Forum

Zamknięty wiadukt

W związku z koniecznością całkowitego zamknięcia dla ruchu remontowanego wiaduktu w ciągu ul. Lubeckiego, od 26 marca do odwołania (przez ok. 4 miesiące) obowiązywać będzie zmieniona organizacja komunikacji miejskiej w tym rejonie.

wysłane przez t105n  49

"Autobusy linii 525 i 526 (...) będą kursować objazdem przez ul. Robotniczą, Hożą, Bogumińską, Komuny Paryskiej i Rugiańską do ul. Lubeckiego"

Tak się nie da pojechać, chyba że Bogumińską wymienimy na Obotrycką.

wysłane przez lhb178 19

t105n napisał(a):

> "Autobusy linii 525 i 526 (...) będą kursować objazdem > przez ul. Robotniczą, Hożą, Bogumińską, Komuny Paryskiej > i Rugiańską do ul. Lubeckiego" > > Tak się nie da pojechać, chyba że Bogumińską wymienimy > na Obotrycką.

Wbrew pozorom Bogumińska nie koczy się na Hożej, przynajmniej tak wynika z mapy.

-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.

wysłane przez t105n  49

lhb178 napisał(a):

> Wbrew pozorom Bogumińska nie koczy się na Hożej, > przynajmniej tak wynika z mapy.

Ale do Komuny Paryskiej też nie dochodzi.

wysłane przez lhb178 19

t105n napisał(a):

> > Wbrew pozorom Bogumińska nie koczy się na Hożej, > > przynajmniej tak wynika z mapy. > > Ale do Komuny Paryskiej też nie dochodzi.

Obotrycką zeżarło :>

-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.

wysłane przez t105n  49

lhb178 napisał(a):

> Obotrycką zeżarło :>

Już niedługo zeżre ją potwór o imieniu Liroy Merlin, pogryzie, przemieli, a potem wypluje w postaci dwujezdniowego kawałka ;-)

wysłane przez LLUZNIAK

t105n napisał(a):

> Już niedługo zeżre ją potwór o imieniu Liroy Merlin, pogryzie, > przemieli, a potem wypluje w postaci dwujezdniowego kawałka ;-)

I chwała temu potworowi za to - gdyby nie to mielibyśmy niezłe cyrki po otwarciu (a chciałbym zauważyć, że w dalszym ciągu będzie wówczas zamknięty most na Lubeckiego - jakie są tego efekty można się było dziś przekonać na Robotniczej, Hożej, Bogumińskiej, Wilczej i właśnie Obotryckiej). Przez te wszystkie korki kłopoty z kursowaniem miała nawet linia 6 (zablokowane torowisko przez samochody próbujące skręcić w Robotniczą).

wysłane przez Wojtek 24

LLUZNIAK napisał(a):

> Przez te wszystkie korki kłopoty z kursowaniem miała nawet linia 6 > (zablokowane torowisko przez samochody próbujące skręcić w Robotniczą).

Nie byłoby problemu gdyby kierowcy samochodów patrzyli na znaki informijące o objeździe i odrazu z ul. Dębogórskiej skręcali w prawo w ul. Robotniczą. Większość jechała prosto kierując się na wiadukt, dopiero tam się dowiedzieli, że dalej nie ma przejazdu. Po czym zawracali i skręcali w Robotniczą blokując torowisko.

wysłane przez LLUZNIAK

Wojtek napisał(a):

> Nie byłoby problemu gdyby kierowcy samochodów patrzyli na znaki > informijące o objeździe i odrazu z ul. Dębogórskiej skręcali w > prawo w ul. Robotniczą. Większość jechała prosto kierując się na > wiadukt, dopiero tam się dowiedzieli, że dalej nie ma przejazdu. Po > czym zawracali i skręcali w Robotniczą blokując torowisko.

