Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Niestety, to nie zły sen
wysłane przez Jasiek 36
Mario napisał(a):
> A mimo to Tatry do Lasu > Arkońskiego nie mogą jeździć... Chyba innego wyjścia nie > mają. Może by tak pan Krzystek i radni przejechali się > Potulicką? ;-(
Ja myślę, że TS i władze miasta wiedzą o stanie torowiska na Potulickiej. I jeśli na remont z braku pieniędzy na razie się nie zanosi, to proponuję zabrać stamtąd przynajmniej Tatry. Wystarczy zreorganizować trochę schemat sieci. Otóż 9 dać na Dworcową z Tatrami Kt4dt w obsłudze, resztę Tatr dać np. na 5, albo szczytowe 7, na 1 puścić solówki 105N, na 4 składy 105N i mamy problem z dobijaniem Tatr z głowy. A gdyby to było za mało to jako dodatek puścić linię 10 na trasie Potulicka - Gumieńce z 12 minutową częstotliwością kursowania przez cały dzień, oczywiście w obsłudze przez składy 105N. Przy okazji zmieniając rozkład 8, tak aby jeździła na trasie Basen Górniczy -Gumieńce, tylko w szczycie w dni powszednie z 12 minutową częstotliwością. Dzięki temu przy okazji załatwiamy prawie docelowy model linii w obsłudze Gumieniec. A docelowy i tak raczej nie powstanie w wyniku obawy pozostawiania składów przez motorniczych, podczas przerwy na posiłek i braku punktu socjalnego z prawdziwego zdarzenia na ulicy Dworcowej.
-- lukas -> jasiek
> A mimo to Tatry do Lasu > Arkońskiego nie mogą jeździć... Chyba innego wyjścia nie > mają. Może by tak pan Krzystek i radni przejechali się > Potulicką? ;-(
Ja myślę, że TS i władze miasta wiedzą o stanie torowiska na Potulickiej. I jeśli na remont z braku pieniędzy na razie się nie zanosi, to proponuję zabrać stamtąd przynajmniej Tatry. Wystarczy zreorganizować trochę schemat sieci. Otóż 9 dać na Dworcową z Tatrami Kt4dt w obsłudze, resztę Tatr dać np. na 5, albo szczytowe 7, na 1 puścić solówki 105N, na 4 składy 105N i mamy problem z dobijaniem Tatr z głowy. A gdyby to było za mało to jako dodatek puścić linię 10 na trasie Potulicka - Gumieńce z 12 minutową częstotliwością kursowania przez cały dzień, oczywiście w obsłudze przez składy 105N. Przy okazji zmieniając rozkład 8, tak aby jeździła na trasie Basen Górniczy -Gumieńce, tylko w szczycie w dni powszednie z 12 minutową częstotliwością. Dzięki temu przy okazji załatwiamy prawie docelowy model linii w obsłudze Gumieniec. A docelowy i tak raczej nie powstanie w wyniku obawy pozostawiania składów przez motorniczych, podczas przerwy na posiłek i braku punktu socjalnego z prawdziwego zdarzenia na ulicy Dworcowej.
-- lukas -> jasiek