-P

> Zanim będzie nas stać na > takowe, wszystkie Helmuty zdążą się wykruszyć, a jeżeli > jakiś jeden zostanie, to zawsze można mu zmienić numer na jakiś > z zakresu historycznych (101 - 150).

Nikt też nie powiedział, czy zostawiony zostanie helmut golęciński, czy niemierzyński ;-)

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Bella napisał(a):

> Zagłosowałem na punkt pierwszy. Dlaczego? Myślę, że od > 801 są zarezerwowane na nowsze wozy, typu niskopodłowiec > :-) Oczywiście tatry nie są tramwajami niskopodłogowymi ale omoinmy ten szczegół. Ja myślę że od 801 wzwyż jest odpowiednie ponieważ żaden jeszcze pojazd szynowy wszczecinie nie posiada numeru takiego rodzaju. wkońcu muszą zajść w ZDiTM jakieś zmiany choćby najmniejsze. :-)
> wkońcu muszą zajść w ZDiTM jakieś zmiany choćby > najmniejsze. > :-)

Jeszcze jeden post z cyklu "sztuka dla sztuki", a czeka cię bardzo długi urlop...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
tramwajekk napisał(a):

> wkońcu muszą zajść w ZDiTM jakieś zmiany choćby > najmniejsze.

Tyle, że ZDiTM nie ma nic do powiedzenia w sprawie numerów taborowych poza tym, że mają być. I tyle.

Iwo