Dokładnie takie coś miałem na myśli... I to jeszcze część z nich inteligentnie ustawiała się na obu torach (dokładnie na środku drogi) blokując przy tym ruch tramwajowy w obie strony.

wysłane przez Pepe 235

t105n napisał(a):

> Już niedługo zeżre ją potwór o imieniu Liroy Merlin, pogryzie, > przemieli, a potem wypluje w postaci dwujezdniowego kawałka ;-)

To Liroy czy Komfort? Ktoś się chyba pomylił :P http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1168335252.forum&query=sklep+Komfort&which=01.06.01.02.01.02.02.01.01.01

-- moderator@mkm.szczecin.pl

wysłane przez Wojtek 24

man751 napisał(a):

> To Liroy czy Komfort? Ktoś się chyba pomylił :P

Komfort jest tylko inwestorem.

wysłane przez LLUZNIAK

Wojtek napisał(a):

> Komfort jest tylko inwestorem.

Dokładnie - zastosowany schemat barw, czy też charakterystyczna trójkątna konstrukcja na elewacji wskazują, że sklep będzie działał pod marką Leroy Merlin. Zresztą... http://www.kariera.leroymerlin.pl/index.php?s=sklep,41 ;)

wysłane przez Luke_Police  163

Prawdopodobnie właśnie zamknięcie wiaduktu spowodowało dziś korek na ulicy Obotryckiej (i Bogumińskiej) na odcinku Hoża - Komuny Paryskiej. Autobus jechał tamtędy z prędkością od 0 do 10km/h i przejechanie tego odcinka zajęło około 15 minut.

Technik serwisu :)

wysłane przez Lukasy

Luke_Police napisał(a):

> Prawdopodobnie właśnie zamknięcie wiaduktu spowodowało > dziś korek na ulicy Obotryckiej (i Bogumińskiej) na odcinku > Hoża - Komuny Paryskiej.

To nie był główny czynnik. Drogowcy rozstawili się ze swoim sprzętem i łatali dziury między innymi na jednym z pasów dojazdowych z centrum do Hożej. W ten sposób prawoskręt w kier. Studziennej i ten prosty wjazd na przystanek na Hożej był zagracony przez wszelkie blachosmrody i to właśnie generowało takie utrudnienia.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez (użytkownik usunięty)

> To nie był główny czynnik.

A mi się wydaje, że właśnie zamknięcie tego mostu to jedyny powód tych korków w ogóle pogratulować temu, kto wpadł na wytyczenie objazdu, który skutecznie blokuje cały ruch w tamtejszym rejonie wpadł na tak świetny pomysł żeby w ogóle zamknąć ten most lub nie zrobić jakiegoś innego objazdu. Jutro czeka mnie to samo…

wysłane przez MQ ?

RT2 napisał(a):

> wpadł na tak świetny pomysł żeby w ogóle > zamknąć ten most

Początkowo wiadukt miał być remontowany bez zamykania (jedynie z ruchem wahadłowym), ale okazało się, że jest w stanie znacznie gorszym niż się początkowo wydawało, i że trzyma się na "słowo honoru".

> lub nie zrobić jakiegoś innego objazdu.

Na przykład?
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez LLUZNIAK

RT2 napisał(a):

> A mi się wydaje, że właśnie zamknięcie tego mostu to jedyny > powód tych korków w ogóle pogratulować temu, kto wpadł na > wytyczenie objazdu, który skutecznie blokuje cały ruch w > tamtejszym rejonie wpadł na tak świetny pomysł żeby w ogóle > zamknąć ten most lub nie zrobić jakiegoś innego objazdu. > Jutro czeka mnie to samo…

Tu się akurat zgadzam - warto zauważyć, że o wiele lepszym rozwiązaniem niż zamykanie jednego z dwóch traktów łączących północny Szczecin z centrum i całą resztą miasta byłoby wprowadzenie ruchu dwukierunkowego na ulicy Ludowej (tymbardziej, że "na oko" jest gdzie - trzebaby tylko odgrodzić torowisko i wprowadzić zakazy parkowania)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MQ ?

