Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Najlepszym przedziałem numerów dla Tatr byłby:
wysłane przez Luke_Police 163
Phobos napisał(a):
> Tyle, że żadnych niskopodłogowych w Szczecinie nie ma! Więc > takie "wchodzenie" to jakieś urojenia. W dodtku - Tatry są > już faktem, a niska podłoga to ciągle tylko futurologia > stosowana - chcesz trzymać zakres od 801 w nieskończoność?
Dlatego ja zaznaczyłem od 801 wzwyż, gdyż wydaje mi się to bez znaczenia. Jakby co, niskopodłogowe tramwaje będzie można numerować od 851, a mam takie wrażenie, że zanim one przyjadą, to będzie wolny zakres od 901 do 1000. Zanim będzie nas stać na takowe, wszystkie Helmuty zdążą się wykruszyć, a jeżeli jakiś jeden zostanie, to zawsze można mu zmienić numer na jakiś z zakresu historycznych (101 - 150).
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
> Tyle, że żadnych niskopodłogowych w Szczecinie nie ma! Więc > takie "wchodzenie" to jakieś urojenia. W dodtku - Tatry są > już faktem, a niska podłoga to ciągle tylko futurologia > stosowana - chcesz trzymać zakres od 801 w nieskończoność?
Dlatego ja zaznaczyłem od 801 wzwyż, gdyż wydaje mi się to bez znaczenia. Jakby co, niskopodłogowe tramwaje będzie można numerować od 851, a mam takie wrażenie, że zanim one przyjadą, to będzie wolny zakres od 901 do 1000. Zanim będzie nas stać na takowe, wszystkie Helmuty zdążą się wykruszyć, a jeżeli jakiś jeden zostanie, to zawsze można mu zmienić numer na jakiś z zakresu historycznych (101 - 150).
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)