Forum
Niestety, to nie zły sen
wysłane przez Wojciech
-- "Co dla wszystkich nienormalne, u nas staje się realne" - Szczecińskie Tramwaje
"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
wysłane przez leks 17
> Proponuje takie zdjęcie okazać naszym radnym i innym > odpowiedzialnym za KM w naszym mieście. Wizja Floating Garden > w 100% :] Albo w folderze reklamowym miasta Szczecina z > tytułem "Szczecin, miasto pośmiewiska i zacofania 20009-do > końca ;)
Hehe, a wyobraź sobie, że właśnie to czynię ;).
Mimo, że zdawałem sobie sprawę jak to miejsce wygląda to po spacerze dzisiejszym tam się zwyczajnie przeraziłem :).
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
wysłane przez Mario ?
-- Tatry T6A2D i Solarisy to moje ulubione pojazdy. :-)
wysłane przez leks 17
> Tylko czekać aż się wypadek zdarzy. Nawet lepsze torowisko > jest na Arkońskiej i Niemieryńskiej (oczywiście jadąc w > kierunku Lasu Arkońskiego). A mimo to Tatry do Lasu > Arkońskiego nie mogą jeździć... Chyba innego wyjścia nie > mają. Może by tak pan Krzystek i radni przejechali się > Potulicką? ;-(
Ooo właśnie. A co myślicie żeby zaprosić Pana prezydenta, v-ce prezydentów na parę atrakcji. W programie:
- przejazd tramwajem po ulicy Potulickiej - przejazd rowerem - jako, że Pan prezydent ujawnił się ostatnio jako fan dwóch kółek - spacer pieszo
A gratis przejazd tramwajem po Piastów w godz. szczytu kiedy ledwo da się wejść do tramwaju, przejazd ulicą Arkońską i Niemierzyńską i wizyta w dzielnicy cudów ( Golęcino, Gocław itp )
Czyli taki fajny pomysł na kolejną otwartą imprezę otwartą STMKM "Podróżuj po Szczecinie razem z prezydentem"
PS: A urzędnicy dostali ode mnie maila z załączonymi zdjęciami, zobaczymy jaka będzie odpowiedź.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
wysłane przez Jasiek 36
> A mimo to Tatry do Lasu > Arkońskiego nie mogą jeździć... Chyba innego wyjścia nie > mają. Może by tak pan Krzystek i radni przejechali się > Potulicką? ;-(
Ja myślę, że TS i władze miasta wiedzą o stanie torowiska na Potulickiej. I jeśli na remont z braku pieniędzy na razie się nie zanosi, to proponuję zabrać stamtąd przynajmniej Tatry. Wystarczy zreorganizować trochę schemat sieci. Otóż 9 dać na Dworcową z Tatrami Kt4dt w obsłudze, resztę Tatr dać np. na 5, albo szczytowe 7, na 1 puścić solówki 105N, na 4 składy 105N i mamy problem z dobijaniem Tatr z głowy. A gdyby to było za mało to jako dodatek puścić linię 10 na trasie Potulicka - Gumieńce z 12 minutową częstotliwością kursowania przez cały dzień, oczywiście w obsłudze przez składy 105N. Przy okazji zmieniając rozkład 8, tak aby jeździła na trasie Basen Górniczy -Gumieńce, tylko w szczycie w dni powszednie z 12 minutową częstotliwością. Dzięki temu przy okazji załatwiamy prawie docelowy model linii w obsłudze Gumieniec. A docelowy i tak raczej nie powstanie w wyniku obawy pozostawiania składów przez motorniczych, podczas przerwy na posiłek i braku punktu socjalnego z prawdziwego zdarzenia na ulicy Dworcowej.
-- lukas -> jasiek
wysłane przez lhb178 19
> resztę Tatr > dać np. na 5,
Możesz się czasami zastanowić, zanim napiszesz? :-/
wysłane przez Jasiek 36
> Możesz się czasami zastanowić, zanim napiszesz? :-/
Hmm już się zastanowiłem przecież Tatry jeździły na Stocznię Szczecińską swego czasu, czyżby to o tłok chodziło?
-- lukas -> jasiek
wysłane przez 105ngs
> Hmm już się zastanowiłem przecież Tatry jeździły na Stocznię > Szczecińską swego czasu, czyżby to o tłok chodziło?
No tak jakby trafiłeś w 10, a właściwie w 5. WNEiZ i wszelkie polibudy na Żołnierskiej byłyby ci wdzięczne. :P
wysłane przez Jasiek 36
> No tak jakby trafiłeś w 10, a właściwie w 5. WNEiZ i wszelkie > polibudy na Żołnierskiej byłyby ci wdzięczne. :P
No ok zapomniałem o tym tłoku. W takim razie wycofujemy Tatry KT4dt z 5. Zostaje jedynie szczytowe 7 i 9 na trasie Dworcowa - Głębokie, po wycofaniu Tatr z Potulickiej, choć i tak to już nieaktualne, skoro mają zamknąć Potulicką do czasu remontu, dla wszystkich tramwajów. :-P
-- lukas -> jasiek