LLUZNIAK napisał(a):

> Tu się akurat zgadzam - warto zauważyć, że o wiele lepszym > rozwiązaniem byłoby wprowadzenie ruchu dwukierunkowego na ulicy > Ludowej

Obawiam się, że tramwaje jadące ulicą Ludową w kierunku pętli jechałyby po pasie dla samochodów w kierunku centrum (czyli pod prąd). Dodając do tego ostry łuk i tym samym kiepską widoczność, mogłoby być raczej mało ciekawie.

wysłane przez LLUZNIAK

mkubien napisał(a):

> Obawiam się, że tramwaje jadące ulicą Ludową w kierunku pętli > jechałyby po pasie dla samochodów w kierunku centrum (czyli pod > prąd). Dodając do tego ostry łuk i tym samym kiepską > widoczność, mogłoby być raczej mało ciekawie.

Nie będe się spierał, ale wydaje mi się, że wystarczyłoby miejsca dla dwóch pasów na części jezdni bez torów (po zabraniu zaparkowanych samochodów). Jutro jak tam będe to zwrócę na to uwagę :>

wysłane przez (użytkownik usunięty)

No miejsca na dwa pasy i na tramwaj to jest raczej za mało, ale gdyby skrócić trasę 11 do Filrika albo wydłużyć na Gocław wtedy mogłoby się to udać, bo nie sądzę żeby policja zgodziła się na obecny stan rzeczy i przez cztery miesiące miała kierować ruchem. A co do samego mostu skoro trzyma się „na słowo honoru” to, czemu od razu go nie zamknęli? Z tego, co się orientuje to ten jeden pas jest najprawdopodobniej potrzebny do tego żeby można było zalać betonem dotychczas remontowany pas a na to też są sposoby pod mostem zdaje się jest utwardzony teren i już dawno wymyślono pompy do betonu o wysięgu około 40 metrów a ten most tylu chyba nie ma …

wysłane przez MQ ?

RT2 napisał(a):

> No miejsca na dwa pasy i na tramwaj to jest raczej za mało, ale gdyby > skrócić trasę 11 do Filrika albo wydłużyć na Gocław

A niby dlaczego to samochodziarze mają dyktować warunki komunikacji miejskiej? Wystarczy, że trzeba było skrócić 53 i 67 i zmienić trasę 69.

> A co do samego mostu skoro trzyma się „na słowo honoru” to, czemu > od razu go nie zamknęli?

Ponieważ wyszło to dopiero w trakcie remontu. Konieczna jest wymiana jakichś tam belek o długości równej szerokości płyty wiaduktu, a więc...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mkubien napisał(a):

> A niby dlaczego to samochodziarze mają dyktować warunki komunikacji > miejskiej? Wystarczy, że trzeba było skrócić 53 i 67 i zmienić > trasę 69.

A dlaczego komunikacja miejska ma dyktować warunki samochodziarzom? Bo Ci samochodziarze stojąc w korkach skutecznie blokują takie linie jak 63, 59, 101, 107, także wydaje mi się, że wszyscy cierpią na zamknięciu tego wiaduktu. Na skróceniu lub wydłużeniu linii 11 pasażerowie zbytnio na pewno nie ucierpią a luźniej zrobi się na Obotryckiej Bogumińskiej i Pokoju.

wysłane przez MQ ?

RT2 napisał(a):

> A dlaczego komunikacja miejska ma dyktować warunki samochodziarzom?

Bo mamy w polityce transportowej zapisane coś takiego jak priorytet dla komunikacji zbiorowej?

> Bo Ci samochodziarze stojąc w korkach skutecznie blokują takie linie > jak 63, 59, 101, 107

Korki na Obotryckiej i Wilczej są niezależnie od tego, czy wiadukt jest zamknięty, czy nie.

> także wydaje mi się, że wszyscy cierpią na > zamknięciu tego wiaduktu.

Oczywiście. Przy obecnej organizacji będą poszkodowani wszyscy, a nie tylko pasażerowie komunikacji miejskiej.

> Na skróceniu lub wydłużeniu linii 11 > pasażerowie zbytnio na pewno nie ucierpią a luźniej zrobi się na > Obotryckiej Bogumińskiej i Pokoju.

