Forum
Tatra KT4Dt wyjechała na jazdę próbną
wysłane przez MiWolo
wysłane przez pawelp19 −3
> Widziałem ten tramwaj jak zmierzał na Potulicką, czy to > oznacza, że w końcu testują je pod względem wymiany za > 102Na?
Myśle, że bardzo prawdopodobne czas najwyższy już wyrzucić te żęchy :) Chociaż spodziewam się, że czasami też będą na 1,9 zamiast solówek.
wysłane przez kajetansz 65
> Myśle, że bardzo prawdopodobne czas najwyższy już wyrzucić > te żęchy :)
A nie RZęchy?? ;->
> Chociaż spodziewam się, że czasami też będą > na 1,9 zamiast solówek.
Na 9 prędzej by się przydały. Na 1 solo starczy.
Штирлиц
wysłane przez enka167 25
> Myśle, że bardzo prawdopodobne czas najwyższy już wyrzucić > te żęchy :) Chociaż spodziewam się, że czasami też będą > na 1,9 zamiast solówek.
Z wiarygodnych źródeł wiadomo, że być może jutro pierwszy raz Tatry solo wyjadą na linie nr 9. Jeśli jutro się nie uda to można sie tego spodziewać w tym tygodniu :)
wysłane przez kajetansz 65
> Z wiarygodnych źródeł wiadomo, że być może jutro pierwszy > raz Tatry solo wyjadą na linie nr 9.
A czy te "wiarygodne źródła" wspomniały ile sztuk wyjedzie??
Штирлиц
wysłane przez enka167 25
> A czy te "wiarygodne źródła" wspomniały ile sztuk wyjedzie??
Niestety nie :(, ale myślę, że 1 lub 2.
wysłane przez mike_1994
> Z wiarygodnych źródeł wiadomo, że być może jutro pierwszy > raz Tatry solo wyjadą na linie nr 9. Jeśli jutro się nie uda > to > można sie tego spodziewać w tym tygodniu :)
A czy to wiarygodne źródło podaje kiedy będą jeździły testowo lub liniowo na linii 4, 11 lub 12?
-- Klonowica może zadziwić każdego, nie tylko ciebie...
wysłane przez lhb178 19
> A czy to wiarygodne źródło podaje kiedy będą jeździły > testowo lub liniowo na linii 4, 11 lub 12?
Na 11 i pięciu 4 nie wyjadą bez zmiany rozkładu.
wysłane przez Luke_Police 163
> Na 11 i pięciu 4 nie wyjadą bez zmiany rozkładu.
Czyżby powodem były przejścia z 4 na 3 po godzinie 17? Na 11 to domyślam się, że chodzi o to, ze Pogodno nie obsługuje tej linii. Jednak nie wróżę tym tramwajom długiej przyszłości, jeżeli bedą regularnie kursować po torowisku na Piastów.
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
Technik serwisu :)
wysłane przez yoss83
> Jednak nie wróżę tym tramwajom długiej przyszłości, jeżeli bedą > regularnie kursować po torowisku na Piastów.
Uff ile już o tym było... Piastów, Boh. Wawy, Potulickiej, Arkońskiej. Odpada więc 1, 3, 4, 7, 9, 11, 12. Zostaje 2, 5, 6 (choć też są wątpliwości), 8. Odejmijmy linie obsługiwane przez Golęcin i zostaje wielkie g. :-) W sumie to wychodzi na to, że nie opłacało ich się kupić...
wysłane przez Luke_Police 163
> Uff ile już o tym było... Piastów, Boh. Wawy, Potulickiej, > Arkońskiej. Odpada więc 1, 3, 4, 7, 9, 11, 12. Zostaje 2, 5, 6 (choć > też są wątpliwości), 8. Odejmijmy linie obsługiwane przez Golęcin > i zostaje wielkie g. :-)
Tylko, że odcinki nierównych torów na Potulickiej i na Boh. Warszawy są stosunkowo krótkie w porównaniu z Piastów. Więc linia 9 dla Tatr byłaby odpowiednia moim zdaniem. Ciekawe z jaką prędkością KT4Dt poruszały się po torowisku na Piastów. Wiem, że składy 105-tek i Helmuty grzeją tam ostro i dlatego tak mocno nimi zarzuca na boki. Dziś jadąc modernizacją na 11 w drugim wagonie obserwowałem jak mocno pierwszy się od niego odchyla. Praktycznie można było mieć wrażenie, że tramwaj jedzie slalomem patrząc przez szybę na tył pierwszego wagonu.
-- Mam nadzieję, że 610'' będzie wśród przegubowców, które przetrwają rzeź 102Na.
Technik serwisu :)
wysłane przez Neo 42
wysłane przez kajetansz 65
> A moze będą chciali Tatry solo puszczać na 5??
Jutro się przekonamy.
Штирлиц
wysłane przez Pepe 235
> Jutro się przekonamy.
No i przekonaliśmy się. Na 5 4 x 102Na i jeden skład (692+644). A tatr niestety brak. :(
wysłane przez kajetansz 65
> No i przekonaliśmy się. Na 5 4 x 102Na i jeden skład (692+644). > A tatr niestety brak. :(
Rano za to same 102Na były.
Штирлиц