Zaproponuj skrócenie "jedenastki" stoczniowcom. A wydłużenie komuś, kto za to zapłaci. Ja chętnego nie znam.

Nie ma o czym dyskutować. Zmiana organizacji ruchu została zatwierdzona przez "wszystkich świętych" (w tym na pewno policję), więc nie widzę powodu, dla którego miałoby się coś zmieniać.

Jaki z tego morał? Jeśli koniecznie musisz jechać przez Ludową, to się przesiądź do tramwaju.

wysłane przez LLUZNIAK

mkubien napisał(a):

> Jaki z tego morał? Jeśli koniecznie musisz jechać przez Ludową, to > się przesiądź do tramwaju.

...ale cały problem w tym, że ten też stoi :>

wysłane przez MQ ?

LLUZNIAK napisał(a):

> ...ale cały problem w tym, że ten też stoi :>

Gdzie?

wysłane przez LLUZNIAK

mkubien napisał(a):

> Gdzie?

Dębogórska/Robotnicza :> Piękny korek sięgał dziś przez całą Hożą i Robotniczą kończąc się właśnie na Dębogórskiej, a część kierowców, dla których postawione tablice informujące o objazdach były za słabo widoczne chciała się przekonać na własnej skórze o zamknięciu wiaduktu - przez co wracając i próbując się wbić w Robotniczą skutecznie blokowali torowisko... Przestój w 6'stce jakieś 7 minut :>

wysłane przez MQ ?

LLUZNIAK napisał(a):

> Dębogórska/Robotnicza :>

Ale jak sam napisałeś, korek spowodowany przez kierowców, którzy nie wierzą w to, co jest napisane na takich wielkich żółtych tablicach. Zawsze przy wprowadzaniu zmian w początkowym okresie jest większe zamieszanie. Potem, gdy wieść o zamknięciu się rozniesie, kierowcy wiedzą, którędy prowadzi objazd, a niektórzy nawet znajdują trasy alternatywne, więc jakoś to później funkcjonuje.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mkubien napisał(a):

> Korki na Obotryckiej i Wilczej są niezależnie od tego, czy wiadukt > jest zamknięty, czy nie.

Chyba niestety nie znasz skali problemu dzisiaj wracając około godziny 16 z Polic do Szczecina korek zaczął się na ulicy Pokoju od Nerhinga i tak aż do Przyjaciół Żołnierza !!! Na Wilczej nie wiem jak było, bo skręciłem we wspomnianą ulicę Przyjaciół Żołnierza, jeżeli taka sytuacja jest normalna to OK. Natomiast wiem od innych, że cała Robotnicza i Hoża była zakorkowana podobnie jak Świętojańska od przystanku kolejowego Szczecin Golęcino i Strzałowska od szpitala. Policja kierowała ruchem na skrzyżowaniu Pokoju z Bogumińską i Obotrycka, Bogumińska i Hoża. Jeżdżę tamtędy od ładnych paru lat i niestety to nie jest normalna sytuacja…

Czasy się zmieniają i wielu pracowników Nowej i Gryfie tez jeździ samochodami. Co w takim razie z dostawami samochodowymi dla tych stoczni też masz zamiar je przewieźć tramwajem i autobusem? Zresztą niedaleko Gryfii jest jeszcze PCWM, cynkownia i parę innych firm, które też zatrudniają sporo ludzi i wiele materiałów dowozi się tam tirami.

wysłane przez MQ ?

RT2 napisał(a):

> Chyba niestety nie znasz skali problemu

Jako mieszkaniec Polic jeżdżę tamtędy codziennie, ale ok, dzisiaj może w "niereprezentatywnych" godzinach.

> Czasy się zmieniają i wielu pracowników Nowej i Gryfie tez jeździ > samochodami.

Muszą się zatem liczyć z tym, że samochody nie są już mile widziane w miastach.

> Co w takim razie z dostawami samochodowymi dla tych > stoczni też masz zamiar je przewieźć tramwajem i autobusem?

Z tego, co wiem, ulica Ludowa dla ruchu zamknięta nie została.

> Zresztą > niedaleko Gryfii jest jeszcze PCWM, cynkownia i parę innych firm, > które też zatrudniają sporo ludzi i wiele materiałów dowozi się > tam tirami.

Dobrze, a przy ulicy Krzywoustego jest masa sklepów, co nie przeszkodziło w zamknięciu jej na wiele miesięcy i przeprowadzeniu remontu. Wszyscy jeździli objazdem przez Narutowicza, a Piastów w obu kierunkach stało w ogromnych korkach, ale jakoś to funkcjonowało. Już nie wspominając o tym, co dzieje się w rejonie budowanego ronda na Ku Słońcu, a także na całkiem oddalonych od niego ulicach w związku z jego budową. A niedługo będzie jeszcze zabawniej, zwłaszcza dla pasażerów autobusów. I co z tego? Dokładnie nic. Trzeba przeczekać.

Obawiam się, że jeśli chcesz kogoś przekonać, że wycofanie tramwajów z Ludowej po to, żeby blachosmrody miały którędy jeździć do centrum, to zdecydowanie trafiłeś na niewłaściwe forum. Wielu zwolenników tego pomysłu tutaj nie znajdziesz.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez LLUZNIAK

mkubien napisał(a):

> Nie ma o czym dyskutować. Zmiana organizacji ruchu została > zatwierdzona przez "wszystkich świętych" (w tym na pewno policję), > więc nie widzę powodu, dla którego miałoby się coś zmieniać.

"Cały ruch z nadodrzańskiej trasy został - mimo sprzeciwów policji - skierowany w stronę ul. Obotryckiej." (cytat z GW - http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,4017813.html?skad=rss ) :P Także z tą policją i zatwierdzaniem to tak różnie u nas bywa :>

wysłane przez mmm

LLUZNIAK napisał(a):

> "Cały ruch z nadodrzańskiej trasy został - mimo sprzeciwów policji > - skierowany w stronę ul. Obotryckiej." (cytat z GW - > Także z tą policją i zatwierdzaniem to tak różnie u nas bywa :>

Zdaje sie , że policja wydaje opinie, w tym przypadku negatywną, ale opinia nie jest wiążąca, chodzi o to by formalnie była. Z dzisiejszych porannych doniesień prasowych wynika, że cała ta sprawa skończy sie uruchmieniem Ludowej jako dwukierunkowej. Czyli 6 bis i 11 skrócone do Stoczni, bo pewnie nie będzie kasy na wydłużone kursy. I tak całe gadnie o promwaniu KM a w szczególności tramów, te strategie, plany można sobie wsadzić... Wygrają samochody.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mmm napisał(a):

> Zdaje sie , że policja wydaje opinie, w tym przypadku negatywną, ale > opinia nie jest wiążąca, chodzi o to by formalnie była. > Z dzisiejszych porannych doniesień prasowych wynika, że cała ta > sprawa skończy sie uruchmieniem Ludowej jako dwukierunkowej. Czyli 6 > bis i 11 skrócone do Stoczni, bo pewnie nie będzie kasy na > wydłużone kursy. I tak całe gadnie o promwaniu KM a w > szczególności tramów, te strategie, plany można sobie wsadzić... > Wygrają samochody.

A nie mówiłem??? Niektórym się wydaje, że w Szczecinie są dwie stocznie: Nowa i Gryfia. Jest ich znacznie więcej nie wspominając o nabrzeżach, przy których odbywają się remonty i przeładunki. Zamknięcie ludowej dla tramwaju to jedyne wyjście ruch ciężarówek jest zbyt duży w tym rejonie miasta i będzie narastał.

@mkubien nie porównywałbym dostaw do paru sklepów na Krzywoustego z dostawami dla stoczni. Chyba dowieźć paletę majtek czy tam bułek to trochę mniejsze przedsięwzięcie niż przewozić na dobę kilkanaście ton blach gazów technicznych czy zboża.

Jedyne rozwiązanie dla Szczecina żeby zmniejszyć ruch samochodowy w samym centrum to budowa na północy miasta przeprawy mostowej albo promowej. Tego niestety pewnie nie dożyję….
mmm napisał(a):

> > Zdaje sie , że policja wydaje opinie, w tym przypadku negatywną, ale > opinia nie jest wiążąca, chodzi o to by formalnie była.

Więc konkretnie: W Szczecinie ZDiTM oraz Komenda Miejska Policji wydają obligatoryjne opinie dot. projektów organizacji ruchu i następnie na podstawie tych opinii projekty zatwierdza WGKiOŚ. Przy czym WGKiOŚ wcale nie musi się ww. opiniami kierować (co widać na załączonym obrazku).

> Z dzisiejszych porannych doniesień prasowych wynika, że cała ta > sprawa skończy sie uruchmieniem Ludowej jako dwukierunkowej. Czyli 6 > bis i 11 skrócone do Stoczni, bo pewnie nie będzie kasy na > wydłużone kursy.

Można przeciez powydłużać linie autobusowe ze Stoczni Szcz. do Ludowej (przecież jeszcze niedawno tam jeździły). W zamian za zaoszczędzone wozokm na całodziennej 11, autobusy mogłyby tam dojeżdżać cały dzień. Trzeba tylko chcieć - no i trochę policzyć. :-)
Robert napisał(a):

> > Z dzisiejszych porannych doniesień prasowych wynika, że cała ta > > sprawa skończy sie uruchmieniem Ludowej jako dwukierunkowej. Czyli 6 > > bis i 11 skrócone do Stoczni, bo pewnie nie będzie kasy na > > wydłużone kursy. > > Można przeciez powydłużać linie autobusowe ze Stoczni Szcz. do > Ludowej (przecież jeszcze niedawno tam jeździły). W zamian za > zaoszczędzone wozokm na całodziennej 11, autobusy mogłyby tam > dojeżdżać cały dzień. Trzeba tylko chcieć - no i trochę > policzyć. :-)

Zacznij od policzenia zajętości toru na Stoczni.

-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.
lhb178 napisał(a):

> > Zacznij od policzenia zajętości toru na Stoczni.

To zacznij. Ja się zajmuję liczeniem czego innego. Coś na pewno wymyślisz.
Robert napisał(a):

> > Zacznij od policzenia zajętości toru na Stoczni. > > To zacznij. Ja się zajmuję liczeniem czego innego.

To nie proponuj bzdur.

> Coś na pewno > wymyślisz.

Postój na środku Nocznickiego jest całkiem niezły.

-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.
lhb178 napisał(a):

> > To nie proponuj bzdur.

No już dobrze. :-)

> Postój na środku Nocznickiego jest całkiem niezły.

A faktycznie - tam już jest Nocznickiego, a dotąd myślałem, że zaczyna się dopiero od pętli. Ad rem: jeżeli samochody faktycznie zmieszczą się tam obok tramwaju, no i szóstka nie będzie przez ten postój blokowana, to okej, proponuj go. :-]

wysłane przez Mareczek 5

RT2 napisał(a):

> A dlaczego komunikacja miejska ma dyktować warunki samochodziarzom?

Bo jest (powinna byc) uprzewilejowana? Ile to jest takich scenek że jeden "inteligent" blokuje tramwaj w którym jest 50 osób albo i więcej!

> Na skróceniu lub wydłużeniu linii 11 > pasażerowie zbytnio na pewno nie ucierpią a luźniej zrobi się na > Obotryckiej Bogumińskiej i Pokoju.

Skoro chcesz skracać 11 to trzeba też skrócić 6 bis. A co z 6? Może jeszcze solówki wystawic, aby pocieszyć tych z Gryfii?

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Bo jest (powinna byc) uprzewilejowana? Ile to jest takich scenek że > jeden "inteligent" blokuje tramwaj w którym jest 50 osób albo i > więcej!

To, że ktoś nie zna przepisów ruchu drogowego albo jest najzwyczajniej nie uprzejmy to mogę idąc tą samą drogą mogę Ci przytoczyć wiele przykładów zachowań kierowców KM, którzy uważają się za święte krowy na drodze.

wysłane przez Mareczek 5

RT2 napisał(a):

> mogę Ci > przytoczyć wiele przykładów zachowań kierowców KM, którzy > uważają się za święte krowy na drodze.

Gdzieś trzeba nadrobić, prawda? Jakbyś nie wiedział to za opóźnienia możesz dostać po premii i nie ma "bo korki były".

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Gdzieś trzeba nadrobić, prawda? Jakbyś nie wiedział to za > opóźnienia możesz dostać po premii i nie ma "bo korki były".

Skoro wymagasz od „samochodziarzy” żeby byli mili i uprzejmi dla kierowców KM to szkoda, że nie wymagasz tego od nich samych. (Jak dla mnie to jest przykład takiego Polactwa jak to sam określasz) Chyba nie chcesz wiedzieć, co mnie obchodzi czyjaś tam premia jak mi się ładuje przegubem prosto przed auto i mu się nawet kierunku nie chce włączyć?…

wysłane przez Mareczek 5

RT2 napisał(a):

> Skoro wymagasz od "samochodziarzy" żeby byli mili i uprzejmi dla > kierowców KM to szkoda, że nie wymagasz tego od nich samych.

Nie wymagam od samochodziarzy bycia miłym dla kierowców. Dla motorniczych już bardziej!

> Chyba > nie chcesz wiedzieć, co mnie obchodzi czyjaś tam premia jak mi się > ładuje przegubem prosto przed auto i mu się nawet kierunku nie chce > włączyć?

Życie.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Iwo

Mareczek napisał(a):

> > Chyba > > nie chcesz wiedzieć, co mnie obchodzi czyjaś tam premia jak mi się > > ładuje przegubem prosto przed auto i mu się nawet kierunku nie chce > > włączyć? > > Życie.

Mareczek, łatwo się mówi, niemniej jednak w takich przypadkach gdy występują korki kierowcy KM nie powinni być karani za opóźnienia, wszak to nie ich wina.

-- Witam! Proszę przygotować bileciki do kontroli! :))

wysłane przez Mareczek 5

Iwo napisał(a):

> Mareczek, łatwo się mówi, niemniej jednak w takich przypadkach gdy > występują korki kierowcy KM nie powinni być karani za opóźnienia, > wszak to nie ich wina.

Nie powinni. Przykład z nocki, 503, kurs do Kormoranów, przystanek Bandurskiego. Na komputerku -6, autobus już się w miarę wypróżnił, ale ogólnie całą trasę zatrzymywał się na każdym przystanku. NR zajeżdża wyjazd. "Dobry wieczór, kartę proszę". 6 opóźnienia, pach pieczątka. "Ale ja się ciągle zatrzymywałem, to jak miałem jechać?" - "Mnie to nie interesuje, miłej jazdy."

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Iwo

Mareczek napisał(a):

> NR zajeżdża wyjazd. "Dobry wieczór, kartę proszę". 6 > opóźnienia, pach pieczątka. "Ale ja się ciągle zatrzymywałem, to > jak miałem jechać?" - "Mnie to nie interesuje, miłej jazdy."

I prawidłowo. NR stwierdza nieprawidłowość, pisze stosowny raport służbowy na okoliczność, ten wędruje do przewoźnika, kierowca pisze wyjaśnienie, raport wraca do ZDiTM i w zależności albo karają przewoźnika, a ten kierującego lub sprawę umażają.

-- Witam! Proszę przygotować bileciki do kontroli! :))

wysłane przez lhb178 19

RT2 napisał(a):

> A dlaczego komunikacja miejska ma dyktować warunki samochodziarzom?

A co ma dyktować, bo na razie to usiłujesz wbić się (tu powinno paść inne słowo) na nie swoje?

> Bo Ci samochodziarze stojąc w korkach skutecznie blokują takie linie > jak 63, 59, 101, 107, także wydaje mi się, że wszyscy cierpią na > zamknięciu tego wiaduktu.

Standardowy blachosmrodziarski argument: trzeba zabrać innym, bo kierowcy robią korki/trują/...

> Na skróceniu lub wydłużeniu linii 11 > pasażerowie zbytnio na pewno nie ucierpią a luźniej zrobi się na > Obotryckiej Bogumińskiej i Pokoju.

Faktycznie, szczególnie do Ludowej łatwo się dojedzie.

-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.

wysłane przez t105n  49

RT2 napisał(a):

(szkoda cytować)

A teraz wyobraź sobie, że z tego przegubowca, który ci się raz kiedyś "wrył bez włączenia kierunku", oraz z innych przegubowców i solówek, połowa ludzi przesiadła się do swoich złomów. Gdzie wtedy dojedziesz? Nigdzie, bo będziesz stał w jednym wielkim korku! I nie trzeba wtedy żadnego remontu, żeby miasto zakorkować. Priorytet powinny mieć te pojazdy, które wiozą więcej ludzi.

wysłane przez DamTram

mkubien napisał(a):

> Obawiam się, że tramwaje jadące ulicą Ludową w kierunku pętli > jechałyby po pasie dla samochodów w kierunku centrum (czyli pod > prąd). Dodając do tego ostry łuk i tym samym kiepską > widoczność, mogłoby być raczej mało ciekawie.

Dziś będąc na Ludowej i przyglądając się sytuacji zauważyłem, że samochody jeżdżą sobie tam pod prąd , a policja zamiast ich ścigać to też jeździ ale prze pętle i wydzielone torowisko na odcinku ludowa-dobromiry :/

wysłane przez Warszewiak 20

DamTram napisał(a):

> Dziś będąc na Ludowej i przyglądając się sytuacji zauważyłem, > że samochody jeżdżą sobie tam pod prąd , a policja zamiast ich > ścigać to też jeździ ale prze pętle i wydzielone torowisko na > odcinku ludowa-dobromiry :/

W pierwszym dniu po takich zmianiach policja stara się być mimo wszystko miła, a stoi żeby stać. Jako przykład również ostatnie zamknięcie ulicy Bandurskiego dla pojazdów nie będących komunikacją miejską, jednak tu jest taki problem, że ktoś 'mądry' nie wprowadził znaczka "nie dotyczy dojazdu do posesji", stąd może takie zachowanie policji. Co do sytuacji na Ludowej, to może też i tak policja idzie na ugode, póki co ;p

-- Alle weiteren Rechte vorbehalten!

Alle weiteren Rechte vorbehalten!

wysłane przez Pepe 235

Zdziwiłem się mocno gdy wczoraj popołudniu zobaczyłem MAN-a NG272 #1256 (linia 69) pędzącego w kierunku "Dobromiry". Taki właśnie napis był wgrany na wyświetlaczu. Okazuje się, że SPAK się sprężył i jak chce to potrafi. Jeśli porównac to z opieszałością SPPK, które przez 2 miesiące nie mogło wgrac nowej relacji linii 63 i 102A to pochwała jest tu jak najbardziej na miejscu. :)

-- moderator@mkm.szczecin.pl

wysłane przez MQ ?

man751 napisał(a):

> SPPK, > które przez 2 miesiące nie mogło wgrac nowej relacji linii > 63

Taa, berlińczyki wciąż wożą "Skolwin Inwalidzka" na 63. Wcale a wcale nie wprowadza to nikogo w błąd.

wysłane przez Luke_Police  163

man751 napisał(a):

> Jeśli porównac to z opieszałością SPPK, > które przez 2 miesiące nie mogło wgrac nowej relacji linii > 63 i 102A to pochwała jest tu jak najbardziej na miejscu. :)

Taaak "102 -> Pancerna" widziałem "już" jakoś na początku stycznia, ale "102 -> Mścięcino Krzyżówka" nie widziałem do dziś :P. Ostatnio w sobotę na 102A kursował MAN NL222 #3016, to jadąc w jedną stronę wszystko miał wyświetlone prawidłowo, a w drugą wszystkie wyświetlacze były wyłączone...

Technik serwisu :)